Hop til indhold
Guest Aros

Camilla, Club Erotica, København

Recommended Posts

Guest Aros

http://www.cluberotica.dk/node/54

Jyden havde forvildet sig fra det pæne Østerbro efter besøget hos Jeniffer og ud på Nørrebro, tæt på Nørrebro Station.

To vidt forskellige bydele må man sige.

Det var nemt at finde Club Erotica, et par hundrede meter fra Nørrebro Station. Club Erotica ligger i en baggård.

Jeg blev budt velkommen af en venlig telefondame. Jeg blev henvist til et pænt venteværelse med blade osv og blev tilbudt lidt varmt eller koldt at drikke og valgte et glas koldt vand.

@CamillaErotica blev valgt fordi jeg havde en fantasi om at prøve en slavepige, og det var noget hun i sine annoncer skrev at hun tilbød. Jeg havde forinden kort på sms aftalt hvad jeg havde en fantasi om og det var hun helt klar på.

Camilla er en usædvanlig naturlig, smilende og sød pige. Hun hører ikke til de mindste som det kan anes af hendes billeder også, så er det et turn off med piger der er lidt store piger er hun nok ikke pigen. Store ægte bryster har hun og et pænt ansigt. 

Det der bl.a. var det gode ved Camilla var hendes umiddelbarhed, venlighed og naturlighed. 

Som slavepige var hun helt forrygende, det var virkelig noget hun mestrede til fulde. 

Hun bad mig om at jeg bare skulle folde mig ud i henhold til det vi havde aftalt, og hun skulle nok sige stop hvis det mod forventning gik for langt. Men jeg gik ingenlunde for langt og vi havde en forrygende halv time, hvor jeg var den dominerende og afstraffende herre. 

Normalt er jeg til alm. blid sex/GFE så dette var en helt anden oplevelse, men meget spændende og sexuelt ophidsende at prøve. 

Er man til slavepiger kan Camilla i den grad anbefales. 

Bagefter sludrede vi kort om det vi havde lavet og om hendes rolle som slavepige. Hun fortalte hvor meget hun egentlig tændte på at være slavepige, og det var samme årsag til at hun gjorde en del opmærksom på at hun tilbød det i hendes annoncer og i øvrigt også dyrkede det privat.

Klinikken er flot, tlf.damen professionel og venlig,  bollerummet flot mv, kommunikationen op til besøget var rigtig godt, og Camilla som slavepige var som nævnt helt i top.

Skulle jeg en anden gang forvilde mig derud omkring og Camilla er på arbejde bliver det et gensyn.

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse, hvor modtagelse, kommunikation, venterum med en varm kop, eller et koldt glas, logistikken i forløbet og pigens service virker til at være gået op i en højere enhed.

Kort sagt beskrivelsen af et sted hvor de forskellige tandhjul spiller sammen, fra start til slut, sådan at en forventningsfuld gæst bydes indenfor, og følges glad og tilfreds ud af døren igen.

Lyder samlet set som en anbefaling af stedet, teledamen, pigen og den service som begge yder på stedet :)

Lige en OBS

Club Erotica
Københavns Luksus Lounge no.1
Nordre Fasanvej 271A kld
2200 København N
Tlf: 35820091
http://www.cluberotica.dk/ 
 
 
 
Jeg har været der en enkelt gang for den del år tilbage, hvor der var et par piger der var glad for 1 times gangbangs med mange mænd, og derfor kørte med sådanne gangbangs, såvidt jeg husker for 600 eller 800 kr.
De var velbesøgte, og  med god grund, såvel på pris og service.
Men det var vistnok også båret af et par GP, der den gang særligt havde lyst til den genre?
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig, Aros, er du kommet på akkord? :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Sig mig, Aros, er du kommet på akkord? :D

Næeh :D Nok nærmere leget turist for en stund : En jyde i København, indlogering på Wake Up Copenhagen Borgergade (billigt, centralt, godt og direkte overfor ligger Gasoline Burger nam nam) investering i Copenhagen Card som udover en del andre ting gav gav fri offentlig transport,  så jeg kunne blive transporteret rundt til de kulturelle eller erotiske oplevelser i hovedstaden. Tak for besøget, kommer gerne igen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 15 timer siden:

http://www.cluberotica.dk/node/54

Jyden havde forvildet sig fra det pæne Østerbro efter besøget hos Jeniffer og ud på Nørrebro, tæt på Nørrebro Station.

To vidt forskellige bydele må man sige.

Det var nemt at finde Club Erotica, et par hundrede meter fra Nørrebro Station. Club Erotica ligger i en baggård.

