Hop til indhold
Guest TboneDK

THAI MASSAGE PÅ ØRNEVEJ 29 KBH NV PRIVAT (MINTAR)

Recommended Posts

Guest TboneDK

Havde luret lidt på MINTAR, og besluttede så, at hun da skulle besøges..

Det er naturligvis hende på billederne, lille slank nips, nogle rimelig "Faste" silikone bryster, måske lidt meget til den hårde side, men sad ganske fint.
Hun er helt glat, hvilket jeg syntes om.

Gav 1000.- for en ½ time.
Stedet var fint, nemt at finde, og jeg kunne parkerer. lige uden foran ejendommen hvor pigerne arbejder ud fra. + for det!

Mødte ikke de andre piger på stedet, men der skulle være 3 stk.
(Næste besøg, bliver nok en anden, evt. hende der på billederne har en ret stor barm.. Men, mere om det, hvis/når det bliver til noget)

Blev tilbud noget at drikke, og bestilte en vand (god til bagefter, er min erfaring, haha) Smed tøjet, og hoppede op på briksen. Det er en ret hård "seng", men ganske fin, især hvis det er til massage, som jeg dog IKKE var kommet for.

Jeg lå på maven, da Mintar kom tilbage. Hun smed resolut tøjet, og hoppede op, satte sig imellem mine ben, og tog olie frem... 

Nu startede hun en gang "nusse- ae- kæle"- tilsat olie, på ryggen. Det var så rimelig monoton, og jeg HÅBEDE egentligt bare, at hun ikke ville bruge 15-20 min. på, for at trække tiden.

Heldigvis gik der måske 10 min... Men, det er 10- minutter jeg aldrig får igen, med den mest meningsløse olie- skøjtning på min ryg & ben.
Hun "snittede" lige min penis, og stønnede påtaget, og eller var det, såmænd det.. 

Hmmm, jeg så frem til at vende mig om, og heldigvis kom kommandoen, "Can u turn around, plz"
.. Det gjorde jeg gerne, og håbede at "side2" af denne plade, ville blive NOGET bedre end side et.. 

Mintar monterede 1 stk. gummi, og begyndte på, hvad der endte med at blive, ca. 2 minutters, semi dårligt blowjob, uden nogen form for indlevelse eller lyst!

Nu havde jeg havde ikke alt for store forventinger, da hun satte sig op. Hun tog tuben med glidecreme, og "fedtede" sig selv ind, for at kunne ride mig.

Hun satte sig, lidt klynkede, op på min pik, og lod sig glide ned. Dog er hun er rimelig stram, det er da positivt.
Desværre, så formår hun ikke rigtigt at ride mig!? ..Så jeg tager fat i hendes hofter, og begynder selv, at "kneppe hende nedefra" imens, hun mest af alt, bare ligger hen over mig, og piber, klynker & alligevel på en- eller anden måde, virker til hun nyder at bliver knaldet godt igennem. Selvom hun desværre ikke selv formår, at kneppe mig, eller sætte tempo, eller ridt.

Jeg stopper, og beder hende lægge sig ned på ryggen. Jeg trænger ind i hende, og køre gradvist mere, og mere tempo på, imens hendes ben, ligger på mine skuldre, og jeg har fat i hofterne på hende. Jeg kan se hende i øjnene, og styre tempo & dybde.. Mintar tager imod som en champ, det må jeg sige..

Jeg afslutter, sætter mig op, og kan konstaterer - at det var godt jeg bad om det vand i starten, for det var mig der endte med at lave alt arbejdet, og Mintar der hævede lønnen ;-)

Nå, been there - done that .. Det bliver ikke Mintar, der bliver knaldet af mig igen på adressen, men måske kommer jeg tilbage, for at se "hvem" der gemmer sig bare de dejlige store bryster på deres profil...

Sød/smuk pige ... Helt sikkert en jeg ville kigge efter på gaden, men nu da jeg ved hvad "hun kan" - så not so much ;-) 
End of story.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Red_Rose

Tak for fin anmeldelse TboneDK. Har du evt fundet en ny DEER som du kan dele info om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Red_Rose skrev, for 4 timer siden:

Tak for fin anmeldelse TboneDK. Har du evt fundet en ny DEER som du kan dele info om?

Nej, desværre  ikke ... :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Pervy skrev, for 3 timer siden:

Barmen er Ambers :-)

Ok, så gider jeg ikke, haha .. Har besøgt Amber for et lille år's tid siden, der var ikke så meget godt at sige om det, ud over det var store bryster ..
Ikke så meget indlevelse, og man måtte stort set ... Ingenting :-)

Men, dette er IKKE Amber, der er jeg ret sikker på

Udklip.PNG

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...