Hop til indhold
Jørgensen

Leg med sounds

Recommended Posts

Hej alle dejlige Glædespiger,

Hvordan kan det være, at det stort set kun er dominaer - og kun få af dem - der tilbyder leg med sounds? Hvorfor har ingen af jer, som tilbyder blide former, ikke overvejet at have denne leg med på menuen? ... Det er en total misforståelse, at sounds skal være forbundet med smerte.

Bedste hilsener

Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 26 minutter siden:

Det har da intet og gøre med BLID sex. Det skal jeg ikke udsætte nogen for men tak for oplysningen. :)

 

Korrekt. Sounding er forbundet med BDSM. På trods af selve udførslen ikke er til den hårde side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

uha uha. Jeg troede der blev ment lyde.... det der er jo tortur....

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, 1 time siden:

Ikke for at spørge dumt eller andet nedladende, men hvad får man ud af behandlingen?

Smerter vil jeg tro. Hvis det ikke er det, er jeg blank 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at det ikke er noget hvem som helst skal lege med, sådan af sikkerhedsmæssige årsager, men er man vant til at lægge kateter på jobbet, er det måske en mulighed hvis man er til det ;-)  

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 16 timer siden:

Hej alle dejlige Glædespiger,

Hvordan kan det være, at det stort set kun er dominaer - og kun få af dem - der tilbyder leg med sounds? Hvorfor har ingen af jer, som tilbyder blide former, ikke overvejet at have denne leg med på menuen? ... Det er en total misforståelse, at sounds skal være forbundet med smerte.

Bedste hilsener

Jens

Jeg har prøvet det en håndfuld gange privat, men jeg er ingenlunde så erfaren, at jeg ville bryde mig om at lege den leg med en evt. uerfaren kunde.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg synes at jeg skylder mine kunder, at de kan have tillid til at jeg har helt og aldeles styr på hvad jeg laver og på dette punkt føler jeg mig alligevel for grøn, til at det er tilfældet. :) 

 

Nimbush skrev, for 42 minutter siden:

Avvvv :o:o

Nej, det er ikke meningen at det skal gøre ondt, de findes i forskellige størrelser og man udvider stille og roligt. -  Så på den måde er det jo relativt blidt, trods det er en alternativ måde at finde nydelse på, i forhold til Hr. og Fru. Leverpostej. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
migmanden skrev, for 7 timer siden:

Ikke for at spørge dumt eller andet nedladende, men hvad får man ud af behandlingen?

Det vil jeg også gerne vide - i ren fordomsfri nysgerrighed. Kan vi ikke få en lille forklaring på det? Det lader ikke til kun at handle om smerter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jørgensen skrev, for 17 timer siden:

Hej alle dejlige Glædespiger,

Hvordan kan det være, at det stort set kun er dominaer - og kun få af dem - der tilbyder leg med sounds? Hvorfor har ingen af jer, som tilbyder blide former, ikke overvejet at have denne leg med på menuen? ... Det er en total misforståelse, at sounds skal være forbundet med smerte.

Bedste hilsener

Jens

Hej Jens.

Jeg er godt nok ikke GP, men vil gerne svare dig alligevel.

Har hørt om sounds, aldrig prøvet, men er ikke bange for det, såfremt giver måtte gå stille og roligt frem, med masser af glidecreme.

Har du hørt om e-stim i det hele taget, for nu at få udvidet horisonten en lille smule.

Der er et hav af unisex plugs og sounds med en styreboks der sætter strøm til samtidig, Rimba, Mystim, Folsom o.s.v.. Det er lidt dyrt gear, men også i en lækker kvalitet.

Det er ganske rigtig også genstande fra BDSM miljøet, men brugt moderat, har jeg hørt at det skulle være super godt.

Det skal ikke gøre meget ondt...på mig i hvertfald, men jeg er god til at slappe af og det er jo en god ting.

Inden jeg går i graven har jeg prøvet det. Jeg skal bare lige have skaffet grejet og fundet en pige, jeg har 100 % tillid til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle indlæggene - super! Nu forstår jeg bedre, hvorfor så få 'blide' GP'er tilbyder leg med sounds, for det er tilsyneladende - i hvert fald vurderet ud fra indlæggene i tråden her - forbundet med en masse myter, der bunder i betydelige misforståelser. Og jo, jeg ved, hvad jeg taler om; har prøvet sounds vel 4-5 gange efterhånden. Og nej, nej, nej og atter nej, det behøver ingenlunde gøre ondt - men selvfølgelig kan det gøres, så det gør ondt. Selv en blød strudsefjer kan anvendes, så den gør ondt!

