Hop til indhold
Lady Cherie

Billigt Hotel Århus Centrum

Recommended Posts

Guest chris 60

Jeg vil anbefale dig at bruge trivago eller hotels.com. 

Priserne kan svinge fra dag til dag, og begge søgemaskiner er lette at bruge. 

Redigeret af Jernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været vældig glad for at bo på Havnehotellet, det ligger meget smukt og ikke langt fra centrum, men måske er jeg farvet af at jeg savner at bo tæt ved vandet.

Deres morgenmad er temmelig uinspirerende, så den ville jeg spise andetsteds, hvis jeg var dig. :D

https://www.bbhotels.dk/hotel-aarhus/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Hej Søger efter et billigt hotel nær Århus Centrum Nej ikke til det frække!

Nogen der kender et sted? :)

Kære Cherie:)

- som Jernsvinet så rigtigt skriver så varierer priserne fra dag til dag på diverse søgemaskiner, det er så sandelig også mine erfaringer.

Jeg er mere til at bruge søgemaskiner til at finde hotel /vandrehjem / cabinn/ --- , og så  ringer jeg selv og hører om priser på værelserne, det kan ofte være en smule billigere end på søgemaskinerne, der har det med at sætte panik i folk. 

Du skal huske, at der normalt er faste priser hos selve udlejer, - og på den måde kan du jo også selv bare bruge dit opkald som priskontrol og vælge hvordan du vil booke enten direkte via udlejer eller via søgemaskinerne. 

Ved den personlige kontakt er der også rig mulighed for uddybende spørgsmål og gode tilbud - bespisning? - tøjvask? - Parkering? - osv - osv. Søgemaskinerne er ikke altid opdateret !!!!!    - -  vær købmand = gør en god handel.

Mht Cabinn så vær lige opmærksom på, at lave priser kan afspejle discount udover al anstændighed -  du opdager det først bagefter - måske et decideret helved.

Jeg gjorde selv mine erfaringer på den hårde måde, da jeg var til U2 koncert i Globen i Stockholm. Som udgangspunkt kan jeg sove ALLE VEGNE når jeg bare har en dyne og en hovepude. Det Stockholmske Cabinn er den mest vanvittige galskabs overnatning jeg nogensinde har prøvet : pincoder (flere forskellige) alle mulige steder, automatisk dørluk på alle døre dvs altid en dør lige i hælene, ringe lydisolering - smækkende døre det meste af natten, mangelfuld skiltning på herre- og dametoiletter, så det viste sig at jeg 2 dage i træk havde barberet mig og badet hos damerne - hold kæft en ballade der kunne have blevet hvis der lige pludselig var dukket en kvinde op der der også skulle bade :huh:

Manageren var svensker og resten af det sparsomme personale var et sammenrend af alle mulige indvandrere - hvilket var et en meget positiv oplevelse:)

Det hele så meget indretnings- og funktionsgalskab, -  at aaaldrig mere !!!  - - og alligevel så meget vanvid, at jeg sgu gør det igen en anden gang - for hvad sker der næste gang?? - der må være mere vanvid og opleve på dette Cabinn.

Så er du advaret om det billige - det kan også blive for billigt - synes jeg.

Mange hilsner

Nyder livet

- -  Nej ikke til det frække!     - - kan vi nu også regne med det!;) - en GP har da også lov til at gå i byen i al uskyldighed som privat pige og møde nye mennesker ude IRL

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hej Cherie

Vil du bo billigt, centralt og godt til prisen, så vælg endelig Cabinn - det har jeg glad gjort 2 gange.

CABINN Aarhus Hotel
I hjertet af Aarhus ved Domkirken og Aarhus Å
CABINN Aarhus Hotel er et af byens bedst beliggende hoteller – lige ved Domkirken, Teateret og det hyggelige Latinerkvarter med de brostensbelagte gader. Fra hotellet har du få minutters gang til gågadens mange butikker og det pulserende caféliv langs Aarhus Å, der snor sig gennem den gamle købstad. Priser fra DKK 495 med gratis wifi, te og kaffe på alle værelser.

CABINN Aarhus
Kannikegade 14
8000 Aarhus C
Telefon: 86 75 70 00
[email protected]
https://www.cabinn.com/hotel/cabinn-hotel-i-aarhus 

Læs også gerne min gamle beretning om en tur til Århus, den handler ikke bordeller:

Min tur til Århus
Startet af Rejsenetvaerk, 5. Juni, 2014
Siden har jeg et par gange besøgt det nye Moesgaard museum, som i mine øjne er et must at besøge i Århus:

Hvis du vælger at bo på Cabinn, så spørg i receptionen om bussen til Moesgard Museum, den går til og fra lige i nærhden.

God tur

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Hotel Oasia - den er billigt, pænt og søde ansatte. Boede der en måned ind til jeg fandt en lejlighed :) 

De har mine varmeste anbefalinger!

Det ligger 2-5 minutters gang fra banegårde .