Jeg blev budt velkommen af en venlig telefondame. Jeg blev henvist til et pænt venteværelse med blade osv og blev tilbudt lidt varmt eller koldt at drikke og valgte et glas koldt vand.

@CamillaErotica blev valgt fordi jeg havde en fantasi om at prøve en slavepige, og det var noget hun i sine annoncer skrev at hun tilbød. Jeg havde forinden kort på sms aftalt hvad jeg havde en fantasi om og det var hun helt klar på.

Camilla er en usædvanlig naturlig, smilende og sød pige. Hun hører ikke til de mindste som det kan anes af hendes billeder også, så er det et turn off med piger der er lidt store piger er hun nok ikke pigen. Store ægte bryster har hun og et pænt ansigt. 

Det der bl.a. var det gode ved Camilla var hendes umiddelbarhed, venlighed og naturlighed. 

Som slavepige var hun helt forrygende, det var virkelig noget hun mestrede til fulde. 

Hun bad mig om at jeg bare skulle folde mig ud i henhold til det vi havde aftalt, og hun skulle nok sige stop hvis det mod forventning gik for langt. Men jeg gik ingenlunde for langt og vi havde en forrygende halv time, hvor jeg var den dominerende og afstraffende herre. 

Normalt er jeg til alm. blid sex/GFE så dette var en helt anden oplevelse, men meget spændende og sexuelt ophidsende at prøve. 

Er man til slavepiger kan Camilla i den grad anbefales. 

Bagefter sludrede vi kort om det vi havde lavet og om hendes rolle som slavepige. Hun fortalte hvor meget hun egentlig tændte på at være slavepige, og det var samme årsag til at hun gjorde en del opmærksom på at hun tilbød det i hendes annoncer og i øvrigt også dyrkede det privat.

Klinikken er flot, tlf.damen professionel og venlig,  bollerummet flot mv, kommunikationen op til besøget var rigtig godt, og Camilla som slavepige var som nævnt helt i top.

Skulle jeg en anden gang forvilde mig derud omkring og Camilla er på arbejde bliver det et gensyn.

 

God historie. Har også skrevet til hende før. Hun virker flink. Jeg har tænkt mig at besøge hende snart. Men på hendes billeder ser hun slank ud, og det tænder mig ik. Jeg kan lide store piger. Men hvad med hendes numse? Er den pæn stor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Canelo Saul Alvarez skrev, for 5 minutter siden:

God historie. Har også skrevet til hende før. Hun virker flink. Jeg har tænkt mig at besøge hende snart. Men på hendes billeder ser hun slank ud, og det tænder mig ik. Jeg kan lide store piger. Men hvad med hendes numse? Er den pæn stor?

Alt er relativt. Hun er ikke slank set med mine øjne, heller ikke normal,  hun er lidt buttet/robust kropsbygning, men når du direkte siger "stor pige" så er hun ikke det heller, sådan som jeg opfatter stor pige. Hun har en noget til både gården og gaden, så numsen er stor, men igen om du synes den er pæn stor, er nok et definitionsspørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget spændende. Har også set hende før. Hun tænder mig ikke rigtig udseendesmæssigt, men det tænder mig meget, at hun tænder på at være en slavepige. Og hvis hun jo mestrer det, er det perfekt. Hvor meget slavepige fik du for pengene?
Altså, hvad var tilladt? Slå hende med flade, spytte på hende (smøre det ud i ansigtet på hende), ydmyge hende verbalt, mundkneppe hende og evt. stikke fingre i halsen på hende og generelt tage hårdt fat i hende? 
Hvis ja, hvad var prisen for alt dette for en halv time? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
KindKiddo skrev, 1 time siden:

Lyder meget spændende. Har også set hende før. Hun tænder mig ikke rigtig udseendesmæssigt, men det tænder mig meget, at hun tænder på at være en slavepige. Og hvis hun jo mestrer det, er det perfekt. Hvor meget slavepige fik du for pengene?
Altså, hvad var tilladt? Slå hende med flade, spytte på hende (smøre det ud i ansigtet på hende), ydmyge hende verbalt, mundkneppe hende og evt. stikke fingre i halsen på hende og generelt tage hårdt fat i hende? 
Hvis ja, hvad var prisen for alt dette for en halv time? 

En del af det du spørger om gjorde jeg ikke, spurgte jeg ikke til, så jeg aner ikke om det er tilladt,  så jeg synes du skal prøve at kontakte hende for at høre mere om det. Hun skriver selv lidt i hendes annonce som jeg linkede til om hvad hun er til men hun er sikkert til en del mere end det hun skriver. 1500 for mellemhård slavepige gav jeg.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 3/3/2017 at 06:36:

Jeg har været der en enkelt gang for den del år tilbage, hvor der var et par piger der var glad for 1 times gangbangs med mange mænd, og derfor kørte med sådanne gangbangs, såvidt jeg husker for 600 eller 800 kr.

