bigfoot 1042 Skrevet 28. Februar, 2017 Jeg har her i eftermiddag besøgt denne skønne pige https://annoncelight.dk/showad/223706 Det var ellers med en vis portion skepsis, at jeg ringede og lavede en aftale om et besøg. Jeg drog til Tilst, fandt adressen og ringede på døren. Døren blev åbnet af en smilende og dejlig "petit" pige, kun iført BH og trusser. Jeg er ikke sikker på billederne på annoncelight er af hende, men hun ligner hende på billederne meget godt, på nær at hende jeg besøgte ikke var tuschet som hende på billederne er. (billede 2). Hvor om alting er, så mødte jeg en fantastisk sød og flot pige som havde en dejlig og harmonisk krop, uden noget "kunstigt". Servicen hun leverede var også helt i top, fantastisk indlevelse hele vejen igennem og berøringsvenlig. Eneste lille minus var, at hun ikke var til tungekys. Hun gav sig god tid og efter agten lå vi og nussede og hyggesnakkede Hun fortalte mig, at hun er i Tilst i godt en uge endnu, så det er bare afsted drenge, hvis hun er noget for Jer. Pigen er Lettisk/Polsk, 25-30 år Bedømmelse: Pigen 8/10 (havde være 10/10 hvis hun havde kysset) Stedet inde 8/10 Stedet ude / diskret 5/10 God aften - bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsenViby 2 Skrevet 28. Februar, 2017 Wictoria er fantastisk.. det var min første gang jeg besøgte sådan en " slags pige " og jeg var helt vild med det og specielt hende.. hun skal forkæles pas godt på hende drenge glæder mig allerede til hun er tilbage igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 1. Marts, 2017 Hold nu lige kæft!! Siger i, at hun er den ægte "vare"!?? Fuck!!! Hun er flot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 1. Marts, 2017 bigfoot skrev, for 8 timer siden: Jeg er ikke sikker på billederne på annoncelight er af hende, men hun ligner hende på billederne meget godt, på nær at hende jeg besøgte ikke var tuschet som hende på billederne er. (billede 2). @chris 60 - næsten ægte - hun ligner godt, men det er ikke hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 1. Marts, 2017 bigfoot skrev, for 7 timer siden: @chris 60 - næsten ægte - hun ligner godt, men det er ikke hende på billederne Det er ok. Har allerede fået adressen fra hende. Den er håbløs at komme til, når jeg ikke har bil. Mindst 2 km's vandring til og fra bus. Hver vej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 5. Marts, 2017 Jeg bor i Tilst. Måske jeg kunne kører dig hvis du tager bussen til endestationen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 6. Marts, 2017 Sødmand skrev, for 17 timer siden: Jeg bor i Tilst. Måske jeg kunne kører dig hvis du tager bussen til endestationen Det er sku klasse. Dejligt at se en tilbyde at hjælpe en broder til en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 6. Marts, 2017 Ja men Any time. Bor jo tæt på:0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg