Hop til indhold

Derfor skal i ikke betale forud.

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen.

Husk, ikke at forudbetale, når i fx, Ser en profil på SD, AL, eller andre sider. Der beder om det. De her drenge fra Hedensted har tjent gode penge på afpresning af naive mænd. At de faktisk ikke har følt de behøvede et fritidsjob. Men nu håber jeg da de mærker konsekvensen af deres handlinger.

Og dette må jo så være en advarsel til alle om ikke at forudbetale noget til nogen.

http://www.bt.dk/krimi/danske-sugardaddies-afpresses-af-unge-drenge

God aften derude.

KK

Skrevet

Er der penge involveret vil der altid ske ting. Hold jer fra sugar dating

Skrevet

enig

har været der, afleverede dog ingen penge og på trods af telefonnummer og Skype adresse kunne politiet, eller ville ikke , gøre noget ved det

måtte gøre min fb profil ikke offentlig og bede venner slette mails de fik , da jeg faktisk sagde , i kommer bare indover drenge , de gjorde de så faktisk

Skrevet

En sugarbabe er enten en mand eller en protistuede i et bedere navn.

Skrevet

Forstår ikke, hvorfor de ikke afslutter sådan en artikel med at nævne: "... strafferammen er op til x års fængsel.."

Det kunne måske få nogen til at tænke... "Shiit, det skal jeg ikke", fremfor: "wow..  Easy money... Det vil jeg også prøve!"

Dino

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.