Hop til indhold

Korsgade 10 Thisted

Featured Replies

Skrevet

Er Korsgade 10 i Thisted et nyt sted, nogen der ved noget?

• 2 weeks later...
Skrevet

Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. 

Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. 

Skrevet
PenStribe skrev, 1 time siden:

Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. 

Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. 

Hvis der er nogle der forstår at sælge ekstra er det bedemænd. Så mon ikke det er derfor skiltet stadig hænger der. 

Massage hj fuld pakke og blomster til konen. :-) 

Skrevet

Hehehe, på fransk kaldes en god orgasme for La petite mort – den lille død. Måske derfor bedemandsskiltet har fået lov til at blive hængende? :D

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogle der ved hvad der er på stedet nu tænker jeg på pigen/damen på stedet?? Og hvad kan man få af behandling på stedet?? Jeg håber min vej kommer der omkring i denne uge.

Skrevet

Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen

• 3 weeks later...
Skrevet
Kjeldsen skrev, den 26/4/2017 at 21:21:

Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen

hvad gav du for en fuld pakke?

jeg fik 1 times stille massage og et håndjob for 500 i dag, det var ikke noget at råbe hurra for men har da skam også prøvet det der var værre

Skrevet
Kjeldsen skrev, for 8 timer siden:

jeg gav 1500

ja okay, jeg har hørt en historie om en bekendt af en bekendt at han havde fået massage og fuld service for 600... han havde nok bare ramt ind på en god dag

Skrevet
Mthom skrev, for 2 timer siden:

Er der et tlf nr dertil

81 93 21 24

Skrevet
Mthom skrev, 1 time siden:

Takker

Så lidt, fortæl gerne hvordan det går og pris hvis du kommer forbi 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.