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hotel Oasia
Kriegersvej 27
8000 Aarhus C
Danmark
Telefonnr. 87323715
[email protected]
http://www.hoteloasia.dk/ 

Det ligner ikke et økonomi hotel, og når jeg forsøger at booke et værelse til 1 person, får jeg enhedspriser for et værelse til 2 personer?

Overnatning i Århus centrum
http://www.hoteloasia.dk/overnatning/ 

Formentlig et glimrende valg, hvis man gerne betaler prisen for 1 person.
Er man 2 om at dele prisen, er det et godt tilbud.

Jeg forsøgte at søge på hotellet på en bookingportal, men her kunne jeg heller ikke få en pris for et enkeltværelse.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været vældig glad for at bo på Havnehotellet, det ligger meget smukt og ikke langt fra centrum, men måske er jeg farvet af at jeg savner at bo tæt ved vandet.

Deres morgenmad er temmelig uinspirerende, så den ville jeg spise andetsteds, hvis jeg var dig. :D

Enig i at dette hotel ligger et rigtig dejligt sted.

Har bekendte der var glade for at bo der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Helt enig, super fint, og ligger et skønt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Hej Lady Cherie

Kan anbefale et vandrehjem. Supergodt hvis det er en større flok.

Århus City Sleep-In i Havnegade

http://www.citysleep-in.dk

Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Havnehotellet er ganske rigtigt fint beliggende, men hvis vinden er i den forkerte retning, så lugter der altså fælt, enten af tanglugt fra "Tangkrogen", eller fra det kæmpemæssige renseanlæg lige ved siden af, eller fra Århus Oliefabrik, eller fra bunker af afrikansk træflis på havnen, så kun hvis vinden er i SØ er der ren luft ind fra vandet,  just saying ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Havnehotellet er ganske rigtigt fint beliggende, men hvis vinden er i den forkerte retning, så lugter der altså fælt, enten af tanglugt fra "Tangkrogen", eller fra det kæmpemæssige renseanlæg lige ved siden af, eller fra Århus Oliefabrik, eller fra bunker af afrikansk træflis på havnen, så kun hvis vinden er i SØ er der ren luft ind fra vandet,  just saying ;)

Det har jeg endnu ikke bemærket, trods min sarte næse. Men hvis du siger det! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Det har jeg endnu ikke bemærket, trods min sarte næse. Men hvis du siger det! :D 

Jeg siger det - fordi jeg bor tæt på, med den skønneste udsigt, men meget ofte med en træls og ubestemmelig lugt af "prut" fra de omtalte steder. Man må jo lide for skønheden.

Men som mit profilnavn antyder, så elsker jeg jo også den ende af repertoiret. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

Jeg siger det - fordi jeg bor tæt på, med den skønneste udsigt, men meget ofte med en træls og ubestemmelig lugt af "prut" fra de omtalte steder. Man må jo lide for skønheden.

Men som mit profilnavn antyder, så elsker jeg jo også den ende af repertoiret. :D

Måske lugten er mig så velkendt, at jeg ikke længere bemærker den, når jeg befinder mig steder der lugter lidt af prut. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Måske lugten er mig så velkendt, at jeg ikke længere bemærker den, når jeg befinder mig steder der lugter lidt af prut. :D 

Måske.

Storbypige - storbyens lugte.

A propros ilde lugt, så kan du altså godt ude i naturen(skoven) støde på lugte og syn der muligt er dig ligeså velkendte:

Navnet er almindelig stinksvamp, Phallus Impudicus (det uanstændige lem) aka. "præstepik " blandt kendere. Den udspringer om efteråret som et "hekseæg "af jorden og er man tidligt nok ude, er den mandel der findes indeni ægget spiselig og velsmagende.

Kommer man for sent, er lugten af prut overalt deromkring og fluerne har taget over, som du ser :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Redigeret af Anilingus
Manglede at vedhæfte et billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har heller aldrig bemærket den omtalte lugt på lystbådehavnen, og jeg har været der en del gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 10 minutter siden:

Måske.

Storbypige - storbyens lugte.

A propros ilde lugt, så kan du altså godt ude i naturen(skoven) støde på lugte og syn der muligt er dig ligeså velkendte:

Navnet er almindelig stinksvamp, Phallus Impudicus (det uanstændige lem) aka. "præstepik " blandt kendere. Den udspringer om efteråret som et "hekseæg "af jorden og er man tidligt nok ude, er den mandel der findes indeni ægget spiselig og velsmagende.

Kommer man for sent, er lugten af prut overalt deromkring og fluerne har taget over, som du ser :D

Jeg ér altså fra Jylland, jeg ved godt alt det der! :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
Årh, næsten alt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden:

Jeg ér altså fra Jylland, jeg ved godt alt det der! :D 

Fra Jylland, den gamle mand...

Fyn mistede som bekendt sin ødom til ham i 1935... Sjælland, så sent som i 1997/98.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...