Guest Sara25 Skrevet 3. Marts, 2017 (edited) Synes der mangler vintage billeder af prostituerede- vi kunne starte ud med mine første billeder Her er det Amsterdam i 60'erne Redigeret 3. Marts, 2017 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 3. Marts, 2017 Jeg vil langt heller se dig !! Sorry !! du lyder mere nutidig !! Knus JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 3. Marts, 2017 Haha- synes nu at det er lidt cute at se f.eks det forskellige lingeri gennem tiden- og lande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191998 Skrevet 3. Marts, 2017 Jeg vil langt heller se dig !! Sorry !! du lyder mere nutidig !! Knus JP Min tråd med nu levende glædespiger blev slettet Ok Men det her da så kedelig så du selv må skrive historien ! Undskyld (klassens søde dreng ) JP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 3. Marts, 2017 Ok, det underholder mig ret godt Ok, lige de sidste billeder- nu med fyre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 3. Marts, 2017 Jeg synes det er en sjov tråd. Skægt at se hvordan tingene har været tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 3. Marts, 2017 (edited) Redigeret 3. Marts, 2017 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 4. Marts, 2017 Her er lige et par spændende titler på, hvad meget anerkendte fotografer fra Japan og USA kan præstere, når de arbejder med glædespiger. Araki: Tokyo lucky hole. Mary Ellen Mark: Falkland road. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 9. Marts, 2017 Connoisseur skrev, den 4. mar. 2017 at 02:39: Her er lige et par spændende titler på, hvad meget anerkendte fotografer fra Japan og USA kan præstere, når de arbejder med glædespiger. Araki: Tokyo lucky hole. Mary Ellen Mark: Falkland road. Flotte billeder:) jeg har altid set japanske piger som lidt bonerte- ren facade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 9. Marts, 2017 Det her billede mindede mig om et af Brassai fra 30'erne. Men ved nærmere eftersyn er det vidt forskellige seancer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 9. Marts, 2017 Mary Ellen Mark har flotte farver, må man sige. Det her er meget cute Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 9. Marts, 2017 Det her minder lidt om danske Bonnie. Pigen her ser dog meget ung ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 9. Marts, 2017 Her er nogle piger fra Paris i 1930'erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 191 Skrevet 10. Marts, 2017 (edited) Judith Redigeret 10. Marts, 2017 af Biltong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 11. Marts, 2017 Yeah, hun er dælme lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg