Hop til indhold

Recommended Posts

Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. 

Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PenStribe skrev, 1 time siden:

Der annonceres på eb.dk med oliemassage til 300, men om der er mere end det tør jeg ikke svare på. 

Der lå før en blockbuster og derefter en bedemandsforretning. Det pudsige er de ikke har pillet facade udsmykningen ned fra bedemanden endnu. 

Hvis der er nogle der forstår at sælge ekstra er det bedemænd. Så mon ikke det er derfor skiltet stadig hænger der. 

Massage hj fuld pakke og blomster til konen. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe, på fransk kaldes en god orgasme for La petite mort – den lille død. Måske derfor bedemandsskiltet har fået lov til at blive hængende? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der ved hvad der er på stedet nu tænker jeg på pigen/damen på stedet?? Og hvad kan man få af behandling på stedet?? Jeg håber min vej kommer der omkring i denne uge.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 26/4/2017 at 21:21:

Jeg har besøgt stedet i dag, der er ikke meget massage at komme efter, det gik maske 5 minutter før spørgsmål og mere kom, jeg fik hele pakken den fejler ikke noget, men for dyrt efter min mening, men dejlig slank pige så det var fint nok, men jeg kommer ikke igen på grund af prisen

hvad gav du for en fuld pakke?

jeg fik 1 times stille massage og et håndjob for 500 i dag, det var ikke noget at råbe hurra for men har da skam også prøvet det der var værre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 8 timer siden:

jeg gav 1500

ja okay, jeg har hørt en historie om en bekendt af en bekendt at han havde fået massage og fuld service for 600... han havde nok bare ramt ind på en god dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...