Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været forbi fornylig og kan give en lille update? 

På forhånd tak

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej. Er der gerne hver anden uge. Massagen er kanon. Der er 3 piger, så vidt jeg kan tælle, og de giver fra god massage, til fremragende..

Der er en med lidt længer hår, hun er fantastisk.. Vil næste gang prøve om der kan arrangeres at den sidste halve time kan udføres af 2 piger.. 

Angående om der er mere ved jeg ikke. Er kommet til den konklusion at jeg ikke vil skide der hvor jeg spiser.. ;)

Redigeret af knast66

Skrevet

Ved du hvad din favorit med det lidt længere hår hedder hvis man skulle få lyst til at spørge efter hende, tror faktisk der er flere end tre ... 

Skrevet

Hun hedder Yaya, og hvis du er gentleman, ikke nærig, og kommer forbi mere end én gang, kan hun de fedeste tricks...

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var der for et par uger siden, der var en, jeg tror hun sagde hun hed susi eller sådan noget. Alder måske i trediverne. Meget sød, men ingen hanky panky "næste gang". Lidt frustrerende.

Kan du fortælle lidt mere om Yaya, hvad er det for tricks hun kan? ;) 

Skrevet
Store John skrev, for 18 minutter siden:

Jeg var der for et par uger siden, der var en, jeg tror hun sagde hun hed susi eller sådan noget. Alder måske i trediverne. Meget sød, men ingen hanky panky "næste gang". Lidt frustrerende.

Kan du fortælle lidt mere om Yaya, hvad er det for tricks hun kan? ;) 

Jeg ved at steder som Moon ikke ønsker for meget omtale af andet end massagen, så nej. Men hvis du gør dig umage og ikke går for hurtigt frem eller på anden måde lægger pres på pigen, kan meget lade sig gøre. Og det er virkelig vigtigt at de synes de kender dig og føler sig respekteret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.