Hop til indhold

Recommended Posts

Evaks skrev, for 5 timer siden:

 

har været forbi hende igår i glostrup. [adresse] Hun har ægte billeder og er mega sød. Hun er fra Colombia, men bor i Spain og kommet her for første gang! Hun er bisexual. Imponerende var stedet. Mega deskret og rent sted. Der var to piger mere. Som så også luxus! 

stedet 10/10

girls 10/10

service 9/10

Hej og velkommen. Nu siger alle andre, at du har aktier i foretagendet. Det ved jeg ikke om du har, men hvis du har og synes det er en god ide at skilte med adressen, så skriv det i annoncen før du skriver det i din anmeldelse. Eller - hvis det er dig, der skriver annoncen skal du selvfølgelig ikke skrive en anmeldelse. Jeg håber du forstår, hvor jeg vil hen?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil rigtig gerne, det er bare... lidt svært. :D 

Hvis du virkelig gerne vil, må du godt låne min  :P

Ahm ... og så lidt seriøs input. @Evaks når du skriver rosende ord om pigen uden, at det har noget at gøre med din oplevelse, så kan det opfattes som reklame. Som eksempel kan nævnes, at hun er bi-seksuel, uden dog at fortælle om hvad du oplevede. Oven i det roser du også faciliteter... Nok derfor det ikke opfattes som en anmeldelse men mere en reklame.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Så er der også alternate facts på eroguide.dk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor denne heksejagt? Det er da åbenlyst for enhver, at Evaks er en helt almindelig kunde som bare rundhåndet deler ud af sin visdom efter et besøg hos en pige han syntes var dejlig. Totalt uden grundlag, farer folk ud og investerer i en lup og leger Sherlock Holmes. Shame on You, shame on you.   

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

Det kunne man eventuelt slå op i en ordbog.

 

Ja, men for at sige det som det er, det var jeg for doven til, men tak for et fyldestgørende svar:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 21 timer siden:

Hva'ba? :lol:

 

frisk fyr nsj skrev, for 21 timer siden:

Du går op i rengøring :D:D:D det er simpelthen den sjoveste sætning jeg længe har læst herinde :D:D:D

Ha dog alligevel en god dag :D

 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 21 timer siden:

Hvad med denne "Romantisk atmosphere, rigtig varm indfor gørde min visit mere en gode!" eller denne "apartament duftede godt og virklig skide sig ud af andere steder.". 

Den danske sprog er svær... :D 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 21 timer siden:

Jeg vil rigtig gerne, det er bare... lidt svært. :D 

Reklame eller ej fra trådstarter...man burde, efter min mening, holde sig for god til kommentarer som ovenstående

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 41 minutter siden:

Det er godt med et debatpoliti! :D Men, sorry not sorry. 

tjaa....Jeg skal på ingen måde lege politi, men synes nu at man bør gå efter bolden og ikke manden..... og da slet ikke på en så billig baggrund som at man har svært ved at formulere sig, men hvis nogen får et kick ud af det så by all means......

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan vel blive enige om at denne tråd har bevæget sig rigelig fra forummets formål. Så langt at vi ikke ser meget perspektiv i at lade den fortsætte. Så vi lukker for løjerne

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...