Hop til indhold
Permedfler

Punta Cana - Den Dominikanske Republik

Recommended Posts

Hej alle

Om knap er måned går turen til DDR. Jeg har forgæves trevlet nettet igennem for at finde brugbare guider til, hvordan tingene fungerer derovre. Er det muligt at få massage med HJ, BJ eller FP? Hvordan er prisniveauet? Findes der brugbare hjemmesider? Osv. 

Alle de erfaringer, jeg kan finde, er ikke særlig specifikke, og så er de ovenikøbet 3-4 år gamle. Derfor håber jeg nu, at der er nogle brødre herfra, som har været på de kanter, og som kan dele ud af gode tips og tricks.

På forhånd tak

Permedfler

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg var ved at få dit indlæg galt i halsen.  "DDR" bruges normalt som forkortelse for "Deutsche Demokratische Republik", det tidligere Sovjet-kontrollerede og kommunistisk styrede Øst Tyskland.  DDR blev sluttet sammen med Vest Tyskland efter murens fald.  I tresserne og halvfjerdserne kunne man, som vesterlænding, hurtigt få kontakt med nogle søde piger, som var glade for et par nylonstrømper, et pund god kaffe, m.m., som man ikke kunne få dengang i DDR.

Anyways, med hensyn til Den Dominikanske Republik er jeg sikker på du kan få det alle dine ønsker opfyldt af søde brune piger, mod gode US Dollars.

Din hjælp kan være www.internationalsexguide.com

God fornøjelse, og lad lad os vide hvordan det går dig.

:geek:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 13 minutter siden:

 

Jeg var ved at få dit indlæg galt i halsen.  "DDR" bruges normalt som forkortelse for "Deutsche Demokratische Republik", det tidligere Sovjet-kontrollerede og kommunistisk styrede Øst Tyskland.  DDR blev sluttet sammen med Vest Tyskland efter murens fald.  I tresserne og halvfjerdserne kunne man, som vesterlænding, hurtigt få kontakt med nogle søde piger, som var glade for et par nylonstrømper, et pund god kaffe, m.m., som man ikke kunne få dengang i DDR.

Anyways, med hensyn til Den Dominikanske Republik er jeg sikker på du kan få det alle dine ønsker opfyldt af søde brune piger, mod gode US Dollars.

Din hjælp kan være www.internationalsexguide.com

God fornøjelse, og lad lad os vide hvordan det går dig.

:geek:

 

 

Jeg er bekendt med forkortelsen for det gamle Østtyskland, men det er alt for langt at skrive "Den Dominikanske Republik" hver gang - derfor forkortelsen ;)

Jeg er helt enig i, at jeg for nok af de grønne, nok skal finde piger, der vil hjælpe mig på vej, men på denne måde kunne jeg måske undgå de værste fælder, få anbefalinger osv., som ville spare mig for unødvendige ærgrelser.

Jeg har været omkring den nævnte webside, men uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=205921&highlight=dominikanische+republik

Det er jo ikke helt skørt med betegnelsen "DDR". De tyske sex-turister der rejser til Den Dominikanske republik kalder den "DDR". Altså "Deutsche Dominikanische Republik". Tyske sex-turister er i klart overtal. Kig på ovenstående link, og en masse andre henvisninger til sider om DDR. Alt om priser, Girl-friendly hoteller osv. osv

Go' tur :))

Sejer

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 20 timer siden:

Jeg er bekendt med forkortelsen for det gamle Østtyskland, men det er alt for langt at skrive "Den Dominikanske Republik" hver gang - derfor forkortelsen ;)

Jeg er helt enig i, at jeg for nok af de grønne, nok skal finde piger, der vil hjælpe mig på vej, men på denne måde kunne jeg måske undgå de værste fælder, få anbefalinger osv., som ville spare mig for unødvendige ærgrelser.

Jeg har været omkring den nævnte webside, men uden held.

