Hop til indhold

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 40 minutter siden:

eller nærmere den her:

http://www.fyens.dk/kerteminde/Thaimassage-i-bycentret-i-Munkebo/artikel/3117017

men det kniber med kontaktoplysninger, men Munkebo Bycenter er vel ikke større end det er til at finde hende derinde, hvis man kommer på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også stedet Nyborgvej 22,.

Tror hun bor der..

Har besøgt stedet, der, talte med en ande thai pige, og bossen blandede sig, så  var  kemien væk, så jeg gik igen, med hængende og skuffet lem..

Sexeren

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Telefonnummer står i det første link ;-) .....

Som er et gammelt fastnetnummer for Kerteminde, så tvivler stærkt på, at det er Siwimon, der tager telefonen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, for 1 time siden:

Prøv sivimon. God på madrassen. Må gerne slikke hende til udløsning. Knep hende bagfra. Med gummi. 

....Og ridder som en drøm - gang i understellet. Kun gode oplevelser hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Lyder lækkert med en i Munkebo? Men er det sikkert man kan få lidt ekstra hygge der eller er det kun "faste" kunder som kan få det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i besøger sivimon. Der er billeder ud mod vejen, så i kan ikke undgå at se hvor klinikken er. Ved Munkebo butikscenter.  Prøv det.... 

hvor bor hun. Nogle gange i Kerteminde ved xmanden. Ellers er der noget med  lejlighed I, Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en tur forbi Munkebo for at besøge Siwimon. Jeg bestilte en tid via nummeret på hjemmesiden og fik oplyst at en times massage kostede 400 kr. Døren ud mod gaden er låst og der er en ringeklokke, så man skal stå og vente til man bliver lukket ind. Døren ud mod gaden og den til selve klinikken blev låst efter jeg var kommet ind.

Jeg bestilte en times oliemassage, fik smidt tøjet inkl. underbukserne, og lagde mig på briksen. Siwimon spurgte om der var nogen steder jeg havde ondt, hvilket der faktisk var. Hendes massage er nogenlunde middel hårdhed, men behagelig og afslappende. Da jeg var blevet vendt om startede hun med at massere brystkassen, hvilket fik den enøjede til at røre på sig, så jeg er næsten sikker på at den kiggede frem under håndklædet. Siwimon tog dog tilsyneladende ikke notits af dette og dækkede mig til med håndklædet. Massagen fortsatte på benene uden nogen antydninger af pirring undervejs. Efter en gang hovedmassage og behørig afvaskning fik jeg at vide at seancen var slut.

Siwimon er en sød og behagelig person, men prisen for massagen synes jeg er lidt i overkanten i forhold til de fleste andre thaisteder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 17 timer siden:

Hun har været oppe på 1800kr for en time incl.sex

Ara

Hejsa , ja det er i den dyre ende ??,  så skal det sørme også være super,helt i top,    det er ca 600kr over de fleste andre steder her i byen .

Må tilstå jeg ikke har prøvet hende så jeg ved ikke om hun er pengene værd .

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...