Hop til indhold
AmagerLarsen

Blowjob - mænd imellem

Recommended Posts

Kinky Camilla skrev, for 21 timer siden:

Hej @jp jeg syntes dæleme det sååå frækt når 2 mænd leger med mig og samtidig slikker hinandens pik for mænd er drøngod til at slikke stiv pik:wub:samtidig nyder jeg vildt at blive slikket våd og saftig hvor manden samtidig blir kneppet bagfra så det støder i mig ;-) bum bum det tænder også mig :) jeg jo nok lidt af en "fest-woman" der elsker gang i den og det at turde prøve af ;-);) ønsker alle dejlig week

Hej @Kinky Camilla  Ja du har ret det er pisse frækt !! Min x ville også have mig til det i div club men hvis jeg skal gennemføre et sådanne set up !!

Skal det være en Shemaie en bi el maskolin trans ville jeg få tunnel syn !! en mmk med lidt bi er ok (tror jeg) Ellers må vi gøre det

for din skyld !! Jeg havde flere K som ville have mig sat sammen med en trans ! for deres skyld ! 

Sjovt set up !!!!

Bi søndag på xxdark !! der blev suttet og klasket lidt osv !!! Jeg gik ud i baren og drak kaffe !!

Frøken domina kom ud og sagde NÅ er du klar til at kneppe Bendte !! JA JA Da og kom ind til en meget behåret mand !

Der fandt JP sin grænse som ikke er flyttet i nu ! Shemale med ? og ikke mere i nu !! Hvem ved 

Hilsen JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
jp skrev, for 7 timer siden:

Hej @Kinky Camilla  Ja du har ret det er pisse frækt !! Min x ville også have mig til det i div club men hvis jeg skal gennemføre et sådanne set up !!

Skal det være en Shemaie en bi el maskolin trans ville jeg få tunnel syn !! en mmk med lidt bi er ok (tror jeg) Ellers må vi gøre det

for din skyld !! Jeg havde flere K som ville have mig sat sammen med en trans ! for deres skyld ! 

Sjovt set up !!!!

Bi søndag på xxdark !! der blev suttet og klasket lidt osv !!! Jeg gik ud i baren og drak kaffe !!

Frøken domina kom ud og sagde NÅ er du klar til at kneppe Bendte !! JA JA Da og kom ind til en meget behåret mand !

Der fandt JP sin grænse som ikke er flyttet i nu ! Shemale med ? og ikke mere i nu !! Hvem ved 

Hilsen JP

@JP du ka godt kridte skoene ;-) få din pik styret ind og så har jeg en bi til det set-up ;-) han elsker det nyder det og er veludrustet og aktiv/passiv:Plad os party nyde og gi den forårsgas ;) ❤❤❤KINKY knuuuuuussssser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 9/3/2017 at 19:24:

Man er ikke nødvendigvis "bi" fordi man har sådan nogle tanker? 

Hvis de tænder ikke? Alle er en lille smule bi-, sagde salig S. Freud. Men mange bryder sig ikke om at sætte etiket på og bi-seksuel er en uheldig term.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Transvestitter er en virkelig god løsning. Der er det kvindelige element, som gør det hele mere "rigtigt" inde i hovedet til at starte med. Jeg har været sammen med en brasliliansk TV i Århus to gange. Virkelig sød og en stor fornøjelse. Der var tale om en virkelig stiv og pænt stor ting at forlyste sig med. Det var frækt at forsøge sig med en deep throat. Det lykkedes! - men at få den bagi selv gjorde ikke rigtig noget for min lyst. Ikke at det var ubehageligt, bare ikke frækt nok. Så hellere et par kvinde fingre der trykker de rigtige steder.

Hun fik dog ikke udløsning i min mund. Er det en del af fantasien?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig prøvet et blovjob af en mand. Har været to mænd sammen om en pige uden at vi mænd rørte ved hinanden og tænder heller ikke på det.
Men måske man skal have prøvet et blowjob af en mand éen gang her i livet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 12/3/2017 at 13:25:

Hvis de tænder ikke? Alle er en lille smule bi-, sagde salig S. Freud. Men mange bryder sig ikke om at sætte etiket på og bi-seksuel er en uheldig term.

Skal vi ikke bare kalde det: 'nysgerrig og åben for nye muligheder'. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Bebop skrev, den 12/3/2017 at 13:25:

Hvis de tænder ikke? Alle er en lille smule bi-, sagde salig S. Freud. Men mange bryder sig ikke om at sætte etiket på og bi-seksuel er en uheldig term.