Det foto, som er vist ovenfor, har som sådan ikke meget med en sound at gøre. Det er vel en slags kyskheds-torturinstrument, og sounds behøver hverken være koblet til strøm eller en vibrator. Den mest simple - og helt smerteløse sound - er en lige stålstang på 5 mm, for nej, den behøver ikke være  12 mm eller mere, og nej, man behøver ikke blive ved med at øge diameteren, indtil pikken er spilet ud som en telefonpæl.

Sounds er som sådan heller ikke farlige, hvis man bare benytter dem med en smule omtanke, og de ikke er gigantiske, krogede, spidse eller andet, som dominaer givet vis vil nyde at plage deres slaver med.

Det lækre ved blidt anvendte sounds kan kortfattes som følger:

- Det er som at få et handjob x 2, for det sker både indefra og udefra samtidig.

- Elementet af overgivelse af kontrol til kvinden.

- Det kinky element.

Så kære, 'blide' GP'er; kom nu i gang med  at produktudvikle! :-)

/ J

 

 

 

 

 

Redigeret af Jørgensen
Minor bugs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rigeligt i vat pinden på Bispebjerg Behøver ikke mere Tak

Men i andre må gerne lægge beretning !! Ja Diablue Og Elisa gør det JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 14 timer siden:

... Hmmm... Slet ingen 'blide' glædespiger, der har lyst til lidt produktudvikling? :-)

Nope desværre. Jeg har det bedst med at tænde på de ydelser jeg tilbyder, ellers har jeg ikke mig selv med i det længere. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo en grund til at det der med at blive domina, ikke bare lige, er den der med at købe et par lakstøvler og en ridepisk fra den lokale sportsrideclub...eller for den sags skyld finde mormors strikkepinde frem og lidt madlavning-olie (så har vi sat billedet ik? ) :D 

"Produktudviklingen" starter allerrede, ved at man l æ r e det. og det er trygt og sikkert....mest af alt sterilt!

Og jeg vil fraråde ukyndige til at begynde deres egen lille syforretning med div. strikkepinde/synåle/knive/søm osv uden erfaren rådgivning og overvågning.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Nu er der jo en grund til at det der med at blive domina, ikke bare lige, er den der med at købe et par lakstøvler og en ridepisk fra den lokale sportsrideclub...eller for den sags skyld finde mormors strikkepinde frem og lidt madlavning-olie (så har vi sat billedet ik? ) :D 

"Produktudviklingen" starter allerrede, ved at man l æ r e det. og det er trygt og sikkert....mest af alt sterilt!

Og jeg vil fraråde ukyndige til at begynde deres egen lille syforretning med div. strikkepinde/synåle/knive/søm osv uden erfaren rådgivning og overvågning.

Meget enig Lady Cherie.

Vi kan godt "lege doktor", men vi skal ikke ende mere syge end raske af det.

Mænds urinrør er noget længere end en kvindes, og derfor er de knap så udsat for infektioner...men absolut ikke immune. 

Muligvis skal der også de første gange være en sød "narkosesygeplejerske" :wub:til stede, der formår patienten til at slappe af, for det er den anden halvdel, der er en forudsætning for at legen ikke ender i blodig alvor (undskyld udtrykket, men med strikkepinde kan det i hvert fald nemt ende sådan).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Deltager lige i koret, det kan, nej det vil gå grueligt galt, hvis begjertede amatører leger domina med nåle og tråd og alt andet sjovt, og det kan ende meget " invaliderende"for resten af sexlivet.....derfor der burde være autorisationer som GP og GP domina...sikkerhed hygiejne (og her taler vi ikke vand og sæbe) 

så drenge der genren vil stikkes, betal hvad det koster, og i bør sikre jer at det er en der kan det der stikkeri...eller hvad det nu ellers kan være.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden:

Deltager lige i koret, det kan, nej det vil gå grueligt galt, hvis begjertede amatører leger domina med nåle og tråd og alt andet sjovt, og det kan ende meget " invaliderende"for resten af sexlivet.....derfor der burde være autorisationer som GP og GP domina...sikkerhed hygiejne (og her taler vi ikke vand og sæbe) 

så drenge der genren vil stikkes, betal hvad det koster, og i bør sikre jer at det er en der kan det der stikkeri...eller hvad det nu ellers kan være.

Alko

Enig Alko. Hvis ikke autorisation, så erfaring, erfaring, erfaring...

Ingen skulle nemlig helst ende med en dom for "GP med døden til følge".:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

De seneste fire indlæg - fra og med Lady Cherie's - er en afsporing af hensigten med mit oprindelige indlæg og dermed tråden. Jeg søger netop IKKE en domina til at lege med sounds, og jeg opfordrer heller ikke 'blide' glædespiger til at blive dominaer! Jeg ønsker heller ikke, at nogen - hverken blid eller domina - skal lege med strikkepinde, rustne søm eller lignende i mit urinrør. Hvis en domina kan finde ud af at købe rigtige sounds, så kan en blid glædespige vel også!

