Bamse 25 Skrevet 11. Marts, 2017 Er Korsgade 10 i Thisted et nyt sted, nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PenStribe 0 Skrevet 20. Marts, 2017 Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 796 Skrevet 20. Marts, 2017 PenStribe skrev, 1 time siden: Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. Hvis der er nogle der forstår at sælge ekstra er det bedemænd. Så mon ikke det er derfor skiltet stadig hænger der. Massage hj fuld pakke og blomster til konen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Marts, 2017 Hehehe, på fransk kaldes en god orgasme for La petite mort – den lille død. Måske derfor bedemandsskiltet har fået lov til at blive hængende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 24. April, 2017 Er der nogle der ved hvad der er på stedet nu tænker jeg på pigen/damen på stedet?? Og hvad kan man få af behandling på stedet?? Jeg håber min vej kommer der omkring i denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 26. April, 2017 Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 12. Maj, 2017 Kjeldsen skrev, den 26/4/2017 at 21:21: Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen hvad gav du for en fuld pakke? jeg fik 1 times stille massage og et håndjob for 500 i dag, det var ikke noget at råbe hurra for men har da skam også prøvet det der var værre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 13. Maj, 2017 Kjeldsen skrev, for 8 timer siden: jeg gav 1500 ja okay, jeg har hørt en historie om en bekendt af en bekendt at han havde fået massage og fuld service for 600... han havde nok bare ramt ind på en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 15. Maj, 2017 Er der et tlf nr dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 15. Maj, 2017 Mthom skrev, for 2 timer siden: Er der et tlf nr dertil 81 93 21 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindet 16 Skrevet 15. Maj, 2017 Mthom skrev, 1 time siden: Takker Så lidt, fortæl gerne hvordan det går og pris hvis du kommer forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg