Hop til indhold

Recommended Posts

siwimon er ikke mere i Munkebo. hun er nu ved 123 Faaborgvej.

nye i Munkebo. har idag besøgt 2 piger, den ene 40 år og ganske pæn, hun giver massage og afslutning, som er Ok.

priser rimelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er Ticha på billedet, og hun giver en god gang massage. Man betaler de 400 ved ankomst, og straks spørges der om man ønsker håndarbejde efterfølgende. Hun gør meget ud af at fortælle at hun ikke tilbyder andet.

en håndtrold koster så 300 oveni, men også dette klarer hun super fint. Man må gerne røre hende men ikke “indeni” som hun kaldte det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været et par gang hos Siwimon i Munkebo. Hun var god til traditionel Thai massage. Jeg har ikke haft sex med hende. Men jeg vil gerne. Luppen er du helt sikre på at Siwimon arbejde hos 123? Jeg har været hos dem (123)sidste uge og jeg så hende ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej victorsmil

jeg har lige været ved 123.  Anna nu er rejst på ferie i Thailand. Og retur i starten af januar.

i den periode, kommer siwimon(vivi) og tager over. Ifølge Moni, som også er tilbage efter sin ferietur hjem til familien i Thailand.

der har også været en yngre pige Heidi, men hun er vist taget retur til Thailand .

lad mig høre om dit besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

siwimon er ikke mere i Munkebo. hun er nu ved 123 Faaborgvej.

nye i Munkebo. har idag besøgt 2 piger, den ene 40 år og ganske pæn, hun giver massage og afslutning, som er Ok.

priser rimelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 11/12/2018 at 23:31:

Ja, det er Ticha på billedet, og hun giver en god gang massage. Man betaler de 400 ved ankomst, og straks spørges der om man ønsker håndarbejde efterfølgende. Hun gør meget ud af at fortælle at hun ikke tilbyder andet.

en håndtrold koster så 300 oveni, men også dette klarer hun super fint. Man må gerne røre hende men ikke “indeni” som hun kaldte det...

godt nok en høj pris for massage og HJ (700)!!!!

er det pengene værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnieT skrev, for 5 timer siden:

godt nok en høj pris for massage og HJ (700)!!!!

er det pengene værd?

Jeg vil nu mene at det er rimelig standardpris, når jeg sammenligner med andre steder jeg har besøgt. Så baseret ud fra at jeg ser prisen som medium, og at behandlingen også er medium... ikke dårlig og heller ikke sublim god... ja, så kan jeg vel ikke andet end sige at jeg fik hvad jeg havde forventet... jeg kunne godt finde på at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa 

Jeg har nu været på besøg i munkebo. 

Jeg havde bestilt body to body i en time, bliver taget imod af en sød pæn thai der hedder Ticha. Det var en lidt spøjs oplevelse, kommer ind, af med tøjet og op på briksen, så langt så godt, men så kalder hun på en anden thai, der skal starte med at give mig massage, så ville hun selv vende tilbage bagefter og give body to body. Massagen var helt i top, hun kunne sit kram. Så kom vi til det sjove, der var en lidt blandet fornøjelse, hun er lækker og man må pille som man lyster, men når man har prøvet body to body med Anna så skal der meget til for at overgå det. Hun virkede ikke til helt, at vide hvordan hun skulle gribe det an, hun Knud sit krop mod min, men var hele tiden på min ene side, men jeg kom da og blev pænt tørret og så på med tøjet igen og et kram til farvel. Blev ikke tilbudt et klas vand eller noget og sad i bilen igen efter 45 min. Så der skal nogle MEGET gode ansmeldelser til, før jeg kommer igen, tænker jeg må forbi Anna når hun er tilbage efter ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mini_me skrev, for 2 timer siden:

Hejsa 

Jeg har nu været på besøg i munkebo. 

Jeg havde bestilt body to body i en time, bliver taget imod af en sød pæn thai der hedder Ticha. Det var en lidt spøjs oplevelse, kommer ind, af med tøjet og op på briksen, så langt så godt, men så kalder hun på en anden thai, der skal starte med at give mig massage, så ville hun selv vende tilbage bagefter og give body to body. Massagen var helt i top, hun kunne sit kram. Så kom vi til det sjove, der var en lidt blandet fornøjelse, hun er lækker og man må pille som man lyster, men når man har prøvet body to body med Anna så skal der meget til for at overgå det. Hun virkede ikke til helt, at vide hvordan hun skulle gribe det an, hun Knud sit krop mod min, men var hele tiden på min ene side, men jeg kom da og blev pænt tørret og så på med tøjet igen og et kram til farvel. Blev ikke tilbudt et klas vand eller noget og sad i bilen igen efter 45 min. Så der skal nogle MEGET gode ansmeldelser til, før jeg kommer igen, tænker jeg må forbi Anna når hun er tilbage efter ferie. 

Hvad gav du for body to body med Ticha?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Hej 

er der nogle som har været på besøg for nyligt og ved om der er kommet mere på menuen end kun en håndtrold, som jeg blandt andet også fik ved mit besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...