AnonymSexElsker 3 Skrevet 13. Marts, 2017 Ja hej folkens, jeg står i den situation at jeg enlig gerne vil besøge en klinik eller bordel. Jeg har bare ikke mulighed for at ringe eller skrive da min teleon er kaput. Så er der nogle steder man kan bessøge uden at ringe/skrive for at bestille tid og adresse? -mvh Sex elskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 13. Marts, 2017 Det ville være smartere at oprette en efterlysning under den relevante landsdel ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 13. Marts, 2017 Eller vente til man har fået købt en ny tlf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 13. Marts, 2017 AnonymSexElsker skrev, for 2 timer siden: Hej med dig Jeg mener de piger som oplyser deres adresse i annoncen, kan vi godt tillade os og besøge, uden først og ringe, men jeg ringer altid alligevel. Kh AnonymSexElsker skrev, for 2 timer siden: Ja hej folkens, jeg står i den situation at jeg enlig gerne vil besøge en klinik eller bordel. Jeg har bare ikke mulighed for at ringe eller skrive da min teleon er kaput. Så er der nogle steder man kan bessøge uden at ringe/skrive for at bestille tid og adresse? -mvh Sex elskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 13. Marts, 2017 De fleste thaiklinikker kan du bare droppe ind i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnonymSexElsker 3 Skrevet 13. Marts, 2017 Nogle som evt kan anbefale en god thai klinik i kbh så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 13. Marts, 2017 (edited) AnonymSexElsker skrev, den 13/3/2017 at 21:48: Nogle som evt kan anbefale en god thai klinik i kbh så? Der findes altså et overskud. Personligt har jeg altid været meget glad for Nina Siambabe som nu er på en klinik på Vesterbro hvor du helt sikkert bare kan droppe ind. Men der findes sikkert 50 andre gode bud. Redigeret 5. December, 2017 af Stabilizer Adresse slettet efter anmodning fra omtalte pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
il.gallo 63 Skrevet 13. Marts, 2017 På alle "danske" klinikker er man vist også velkommen uden forudgående tidsbestilling! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yasin448 12 Skrevet 13. Marts, 2017 Amen forfanden, tag til det nærmeste bordel og hun vil tage imod dig! Prøv nu forhelvede noget selv, istedet for at spørge de mest elendige spørgsmål som selv min søn vil grine af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 13. Marts, 2017 Ja i de gode gamle dage slog man et smut ind på den lokale klinik og fik et slaw fisse. Prøv det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. Marts, 2017 Flensborg - Danmarks bedste by - og så ligger den lige om hjørnet, hvis man ikke er ø-tosse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 14. Marts, 2017 Jeg vidste ikke, at der stadig er mennesker som ikke har en gammel mobil liggende i skrivebordsskuffen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 14. Marts, 2017 (edited) Yasin448 skrev, for 1 time siden: Amen forfanden, tag til det nærmeste bordel og hun vil tage imod dig! Prøv nu forhelvede noget selv, istedet for at spørge de mest elendige spørgsmål som selv min søn vil grine af. Du virker egentlig ikke til at have meget siddende mellem ørene. HELLER ikke i denne tråd. Sikke dog et værdiløst og nedværdigende udbrud at diske op med. Trådstarter stiller et simpelt spørgsmål. Måske er han ikke så vant til at benytte sig af købesex? F.eks. er hans bruger nyoprettet. Og hvis man er usikker, men vælger at gå til et sted, hvor man skulle være uheldig at få at vide i døren, at der ikke er tid, eller at man skal bestille tid i forvejen. Så går man da ret sluk øret hjem derfra. Dette kunne måske være en af grundene til at han spørger herinde først. Yasin448, må karma bide dig bagi og gøre din næste købesex-oplevelse til en kæmpe skuffelse Jeg beder. Redigeret 14. Marts, 2017 af J93 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 14. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 11 timer siden: Eller vente til man har fået købt en ny tlf. Eller bruge pengene på en ny mobil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg