Hop til indhold
ons

Ubeskyttet oralsex

Recommended Posts

I en tid med meget snak om at vi selvfølgeligt alle skal huske at passe godt på os selv, undrer det mig lidt at der er en del på disse sider, der fortæller om ubeskyttet oralsex..! Jeg vil da også gerne sætte tungen i en dejlig kvindes skød; men har aldrig gjort det hos en GP... ikke fordi dem jeg har besøgt ikke har virket renlige og sygdomsfrie; men bare for at beskytte mig selv mest muligt! Men hvad tænker I om emnet..? Er I ikke bekymret for at give en kvinde ubeskyttet oralsex? Eller for at modtage det selv? Eller er det bare mig, der er "over bekymret"!?

Hører gerne tanker og erfaringer fra både mænd og GP'er! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 18 minutter siden:

I en tid med meget snak om at vi selvfølgeligt alle skal huske at passe godt på os selv, undrer det mig lidt at der er en del på disse sider, der fortæller om ubeskyttet oralsex..! Jeg vil da også gerne sætte tungen i en dejlig kvindes skød; men har aldrig gjort det hos en GP... ikke fordi dem jeg har besøgt ikke har virket renlige og sygdomsfrie; men bare for at beskytte mig selv mest muligt! Men hvad tænker I om emnet..? Er I ikke bekymret for at give en kvinde ubeskyttet oralsex? Eller for at modtage det selv? Eller er det bare mig, der er "over bekymret"!?

Hører gerne tanker og erfaringer fra både mænd og GP'er! :-)

 

Hej ons

Kan med fordel henvise til en tidligere diskussion om emnet her:
 



God fredag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, Lige nu:

Hej ons

Kan med fordel henvise til en tidligere diskussion om emnet her

Og længere tilbage er der en del flere strenge med emnet. Det dukker op med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for input! Er der forskel på risiko ved at give en kvinde oralsex og så selv modtage...? Virker som om at ovenstående meget er rettet imod modtage som mand... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hmmmm...det må være det samme som at være øl elsker, og aldrig have smagt en kælder kold Tuborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

Hmmmm...det må være det samme som at være øl elsker, og aldrig have smagt en kælder kold Tuborg.

Eller en rigtig øl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har øl ikke lige så meget at gøre med seksuelt overførte sygdomme, så hold nu lige fokus på emnet! Mit helbred kan ikke sammenlignes med smagen af en kold øl!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden:

Feks klamydia hos kvinder sidder i livmoderhalsen, men det kan også sidde i urinrøret også er det en meget lille risiko for at blive smittet. Jeg ved ikke hvad andre gør, men jeg bliver tjekket med jævne mellemrum. 

Nu hører det måske under privatlivets fred.. men er der mange mænd, der giver dig ubeskyttet oralsex? Og hvad med beskyttet oralsex..? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

at være ølelsker og aldrig have smagt en Tuborg må være det samme som at være fisseelsker og aldrig have smagt en røv :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ons

Du må selv google dig frem til en slutkonklusion, hvis du kan læse engelsk ligger der nogle virkelige grundige og meget seriøse svar fra læger og sundhedspersonale vedr risikoen. Derfra må du gøre op med dig selv, hvad du har lyst til. Jeg har i årevis nu modtaget oral uden beskyttelse og har 7-9-13 ikke fået noget med hjem, til gengæld kunne jeg ikke drømme om at slikke fisse/røv på en GP. Jeg føler riskoen er større for giveren end modtageren, men igen total uvidenskabeligt. Du vil også finde at medicinerne skændes om risikoen for at få diverse kønssygdomme ved at modtage, spørgsmålet er så bare hvor stor eller lille. Igen, læs og dan dig din egen konklusion...

Redigeret af DrDre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver tjekket ca hver 3 måned medmindre jeg har haft et kondom der er gået i stykker så bliver jeg tjekket 7-10 dage efter uheldet.. 

Størstedelen af mine gæster slikker mig.. Jeg har dog også haft en gæst hvor jeg ved det var pga smittefare at han ikke slikkede mig og det da også helt okay og fair.. Også fordi jeg jo heller ikke giver ubeskyttet oral sex for min sikkerhed.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker at slikke en lækker mis, og gør det gerne, også når jeg besøger en GP. Jeg gør det så uden beskyttelse kan man sige da smagen og fornemmelsen af det varme nøgne kød ligesom er det jeg kan lide. Jeg modtager også oralsex uden beskyttelse, lidt af de samme årsager. 

Jeg fejler ikke noget, og anser ikke at risikoen er særlig stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fuldt tilslutte mig lysten til at slikke en dejlig mis. Risikovurderingen står den enkelte jo for. Nu er jeg jo i den heldige situation, at jeg har fundet en fast GP, hvor jeg ikke har nogen betænkeligheder. Til gengæld ville jeg nok kunne styre lysten, hvis jeg besøgte nogle af disse unge for det meste udenlandske piger, som tilbyder sex uden kondom. Det må være en noget udelikat situation, eller også kan det vel kaldes "sluger tidligere kundes sæd". Denne nye kan vi måske så finde et landenavn til eller CICM:lol:. Selv om kunde og GP checkes ofte, vi har læst hver 3. måned, vil der jo stadig være næsten 3 mdr. med mulighed for at bringe smitte videre.

