Hop til indhold

Recommended Posts

KindKiddo skrev, for 11 minutter siden:

Jeg havde en trekant med hende og en columbianer, og det var en elendig oplevelse! 

Skrev blandt andet en anmeldelse af episoden. 

Nej / Tak / har du et link / var lige på vej til Holbæk !JP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog en tur med hende i sidste uge :angry: måtte ikke rører nogen stedder,  hver gang jeg prøvede, kom der en svada på spansk :?: aftalte mega med com in face, men face var sunket til under hagen :wub:

Bliv væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Var forbi i dag, men gik igen fordi det var umuligt at kommunikere. Hun kunne ikke en glose engelsk, men havde en fin prisliste på papir. Jeg havde på forhånd skrevet og spurgt om pris på økoblow med afslutning i munden, men hun blev ved med at stå og signalere cum på brysterne og hagen så jeg regnede ikke med hun var til et skud i mundhulen. Efter jeg var kørt fil jeg SMS om at jeg var en lort, men valgte dog at skrive tilbage jeg var kommet for mega og det var altså i munden. Hun havde så troet at jeg ikke ville betale ekstra for det, og inviterede mig tilbage men det havde jeg ikke tid til. I forvejen måtte jeg stå glo på gaden fordi hun lige var i bad. Den gode nyhed var da at det var et diskret sted og der så pænt og rent ud. Jeg regner med at nå forbi i morgen og få en krystal klar aftale om hvor ladningen skal ende. Pigen var i hvert fald lækker at se på selvom der var mørkt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Og jeg gætter på det var hendes telefondame der pludselig var ret god på engelsk på SMS bagefter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 2 timer siden:

Og jeg gætter på det var hendes telefondame der pludselig var ret god på engelsk på SMS bagefter...

Haha, så sandt. Var samme oplevelse jeg havde. I telefon og over SMS var der fin kommunikation, men face to face kunne hun ikke et ord engelsk.

Btw., at man kan sige, hun er lækker, er mig en gåde. Hendes udstråling er SÅ dårlig, hendes attitude er SÅ dårlig, samt hun har det klammeste maveskind over hele maven, som sjovt nok er blevet retoucheret væk på hendes "model billeder". Klamme so!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Hun så godt ud i mørket i bodystocking, så resten har jeg til gode. Jeg kom igen, men nu var det samme kommunikationsudfordring og så ville hun slet ikke megafransk og havde en virkelig skidt attitude som om jeg var der for at genere hende. Hold jer laaaangt væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Tøffede direkte på thai wellness og fik massage og ryk i banditten - og så var der stadig til en burgermenu i tegnedrengen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...