Hop til indhold

Hvor kan mman besøge uden at bestille tid?

Featured Replies

Skrevet

Ja hej folkens, jeg står i den situation at jeg enlig gerne vil besøge en klinik eller bordel. Jeg har bare ikke mulighed for at ringe eller skrive da min teleon er kaput. Så er der nogle steder man kan bessøge uden at ringe/skrive for at bestille tid og adresse?

-mvh Sex elskeren

Skrevet

Det ville være smartere at oprette en efterlysning under den relevante landsdel ...

Skrevet

Eller vente til man har fået købt en ny tlf. :)

Skrevet
AnonymSexElsker skrev, for 2 timer siden:

Hej med dig

Jeg mener de piger som oplyser deres adresse i annoncen, kan vi godt tillade os og besøge, uden først og ringe, men jeg ringer altid alligevel.

Kh

AnonymSexElsker skrev, for 2 timer siden:

Ja hej folkens, jeg står i den situation at jeg enlig gerne vil besøge en klinik eller bordel. Jeg har bare ikke mulighed for at ringe eller skrive da min teleon er kaput. Så er der nogle steder man kan bessøge uden at ringe/skrive for at bestille tid og adresse?

-mvh Sex elskeren

Skrevet
AnonymSexElsker skrev, den 13/3/2017 at 21:48:

Nogle som evt kan anbefale en god thai klinik i kbh så? :)

Der findes altså et overskud. Personligt har jeg altid været meget glad for Nina Siambabe som nu er på en klinik på Vesterbro hvor du helt sikkert bare kan droppe ind. Men der findes sikkert 50 andre gode bud.

Redigeret af Stabilizer
Adresse slettet efter anmodning fra omtalte pige

Skrevet

På alle "danske" klinikker er man vist også velkommen uden forudgående tidsbestilling!

Skrevet

Amen forfanden, tag til det nærmeste bordel og hun vil tage imod dig! Prøv nu forhelvede noget selv, istedet for at spørge de mest elendige spørgsmål som selv min søn vil grine af.

Skrevet

Ja i de gode gamle dage slog man et smut ind på den lokale klinik og fik et slaw fisse. Prøv det!

Skrevet

Jeg vidste ikke, at der stadig er mennesker som ikke har en gammel mobil liggende i skrivebordsskuffen!

Skrevet
Yasin448 skrev, for 1 time siden:

Amen forfanden, tag til det nærmeste bordel og hun vil tage imod dig! Prøv nu forhelvede noget selv, istedet for at spørge de mest elendige spørgsmål som selv min søn vil grine af.

Du virker egentlig ikke til at have meget siddende mellem ørene. HELLER ikke i denne tråd.

Sikke dog et værdiløst og nedværdigende udbrud at diske op med. Trådstarter stiller et simpelt spørgsmål. Måske er han ikke så vant til at benytte sig af købesex? F.eks. er hans bruger nyoprettet.

Og hvis man er usikker, men vælger at gå til et sted, hvor man skulle være uheldig at få at vide i døren, at der ikke er tid, eller at man skal bestille tid i forvejen.

Så går man da ret sluk øret hjem derfra. Dette kunne måske være en af grundene til at han spørger herinde først.

Yasin448, må karma bide dig bagi og gøre din næste købesex-oplevelse til en kæmpe skuffelse :rolleyes: Jeg beder.

Redigeret af J93

Skrevet
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Eller vente til man har fået købt en ny tlf. :)

Eller bruge pengene på en ny mobil ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.