Hop til indhold
kanonkongen

Derfor skal i ikke betale forud.

Recommended Posts

Hej allesammen.

Husk, ikke at forudbetale, når i fx, Ser en profil på SD, AL, eller andre sider. Der beder om det. De her drenge fra Hedensted har tjent gode penge på afpresning af naive mænd. At de faktisk ikke har følt de behøvede et fritidsjob. Men nu håber jeg da de mærker konsekvensen af deres handlinger.

Og dette må jo så være en advarsel til alle om ikke at forudbetale noget til nogen.

http://www.bt.dk/krimi/danske-sugardaddies-afpresses-af-unge-drenge

God aften derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig

har været der, afleverede dog ingen penge og på trods af telefonnummer og Skype adresse kunne politiet, eller ville ikke , gøre noget ved det

måtte gøre min fb profil ikke offentlig og bede venner slette mails de fik , da jeg faktisk sagde , i kommer bare indover drenge , de gjorde de så faktisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke, hvorfor de ikke afslutter sådan en artikel med at nævne: "... strafferammen er op til x års fængsel.."

Det kunne måske få nogen til at tænke... "Shiit, det skal jeg ikke", fremfor: "wow..  Easy money... Det vil jeg også prøve!"

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...