Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde længe følt mig fristet af ”Trine Big Boobs,” men jeg må sige at billederne af hende er professionelle og har været gennem en grundig gang billedbehandling.

Trine ser i virkeligheden mere naturlig (almindelig) ud, og på mig virkede det umiddelbart beroligende og så alligevel en smule skuffende. Jeg havde aldrig kunne genkende Trine ud fra billederne. 

Nu får jeg det måske til at lyde som om Trine ikke er pæn eller ikke ser fræk ud, men det gør hun bestemt.

Trine er stor pige, og med nogle store (kæmpe), ægte bryster. Hun er nok også den største pige, jeg har haft sex med. Aldersmæssigt vil jeg tro at Trine er omkring 35 år, hun er ikke 25 som der står på hjemmesiden for det sted, jeg besøgte hende, så du kan roligt besøge hende, selvom du er blevet en voksen mand. 

Trine har noget, som rigtig mange piger i branchen mangler, nemlig en rigtig god service. Jeg tror at det ligger naturligt til hende, men jeg tror også at hun er bevidst om at gøre det godt.

Jeg vil være ærlig og sige at Trine typemæssigt normalt ville være en lidt for stor pige til mig, men den samlede oplevelse gør at jeg helt sikkert kommer igen. Og er man til store piger og glad for kæmpe bryster, så må Trine være førstevalget! Hun vil også være et godt og sikkert valg for førstegangsgæsten, 

Trine, tak for oplevelsen.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor pige skiver du......Kan du beskrive hendes former lidt, Finn? Stor et jo som bekendt lidt et vidt begreb afhængig hvem der ser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende engang. Den flotte timeglasfigur man finder på billederne er i virkeligheden erstattet af en mere "tøndeformet" figur. Det var sagt på en pæn måde. Sød er hun dog, og babserne skuffer ikke. Jeg kommer dog ikke igen da jeg syntes hun er for stor. 

Redigeret af Jimbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Stor pige skiver du......Kan du beskrive hendes former lidt, Finn? Stor et jo som bekendt lidt et vidt begreb afhængig hvem der ser :-) 

Jeg synes at det er svært at beskrive, for det kommer nemt til at lyde forkert, men Trine er en naturlig, stor pige, med en god bagdel, lidt reserver gemt i maveskindet og gode lår - og nogle kæmpe bryster. 

Hun kunne måske godt tabe 10-15 kg og fremstå lidt mere "skarpt," men hun vil stadig være stor. Hun er stor!

Er man ikke til store piger med store babser, skal man ikke besøge hende. Hun er jo også forholdsvis høj. – Men hun er ikke en kæmpekvinde, og hun er heller ikke ekstrem fed.

Først og fremmest er hun sød, og man føler sig pænt behandlet og i godt selskab med hende. Jeg vil også kalde hende for velplejet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Jeg synes at det er svært at beskrive, for det kommer nemt til at lyde forkert, men Trine er en naturlig, stor pige, med en god bagdel, lidt reserver gemt i maveskindet og gode lår - og nogle kæmpe bryster. 

Hun kunne måske godt tabe 10-15 kg og fremstå lidt mere "skarpt," men hun vil stadig være stor. Hun er stor!

Er man ikke til store piger med store babser, skal man ikke besøge hende. Hun er jo også forholdsvis høj. – Men hun er ikke en kæmpekvinde, og hun er heller ikke ekstrem fed.

Først og fremmest er hun sød, og man føler sig pænt behandlet og i godt selskab med hende. Jeg vil også kalde hende for velplejet. 

Mange tak! Hun lyder utrolig dejlig i mine ører. Jeg må vist hellere holde øje med hendes vagtplan ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
jesper59 skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke finde hendes link - nogen der kan hjælpe?

Googl

Del dette indlæg


Link til indlæg
jesper59 skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke finde hendes link - nogen der kan hjælpe?

 

 

Jeg har besøgt hende her: www.pussygalores.dk 

Se efter Trine under pigerne. Absolut et besøg værd, hvis man er til store piger, men billederne snyder lidt, synes jeg. (Men det gør de også for andre,og billederne er i det mindste af hende, selvom du måske ikke straks vil genkende hende). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...