Hop til indhold

er sugarbabes ved at forandre sig

Featured Replies

Skrevet
Anilingus skrev, for 19 timer siden:

Vent du bare Bebop, du kommer nok til at vente ganske længe. :mellow:

Med respekt for din idealisme, så er sager i den størrelsesorden formentlig ikke noget der har SKAT´s store bevågenhed lige pt.t. De er underbemandede og det tager år at få en ny organisation kørt i stilling.

Årh, du taler som om Skat var en rationel aktør?!

ROFLMAO!

(Skat har ingen problemer med at forfølge småsager, se fx: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/laeserbrev/Skat-forfoelger-almindelige-erhvervsdrivende/artikel/300964 )

• Svar 204
  • Visninger 24.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Penge gaver (og brugs gaver) skal man altså betale skat af., hvis du får 4-5000 i gave i timen skal du selvfølgelig betale skat.. Bare lige FYI    Jeg gider egentlig ikke ha kunder, som jeg

• Først lad os lige snakke Skat. Det tydeligt at du ikke kender til den danske skattelovgivning (inden du angriber mig, jeg arbejder med det til dagligt) Den danske skattelov siger bla "Gaver til a

• Kindhesten80
    Kindhesten80

Hold da op, du lyder virkelig som en fantastisk rar person. Jeg har dog svært ved at forestille mig at en mand vil bruge 4000-5000kr. på blot at drikke kaffe med dig. Men hvis du siger det er det

Skrevet
Bebop skrev, for 47 minutter siden:

Årh, du taler som om Skat var en rationel aktør?!

ROFLMAO!

(Skat har ingen problemer med at forfølge småsager, se fx: http://dagbladet-holstebro-struer.dk/laeserbrev/Skat-forfoelger-almindelige-erhvervsdrivende/artikel/300964 )

Rationel aktør, det ved jeg da ikke.

Artiklen du linker til viser i hvert fald at de er begyndt at inddrive de penge der skyldes, og det er jeg glad for.

For SKAT er jo som bekendt tvangskreditor, når folk starter en virksomhed op.

Konkurser kan skyldes mindre gunstige forhold end forventet, men ofte ses der jo en systematik i, at man malker alt hvad men kan fra systemet, for så at overlade fallitboet og oprydningen til kammeradvokaten. Denne del af branchen er der politisk fokus på at få "afluset", og så går det jo som bekendt lettere.

Nej, pigerne herinde kan formentlig godt tage det roligt, memindre de hedder Anni Fønsby eller tilsvarende, just saying.;)

Skrevet
sydfyr43 skrev, for 5 timer siden:

se det er rigtig mande mad... :D. men tror næppe du får tungekys bagefter... ;)

Jo da, hvis hun også er en rigtig dejlig "sild". :D

Redigeret af Anilingus

Skrevet

Kom lige til at læse hele tråden - God underholdning, mere er der vel ikke at sige til det :)

Skrevet

Tråden har udviklet fra slem til værre... og derfor stopper den her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.