Jamen selv tak, da. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 3 timer siden:

http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=205921&highlight=dominikanische+republik

Det er jo ikke helt skørt med betegnelsen "DDR". De tyske sex-turister der rejser til Den Dominikanske republik kalder den "DDR". Altså "Deutsche Dominikanische Republik". Tyske sex-turister er i klart overtal. Kig på ovenstående link, og en masse andre henvisninger til sider om DDR. Alt om priser, Girl-friendly hoteller osv. osv

Go' tur :))

Sejer

 

 

Det var da et link med masser af brugbare oplysninger :)

Tak for det, sejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

Jamen selv tak, da. :shock:

Hvis jeg lød utaknemmelig, så var det ikke hensigten :(

Tak for hjælpen, du kunne jo ikke vide, at jeg allerede havde været omkring den webside.

Jeg skal nok vende tilbage med ideer og gode råd, når jeg er hjemme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Rejsenetværk og I andre

Jeg kom da helt fra at vende tilbage.

Ja, jeg har været af sted. Det var ikke noget problem at finde piger. Fra resortet gik jeg en tur hen af stranden, og der gik ikke længe, før jeg blev antastet af indtil flere fyre, som sagtens kunne være behjælpelige med at skaffe en pige, som kunne give massage og lidt ekstra. Jeg prøvede, men det var ikke anbefalelsesværdigt. Rummet var yderst primitivt, massagen var ikke noget at skrive hjem om, pigen var ikke noget særligt, HJ var ok og så var det en smule dyrt.

På et tidspunkt tog jeg, efter anbefaling fra en guide, til Steve's Corner bar, og så blev det hele pludselig en hel del sjovere. Her var mange lokale købepiger, og de var ret lækre. Jeg havde egentlig besluttet at afvente og se tingene lidt an den aften, men en lækker og sød pige, som satte sig ved siden af mig og begyndte at massere mig udenpå bukserne i skridtet, så jeg til sidst måtte have hende til at stoppe for ikke at svine dem til, fik mig på andre tanker. Hun startede med 100$ for en time, og så skulle jeg betale et hotelværelse lige i nærheden, hvilket var 20$ oveni. Jeg forhandlede lang tid med hende, også fordi hun masserede lillemanden, mens vi forhandlede, og på et tidspunkt sagde jeg 50$, og så sagde hun ja lige med det samme, så måske kunne jeg have fået det billigere. Hotellet lå 2 minutters gang fra baren, og det var pænt og rent. Selve akten var god, og hun kunne nogle tricks, og så havde hun en rigtig dejlig booty, som man kender det fra sydamerikanske piger. Efter det sjove var ovre, gik vi tilbage til baren, og så sagde hun pænt farvel. Der var i mellemtiden kommet endnu flere piger til, og der var noget for enhver smag, så det kan varmt anbefales, hvis man er på de kanter.

Jeg fik desuden at vide af en amerikansk fyr, som boede i DDR, at dette sted var vand i forhold til, hvis man tog til hovedstaden Santa Domingo, men det nåede jeg ikke, så det må jeg have til gode ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Guy's

Har først lige set indlægget desværre, har været i Den Dominikanske flere gange.

Jeg startede også med af gå på bar....søde piger kom op og man fandt en pris for en time's leg, men efterfølgende har jeg benyttet af en anden metode,den meste brugte på Øen :-)

Man går simpelthen på Diskotek, sætter sig i baren og nyder en drink......De unge piger spotter hurtigt " the white man at the bar" derefter kommer de forsigtigt og snakker lidt

De går efter hvad man kalder all night......man finder en fælles pris og tar' en taxa tilbage til hotellet el. lejlighed hvad man nu bor på og herefter man hygger man så længe man gider....2,3,4,5,6 timer...det er absolut den bedste form for hygge "Girlfriend exp" typiske koster en all night ca 250 til 350 dollars inkl taxi penge :-)

På de pæne diskoter, er også de lækreste piger, jeg fik rådet fra en "ven" jeg mødte på en bar og må sige af havde haft virkelig go' oplevelser på¨øen efterfølgende

Hilsen

Salgshans

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemt så lige......af det har været i Punta Cana området, har aldrig nået af komme til hovedstaden Santa D......endnu :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 24/6/2017 at 10:38:

Tak for anmeldelsen. Hvem fløj du med og hvilken rute og hvad kostede det?

Rejsen var arrangeret af Neckermann Reisen i Tyskland. Jeg fløj Hamburg, Paris, Punta Cana - ca. 16 timer i alt.

Det var en rejse med 10 nætter på luksusresort (adults only) med all-inclusive (og det var super kvalitet), transport fra og til lufthavn og fly for 12.000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...