@Bebop der mange flere end vi aner der er bi ;) og termen bi-seksuel er drønfræk:Pog dem det støder er ofte personer der inderst inde har drømme ligesådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Har aldrig prøvet et blovjob af en mand. Har været to mænd sammen om en pige uden at vi mænd rørte ved hinanden og tænder heller ikke på det.
Men måske man skal have prøvet et blowjob af en mand éen gang her i livet...

@AalborgLook du vil ik fortryde men NYDE ;-) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 2 timer siden:

@Bebop der mange flere end vi aner der er bi ;) og termen bi-seksuel er drønfræk:Pog dem det støder er ofte personer der inderst inde har drømme ligesådan

SNL har lavet en fin lille video om det (med Justin Timberlake og Lady Gaga!) Starten er en reference til, at de to hovedpersoner i den foregående video har lavet "moder-bytte" 


 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ved en enkelt lejlighed haft mulighed for at få den i røven af en ultra feminin og top lækker GP med strapon og også suttet på tingesten. Det var super dejligt og frækt. Virkelig frækt. Om oplevelsen vil være den samme med en med hår på brystet og overskæg, kan jeg af gode grunde ikke vide?! KC sælger sin "sag" godt, så måske skal grænsen brydes, så det også kan vinges af som afprøvet?

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MrX skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har ved en enkelt lejlighed haft mulighed for at få den i røven af en ultra feminin og top lækker GP med strapon og også suttet på tingesten. Det var super dejligt og frækt. Virkelig frækt. Om oplevelsen vil være den samme med en med hår på brystet og overskæg, kan jeg af gode grunde ikke vide?! KC sælger sin "sag" godt, så måske skal grænsen brydes, så det også kan vinges af som afprøvet?

image.jpg

Kære MRX lad os prøve og virkelig de mænd der rykket ved sine grænser blir meget betaget af det :P;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
AmagerLarsen skrev, den 9/3/2017 at 18:59:

Jeg er en ung, 100% heteroseksue,l mand og jeg har i løbet af det sidste år besøgt masser af GP'er, leveret anmeldelser og har også en vanvittigt dejlig kæreste.

Alt dette til trods, så har jeg i nogle måneder leget med tanken om at give en anden mand et blowjob. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det, jeg er ikke sikker på at det er noget jeg tænder på selv, at se en anden mand mellem mine ben, men jeg tanken om at have en anden mand i munden "tænder" mig lidt, jeg synes det er spændende. 

Er der nogen andre der har har/haft sådanne tanker? Og hvad gør man lige for at finde et sted og prøve det af ultra anonymt og diskret? 

Beklager hvis denne tråd ligger et forkert sted, så må den gerne flyttes, kunne bare ikke lige helt regne ud hvor den skulle placeres ;) 

Mvh AL

Hej Amagerlarsen. 

Jeg går gerne med dig i xxdark, det er et super sted at få prøvet den slags små fantasier, det har jeg selv gjort, det kan både gøres i gloryholes el. Små lukkede rum hvor man er alene el. Hvis man ønsker tilskuere kan man også få det. 

Mvh Pool

held og lykke med det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 13/3/2017 at 18:27:

SNL har lavet en fin lille video om det (med Justin Timberlake og Lady Gaga!) Starten er en reference til, at de to hovedpersoner i den foregående video har lavet "moder-bytte" 


 

 

Det er klasse det her ... Lady Gaga er jo smokin'?? Det havde jeg ikke set komme.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 14/3/2017 at 15:54:

Hej Amagerlarsen. 

Jeg går gerne med dig i xxdark, det er et super sted at få prøvet den slags små fantasier, det har jeg selv gjort, det kan både gøres i gloryholes el. Små lukkede rum hvor man er alene el. Hvis man ønsker tilskuere kan man også få det. 

Mvh Pool

held og lykke med det

Tusind tak for dét! Det sætter jeg pris på. Jeg siger til at når jeg er klar til at tage "skridtet" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
AmagerLarsen skrev, for 14 timer siden:

Tusind tak for dét! Det sætter jeg pris på. Jeg siger til at når jeg er klar til at tage "skridtet"

Jeg var forbi xxdark igår, og smed sjoveren i et af de dertil indrettede gloryholes, det var sku bid, dejlig behandling den fik, og jeg syntes sku det er frækt ikke at vide hvem der sad på den anden side, var det dig. :ph34r:

Redigeret af Pool
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...