Og nej, man behøver ingen doktorgrad for at lege med sounds. Sund fornuft og instruktioner fra fx nettet kommer man rigtig langt med.

Indlæg som vedrører sounds brugt blidt af blide glædespiger efterlyses stadig :-)

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fionadk

 Det kommer vel an på pågældende  pige /kvinde, om hun har de nødvendige  ,"kompetencer "til at lege med  alt hvad der skal i urin røret .ELLERS kan  manden  / kvinden   blive glædelige  overrasket med en kæmpe, urinvejs Infektion. hvis man ikke har styr på Hygiejnen   Da  Bakterier er levende, en-cellede mikroorganismer,  som er i stand til at formere sig selvstændigt , kan kun ødelægges  ved at sterilisere  leget tøj af denne  art    og det anatomiske  vil jeg slet ikke komme ind på   det er en længer afhandling  <3    KYZZ FIONA     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

De seneste fire indlæg - fra og med Lady Cherie's - er en afsporing af hensigten med mit oprindelige indlæg og dermed tråden. Jeg søger netop IKKE en domina til at lege med sounds, og jeg opfordrer heller ikke 'blide' glædespiger til at blive dominaer! Jeg ønsker heller ikke, at nogen - hverken blid eller domina - skal lege med strikkepinde, rustne søm eller lignende i mit urinrør. Hvis en domina kan finde ud af at købe rigtige sounds, så kan en blid glædespige vel også!

Og nej, man behøver ingen doktorgrad for at lege med sounds. Sund fornuft og instruktioner fra fx nettet kommer man rigtig langt med.

Indlæg som vedrører sounds brugt blidt af blide glædespiger efterlyses stadig :-)

Hej Jørgensen.

Ked af at du synes tråden afspores, det var i hvert fald ikke min mening, at gøre det.

Problemet er for mig at se, ikke om man, som du skriver, kan finde ud af at købe udstyret. Det kan alle...

Men kan de også finde ud af at bruge det forsvarligt?

Her kommer erfaringen ind i billedet. Og det er så nok grunden til at det ikke er alle de alm GP´er der tilbyder denne vare på hylden. For det kræver altså en vis portion erfaring at lege med dette udstyr. Nettet er, som du skriver, en god kilde til info, men første gang er jo første gang for alle.

Det er altså ikke legetøj, selvom det jo falder ind under kategorien sexlegetøj. ;)

Du kan finde mange skrækhistorier, om hvor galt det kan gå, hvis man ikke har styr på det og har læst på det, som du selv skriver. Hospitalshistorierne( jeg er ikke læge selv), skal jeg nok spare dig for her. Inde i penis( der er en bløddel til trods for at den bliver hård sommetider), findes blodkar, svulmelegemer m.v., som kan tage skade ved forkert behandling med sounds.

Det er derfor sygeplejersker får en grundig oplæring i oplægning af fx. blærekateder, for selvom dette "bare" er en ufarlig gummislange, ja så kan den brugt forkert, føre til infektioner, inkontinens m.v.

Hygiejnen er smaddervigtig, ja faktisk altafgørende. Ganske som Lady Cherie skriver.

Jørgensen, dette her er altså også en rigtig stor tillidssag. :angry:

Jamen jeg vasker da bare mine sounds i lunkent vand og sæbe, så er de klar til den næste. NEJ, vel.:( Sund fornuft, som du skriver, er måske ikke engang så sund endda, når det kommer til stykket.

Når man prioriterer dette segment af kunder, som Lady Cherie gør, så er jeg overbevidst om, at hun ved hvad hun gør og ved hvad hun har med at gøre. Jeg har lige i anden sammenhæng spurgt om råd til køb og rengøring af e-stim plugs, hos en af de garvede piger herinde( ikke dig Lady Cherie). Jeg spurgte om man f.eks kunne hælde kogende vand over dem efter brug. Nej vi bruger det samme som hospitalerne gør deres røvhulskikkerter rene i, svarede hun. Det lyder som en der har tjek på det, synes jeg.

Det er fint at du efterspørger almindelige GP´er til det. Men omvendt må du også respektere, at det ikke er alle der vil påtage sig dette ekstraarbejde, der ligger i forsvarlig desinfektion o.s.v., forudsat naturligvis at de overhovedet tænder på ideen.

Synes derfor ikke det er forkert at fokusere på den "fulde pakke", når vi snakker om sounds.

Håber det giver mening og selvfølgelig at du finder nogle egnede kandidater til din ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...