Var det ikke Sandra og Kikki?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica
Aros skrev, den 2/3/2017 at 23:27:

http://www.cluberotica.dk/node/54

Jyden havde forvildet sig fra det pæne Østerbro efter besøget hos Jeniffer og ud på Nørrebro, tæt på Nørrebro Station.

To vidt forskellige bydele må man sige.

Det var nemt at finde Club Erotica, et par hundrede meter fra Nørrebro Station. Club Erotica ligger i en baggård.

Jeg blev budt velkommen af en venlig telefondame. Jeg blev henvist til et pænt venteværelse med blade osv og blev tilbudt lidt varmt eller koldt at drikke og valgte et glas koldt vand.

@CamillaErotica blev valgt fordi jeg havde en fantasi om at prøve en slavepige, og det var noget hun i sine annoncer skrev at hun tilbød. Jeg havde forinden kort på sms aftalt hvad jeg havde en fantasi om og det var hun helt klar på.

Camilla er en usædvanlig naturlig, smilende og sød pige. Hun hører ikke til de mindste som det kan anes af hendes billeder også, så er det et turn off med piger der er lidt store piger er hun nok ikke pigen. Store ægte bryster har hun og et pænt ansigt. 

Det der bl.a. var det gode ved Camilla var hendes umiddelbarhed, venlighed og naturlighed. 

Som slavepige var hun helt forrygende, det var virkelig noget hun mestrede til fulde. 

Hun bad mig om at jeg bare skulle folde mig ud i henhold til det vi havde aftalt, og hun skulle nok sige stop hvis det mod forventning gik for langt. Men jeg gik ingenlunde for langt og vi havde en forrygende halv time, hvor jeg var den dominerende og afstraffende herre. 

Normalt er jeg til alm. blid sex/GFE så dette var en helt anden oplevelse, men meget spændende og sexuelt ophidsende at prøve. 

Er man til slavepiger kan Camilla i den grad anbefales. 

Bagefter sludrede vi kort om det vi havde lavet og om hendes rolle som slavepige. Hun fortalte hvor meget hun egentlig tændte på at være slavepige, og det var samme årsag til at hun gjorde en del opmærksom på at hun tilbød det i hendes annoncer og i øvrigt også dyrkede det privat.

Klinikken er flot, tlf.damen professionel og venlig,  bollerummet flot mv, kommunikationen op til besøget var rigtig godt, og Camilla som slavepige var som nævnt helt i top.

Skulle jeg en anden gang forvilde mig derud omkring og Camilla er på arbejde bliver det et gensyn.

 

Tuuusind tak for de pæne ord :wub: Både om mig, huset og min skønne telefondame. Jeg havde en helt fantastisk halv time så det er jo dejligt at du også nød det ;) 

Jeg er MEGET taknemmelig for denne anmeldelse!

Kys til dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica
Canelo Saul Alvarez skrev, den 3/3/2017 at 15:01:

God historie. Har også skrevet til hende før. Hun virker flink. Jeg har tænkt mig at besøge hende snart. Men på hendes billeder ser hun slank ud, og det tænder mig ik. Jeg kan lide store piger. Men hvad med hendes numse? Er den pæn stor?

 Min numse er både pæn og stor ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica
KindKiddo skrev, den 3/3/2017 at 17:23:

Lyder meget spændende. Har også set hende før. Hun tænder mig ikke rigtig udseendesmæssigt, men det tænder mig meget, at hun tænder på at være en slavepige. Og hvis hun jo mestrer det, er det perfekt. Hvor meget slavepige fik du for pengene?
Altså, hvad var tilladt? Slå hende med flade, spytte på hende (smøre det ud i ansigtet på hende), ydmyge hende verbalt, mundkneppe hende og evt. stikke fingre i halsen på hende og generelt tage hårdt fat i hende? 
Hvis ja, hvad var prisen for alt dette for en halv time? 

Alt du skriver er tilladt :D Prisen er 1500kr for en halv time. 

Håber at vi ses en dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
CamillaErotica skrev, for 6 timer siden:

Tuuusind tak for de pæne ord :wub: Både om mig, huset og min skønne telefondame. Jeg havde en helt fantastisk halv time så det er jo dejligt at du også nød det ;) 

Jeg er MEGET taknemmelig for denne anmeldelse!

Kys til dig <3

Takker. Vi ses næste gang jyden her er i København :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...