Hop til indhold
knold6

thai massage jernbaegade hobro

Recommended Posts

Guest Aalborg
knold6 skrev, for 12 minutter siden:

måtte lige en tur omkring thai massage i jernbanegade igen super dejlig massage og en go gang sex bagefter. gentagelse:wub::wub::-P

Hej. Håber du vil uddybe dine oplevelser lidt for os andre, der måske tænker på at lægge turen forbi....:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kintamani
Aalborg skrev, for 32 minutter siden:

Hej. Håber du vil uddybe dine oplevelser lidt for os andre, der måske tænker på at lægge turen forbi....:P

Forstår IKKE at ALT skal uddybes ... en positiv anmeldelse gi'r mig bare lyst til at prøve hende ... men jeg vil altid

gerne ha' et navn hvis muligt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Måske det sted der hedder Somkhit thai massage, Jernbanegade 1?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Kintamani skrev, for 3 timer siden:

Forstår IKKE at ALT skal uddybes ... en positiv anmeldelse gi'r mig bare lyst til at prøve hende ... men jeg vil altid

gerne ha' et navn hvis muligt ...

Oki - det kan også være svært at forstå.

IKKE desto mindre spørger du selv om et navn. Hvis det ikke er uddybning, hvad er det så???

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris 60 skrev, for 13 minutter siden:

Måske det sted der hedder Somkhit thai massage, Jernbanegade 1?

ja jeg kender også det sted Jernbanegade 1G det er søde piger men alt for mange kunder på engang små rum man man kan få meget forekelligt og det er meget rimelig i  pris man kan også få 2 piger på en gang vil prøve nogle af de andre klinikker i hobro der er 3 andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kintamani
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Oki - det kan også være svært at forstå.

IKKE desto mindre spørger du selv om et navn. Hvis det ikke er uddybning, hvad er det så???

Uddybning ... et navn.....tjah .... nå det glemmer jeg alligevel ... men hun er nu dejlig hende Sukee eller ... nej jeg tror det var Sunoon .... vanskeligt når de ikke speaker dansk ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er somkhit i jernbanegade1   du har ret dejlige piger . sunon taler lidt dansk. mutter der står for det. taler perfekt dansk. prisen en tudse for fuld pakke,det får man ikke meget sex for andre steder. har prøvet de andre steder i hobro ikke noget at skrive om :P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Jeg var der for nyligt. Der fik jeg en suuuuper massage. Hård og god og meget prof. Den bedste jeg har fået længe.

men jeg blev dog ikke tilbudt ekstra. Øv var ellers lige i stødet.

men jeg er blevet tilbudt før af en anden. Der ville jeg dog kun massagen.

men det er er super sted. Så kan klart anbefales. Det er dog ikke så diskret 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en tid her i formiddag. Er meget spændt på hvad jeg får. Jeg bestilte pr sms en "massage med det hele". 

Jeg melder ind i eftermiddag/aften. Om hvordan der er gået.. 

Har før prøvet den i Slotsgade. Men kun massage. Da det var en alt for stor thai dame for mig. Hun sagde hun var afløser. 

Hvordan ser hende der plejer at være der ud ????? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå så er det prøvet... dejlig og omhyggelige massage. Og det var så det. Intet pirende på nogen måde. Gik bagefter i skibsgade og fik hele turen for en tus. Faktisk 1 1/2 time. Da jeg kom til at fortælle at jeg selv er uddannet massør. Så det endte med jeg også gav hende massage og måtte pille hvor jeg ville. Tror nu vi begge nød det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mariagerfjord skrev, den 14/3/2017 at 14:04:

Nå så er det prøvet... dejlig og omhyggelige massage. Og det var så det. Intet pirende på nogen måde. Gik bagefter i skibsgade og fik hele turen for en tus. Faktisk 1 1/2 time. Da jeg kom til at fortælle at jeg selv er uddannet massør. Så det endte med jeg også gav hende massage og måtte pille hvor jeg ville. Tror nu vi begge nød det..

De kan bestemt da også være for magre de thai piger har tiit ikke ngle bryster der er mere end a skål   og ikke alle er glatte forneden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glatpung skrev, den 27/12/2017 at 10:34:

De kan bestemt da også være for magre de thai piger har tiit ikke ngle bryster der er mere end a skål   og ikke alle er glatte forneden

Så tror jeg du er kommet de forkerte steder, for der findes nok lige så mange med enten mere sul på kroppen, bryster i store str eller begge dele. Og jeg syntes selv jeg er en garvet person og har endnu ikke stødt på en thai med dusk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayday skrev, for 7 timer siden:

Så tror jeg du er kommet de forkerte steder, for der findes nok lige så mange med enten mere sul på kroppen, bryster i store str eller begge dele. Og jeg syntes selv jeg er en garvet person og har endnu ikke stødt på en thai med dusk

ok Mayday jeg har kun været ammen med 1 thai kvinde der var glatbarberet men generelt har de ikke så meget kropshår ej heler  der forneden  godt Nytår vil geren høre flere af dine Thai  erfaringer jeg elsker nemlig

thai kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Glatpung skrev, den ‎27‎-‎12‎-‎2017 at 10:34:

Undskyld Glatpung, men har du tidligere heddet spamand? Ja sorry hvis jeg tar fejl?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Glatpung skrev, den ‎27‎-‎12‎-‎2017 at 10:34:

Måske ikke glatte men  i hvert fad studsede ( ofte med en landingsbane :P ). Hvis man tager en ikke prof. med hjem i Thailand , så kan man være sikker på en dusk :(.

Når man så slikker hende og konstant afbryder  for proforma  at trække hår ud af munden, så er de klar til man barberer dem her og nu, eller de lover at være glatte næste dag.

Jeg går ikke efter pubertetsfisser, men uanset hvor renlige pigerne er ( og det er de ) så fornemmer jeg altid en lugt hvis der er for meget hår. Mit indtryk er i øvrigt at de ikke gider barbere sig hvis ikke de har en fast supporter, fordi det er besværligt og det kradser, og så koster det jo også noget - glem ikke det.

Men alle de som jeg har barberet , de nyder det , og er straks på stikkerne hvis et lille pubeshår er forbigået, og elsker sex lige efter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 18 timer siden:

Måske ikke glatte men  i hvert fad studsede ( ofte med en landingsbane :P ). Hvis man tager en ikke prof. med hjem i Thailand , så kan man være sikker på en dusk :(.

Når man så slikker hende og konstant afbryder  for proforma  at trække hår ud af munden, så er de klar til man barberer dem her og nu, eller de lover at være glatte næste dag.

Jeg går ikke efter pubertetsfisser, men uanset hvor renlige pigerne er ( og det er de ) så fornemmer jeg altid en lugt hvis der er for meget hår. Mit indtryk er i øvrigt at de ikke gider barbere sig hvis ikke de har en fast supporter, fordi det er besværligt og det kradser, og så koster det jo også noget - glem ikke det.

Men alle de som jeg har barberet , de nyder det , og er straks på stikkerne hvis et lille pubeshår er forbigået, og elsker sex lige efter :D

ja jeg er enig med dig vi gider ikke hår imellem tænderne hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...