Hop til indhold

Recommended Posts

Kære hr. X du kan rolig prøve Dao prostata massage, normalt er jeg heller ikke vild med at der bliver puttet noget op i mig med den opvarmning og massage omkring anus gør at at du bliver blødgjort og selve massagen foregår med hendes finger med meget blide bevægelser det er simpelhen en lækker følelse, så tag du et smut på Strandvejen og prøv det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nissen65 skrev, for 23 timer siden:

Kan kun tilslutte de positive anmeldelser af stedet og Dao. Dao bringer thai massage, ja massage i det hele taget op til nye dimensioner. Jeg besøgte stedet i dag for få ordnet min skulder og lænd som Dao har ordnet før, men da mit efterfølgende møde blev aflyst valgte jeg prøve Dao's jab krasai med prostata massage. Den behandlingsform som hun praktisere her simpelhen, så unik så man tror man er i himmeriget. Det har gjort at Dao har fået rigtigt travlt, men hun er i gang med at oplære hendes veninde til at kunne udføre jab krasai, således at der er flere der kan få glæde af denne unikke massageform. Jeg kan næste ikke vente til næste gang jeg får tid til, at kigge forbi, det er alle pengene værd. 

Det lyder helt vildt spændende :-)

Fik du en fornuftig afslutning? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, den 8/3/2017 at 20:54:

Det lyder helt vildt spændende :-)

Fik du en fornuftig afslutning? :P

Men det gjorde jeg skam sidste gang jeg besøgte Dao :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nissen65 skrev, den 8/3/2017 at 07:59:

Kære hr. X du kan rolig prøve Dao prostata massage, normalt er jeg heller ikke vild med at der bliver puttet noget op i mig med den opvarmning og massage omkring anus gør at at du bliver blødgjort og selve massagen foregår med hendes finger med meget blide bevægelser det er simpelhen en lækker følelse, så tag du et smut på Strandvejen og prøv det.  

Er det med afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHmartin skrev, for 6 timer siden:

Det bestemmer du selv, men hvem kan lade være med det efter sådan en behandling :-)

Kære CPHmartin. 

 

Jeg tror vi er flere, som gerne vil vide, om der er afslutning og om det koster ekstra. 

Gerne et klart og tydeligt svar! ::)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, for 10 timer siden:

Kære CPHmartin. 

 

Jeg tror vi er flere, som gerne vil vide, om der er afslutning og om det koster ekstra. 

Gerne et klart og tydeligt svar! ::)

Ja, man kan godt få afslutning :-) men er næsten sikker på Dao ikke giver BJ eller FP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 timer siden:

Afslutning er gratis,  hvis du deponere 600 ved indgangen :P

Det er jo for alm. massage + hj. 

Hvad så med jab krasai?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHmartin skrev, for 1 time siden:

Ja, man kan godt få afslutning :-) men er næsten sikker på Dao ikke giver BJ eller FP.

 

Men vil det sige, at hvis jeg vælger jab krasai i 30 min til 700,-, så er det uden hj?

Det vil sige 700 + 300 for hj= 1000,- for en halv time inkl. hj??

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, for 29 minutter siden:

Men vil det sige, at hvis jeg vælger jab krasai i 30 min til 700,-, så er det uden hj?

Det vil sige 700 + 300 for hj= 1000,- for en halv time inkl. hj??

Jeg fik original jab krasai mad hot stone i 60 min for 1000kr. incl HJ.

så dine 30 min til 700 burde være også være incl. HJ da det jo er en del af massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHmartin skrev, for 52 minutter siden:

Jeg fik original jab krasai mad hot stone i 60 min for 1000kr. incl HJ.

så dine 30 min til 700 burde være også være incl. HJ da det jo er en del af massagen.

Tak :-)

 

Go' dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede jeg forbi, dette finurlige sted, efter at have læst jeres spændende anmeldelser ;-)

Fik 90min thai og jab... Det var en af de oplevelser hvor man bagefter tænker WOW hvor er det fantastisk at være her på jorden... 

Dao er nærværende som kun de færreste formår, selv om de prøver efter bedste evne. 

Flere gange mens hun stod med den skaldede hævner i den ene hånd og fingre fra den anden oppe bagi, spurgte hun : hvordan det føles nu ? Jeg forklarede det var som om alle mine celler syntes hun skulle tage tøjet af så vi kunne dyrke noget sex sammen, hun smilte og fik vist lidt røde øre, selv om det kan være svært at se på hendes smukke ansigt.

Det var mega nice behandling man ikke finder andre stedet, one of a kind.

Det eneste var måske lidt småt med pladsen og mini badeværelse.

Hyg jer derude i foråret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...