BR

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 8 timer siden:

I en tid med meget snak om at vi selvfølgeligt alle skal huske at passe godt på os selv, undrer det mig lidt at der er en del på disse sider, der fortæller om ubeskyttet oralsex..! Jeg vil da også gerne sætte tungen i en dejlig kvindes skød; men har aldrig gjort det hos en GP... ikke fordi dem jeg har besøgt ikke har virket renlige og sygdomsfrie; men bare for at beskytte mig selv mest muligt! Men hvad tænker I om emnet..? Er I ikke bekymret for at give en kvinde ubeskyttet oralsex? Eller for at modtage det selv? Eller er det bare mig, der er "over bekymret"!?

Hører gerne tanker og erfaringer fra både mænd og GP'er! :-)

Hejsa. Jeg vil sige, hellere være ''overbekymret'' end det modsatte.

Jeg har i de ca 4 år jeg har været glædespige altid været nærmest hysterisk med hygiejnen og det lader til, at være kommet mig og mine gæster tilgode, for jeg er aldrig blevet smittet med nogen kønssygdom. Jeg har også altid brugt kondom - også til fransk til manden. Men jeg er blevet slikket utallige af gange og det siges, at det er mere sikkert at slikke en kvinde, end at sutte en mand. Årsagen er, at bakterierne gemmer sig i halsen og det derfor er større risiko at blive smittet for en kvinde, da dilleren rammer laaaangt ind i munden/halsen. 

Når en mand slikker en kvinde, kan han trods alt nok ik suge kvindes skamlæber helt ned i halsen...

Jeg er selvfølgelig obs på, at manden ikke har sår om munden, for hvis han har herpes, så kommer man aldrig af med det skidt.

Jeg bliver tjekket på OUH jævnligt, også for de mere sjældne sygdomme, som mycoplasma og lign. man ik lige kan se og lugte.

Men selvom man beskytter sig bogstaveligt i hoved og røv, så løber man stadig en risiko, men det vil jeg gerne, for er meget glad for mit job.

Knus og kram og god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@intim-massage-Sara

Meget enig.

Jeg tror personligt at jeg vil stille det sådan her op.

Altid hue på ved alt der har med pikken at gøre.

Måske slikkelap når der slikkes mis og mås, afhængig af "risikoprofilen". Personligt funger slikkelappen sgu bare ikke for mig, jeg har en fast GP, som er sikkerheden selv og hende stoler jeg så på. Jeg er HPV vaccineret og bliver testet med mellemrum. Jeg elsker også duftene, og dem mister du altså ved slikkelap med kontaktcreme nedenunder.

Når og hvis du er til måsen, ja så er det envidere sygdomme som leverbetændelse der ikke er sjovt, (og den kan du sgu heller ikke lige se med det blotte øje) og colibakterier der kan give dig ondt i halsen, du skal tænke på.

Så skal man huske på ikke at bruge mundskyllevædske der indeholder sprit, elektrisk tandbørste eller hård tandbørste i nogle timer før. Tjek for blod i vasken når du spytter ud. Alt dette svækker mundslimhinden, som er den bedste barriere mod diverse infektioner. Det samme gælder selvfølgelig hvis du dagen før har fået renset tænder hos tandlægen og derfor er sårbar, og evt.bløder fra dit tandkød/slimhinder.

Bruger hun eller jeg fingre på hinanden, ja så er overtrækshandsker i nitril(de er meget bløde, samtidig med at de er fantastisk stærke, men de koster også lidt) obligatoriske, og så masser af glidecreme. Hvis du har rifter o.l. på hænder og fingre er risikoen principielt til stede.Derfor.

Pas på hinanden derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

@intim-massage-Sara

Meget enig.

Jeg tror personligt at jeg vil stille det sådan her op.

Altid hue på ved alt der har med pikken at gøre.

Måske slikkelap når der slikkes mis og mås, afhængig af "risikoprofilen". Personligt funger slikkelappen sgu bare ikke for mig, jeg har en fast GP, som er sikkerheden selv og hende stoler jeg så på. Jeg er HPV vaccineret og bliver testet med mellemrum. Jeg elsker også duftene, og dem mister du altså ved slikkelap med kontaktcreme nedenunder.

Når og hvis du er til måsen, ja så er det envidere sygdomme som leverbetændelse der ikke er sjovt, (og den kan du sgu heller ikke lige se med det blotte øje) og colibakterier der kan give dig ondt i halsen, du skal tænke på.

Så skal man huske på ikke at bruge mundskyllevædske der indeholder sprit, elektrisk tandbørste eller hård tandbørste i nogle timer før. Tjek for blod i vasken når du spytter ud. Alt dette svækker mundslimhinden, som er den bedste barriere mod diverse infektioner. Det samme gælder selvfølgelig hvis du dagen før har fået renset tænder hos tandlægen og derfor er sårbar, og evt.bløder fra dit tandkød/slimhinder.

Bruger hun eller jeg fingre på hinanden, ja så er overtrækshandsker i nitril(de er meget bløde, samtidig med at de er fantastisk stærke, men de koster også lidt) obligatoriske, og så masser af glidecreme. Hvis du har rifter o.l. på hænder og fingre er risikoen principielt til stede.Derfor.

Pas på hinanden derude.

Shit hvad sex hvirker til at være kompliceret.

Måske skal jeg købe den der traktor istedet for...? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, Lige nu:

Shit hvad sex hvirker til at være kompliceret.

Måske skal jeg købe den der traktor istedet for...? :?

Hvis du ikke er i stand til at plove furen på normal vis, så ja.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, sex er en spændende leg... som desværre ikke er ufarlig! :-) 

Og mange spændende kommentarer... takker! ved ikke om jeg er blevet meget klogere; men interessant at høre om andres tanker. Slikkelapper er vel et relativt nyt tiltag... har prøvet at spørge efter det hos GP'er: nogen har det, andre har det ikke! Har også prøvet det en enkelt gang, hvilket da var en oplevelse! GP'en virkede til at nyde seancen ganske godt, og jeg gik derfra med en dejlig smag at mint i munden, så det kan måske kaldes for en win-win! :-)

Hvad tænker I GP'er generelt om slikkelapper!? Er det en meget anderledes oplevelse for jer, når de anvendes? Er der mange mænd, der efterspørger dem? har I dem liggende..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Dette spg er jo yderst relevant for vi alle. Det indrømmet fedt at slikke on the rocks ;) men jeg vil gerne passe på mig selv og mine gæster :) der sg så meget sygdom all over og dæleme om jeg ik syntes det pinligt at komme til læge med sygdom og ikke mindst overfor min mand. Men blir tjekket hver 3mdr og min mand også da han ved hvad jeg hygger med :) og vi må huske er man først smittet så er virussen stadig i systemet. Indrømmet tænker da tit på ved fransk lækkerier til mig, gad vide om den besøgende frækkert kunne finde på, at få slikket pik og kneppe uden gummi og have virus i kroppen..... men jeg sg nok lidt naiv i den henseende og tænker det positive :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kinky Camilla skrev, for 11 minutter siden:

Dette spg er jo yderst relevant for vi alle. Det indrømmet fedt at slikke on the rocks ;) men jeg vil gerne passe på mig selv og mine gæster :) der sg så meget sygdom all over og dæleme om jeg ik syntes det pinligt at komme til læge med sygdom og ikke mindst overfor min mand. Men blir tjekket hver 3mdr og min mand også da han ved hvad jeg hygger med :) og vi må huske er man først smittet så er virussen stadig i systemet. Indrømmet tænker da tit på ved fransk lækkerier til mig, gad vide om den besøgende frækkert kunne finde på, at få slikket pik og kneppe uden gummi og have virus i kroppen..... men jeg sg nok lidt naiv i den henseende og tænker det positive :) 

Og tænker faktisk tit over, at når jeg og den bedre halvdel tager til Hamborg og gir den max gas og ka se og ved alt det der foregår så må jeg indrømme så jeg kun bekræftet i, godt vi/jeg passer på :) forsat go week

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den ‎12‎-‎03‎-‎2017 at 01:13:

Dette spg er jo yderst relevant for vi alle. Det indrømmet fedt at slikke on the rocks ;) men jeg vil gerne passe på mig selv og mine gæster :) der sg så meget sygdom all over og dæleme om jeg ik syntes det pinligt at komme til læge med sygdom og ikke mindst overfor min mand. Men blir tjekket hver 3mdr og min mand også da han ved hvad jeg hygger med :) og vi må huske er man først smittet så er virussen stadig i systemet. Indrømmet tænker da tit på ved fransk lækkerier til mig, gad vide om den besøgende frækkert kunne finde på, at få slikket pik og kneppe uden gummi og have virus i kroppen..... men jeg sg nok lidt naiv i den henseende og tænker det positive :) 

Men du har ikke slikkelapper til at ligge ved siden af kondomerne...? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
ons skrev, for 7 timer siden:

Men du har ikke slikkelapper til at ligge ved siden af kondomerne...? :-)

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg står på den anden side som glædespige samt swinger.

Jeg har været i dette job i et stykke tid og vil stige at vi som lever af dette vi passer på os selv angående sygdomme for hvis vi ikke gør så mister vi indtjening samt får et dårligt ry , vi bliver tjekket tit og vi gør vores for at holde sygdomme væk

Jeg er også swinger og i klubberne bliver der givet mange blow's uden gummi og der er aldrig været sygdomme som er smittet via oralsex.

Håber det hjælper vh caya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...