Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har her i eftermiddag besøgt denne skønne pige :wub:

https://annoncelight.dk/showad/223706

Det var ellers med en vis portion skepsis, at jeg ringede og lavede en aftale om et besøg. Jeg drog til Tilst, fandt adressen og ringede på døren.

Døren blev åbnet af en smilende og dejlig "petit" pige, kun iført BH og trusser. Jeg er ikke sikker på billederne på annoncelight er af hende, men hun ligner hende på billederne meget godt, på nær at hende jeg besøgte ikke var tuschet som hende på billederne er. (billede 2).

Hvor om alting er, så mødte jeg en fantastisk sød og flot pige som havde en dejlig og harmonisk krop, uden noget "kunstigt".

Servicen hun leverede var også helt i top, fantastisk indlevelse hele vejen igennem og berøringsvenlig. Eneste lille minus var, at hun ikke var til tungekys.

Hun gav sig god tid og efter agten lå vi og nussede og hyggesnakkede :wub: 

Hun fortalte mig, at hun er i Tilst i godt en uge endnu, så det er bare afsted drenge, hvis hun er noget for Jer. :P

Pigen er Lettisk/Polsk, 25-30 år

Bedømmelse:

Pigen 8/10 (havde være 10/10 hvis hun havde kysset)

Stedet inde 8/10

Stedet ude / diskret 5/10

God aften - bigfoot

    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wictoria er fantastisk.. :D det var min første gang jeg besøgte sådan en " slags pige " og jeg var helt vild med det og specielt hende.. hun skal forkæles pas godt på hende drenge glæder mig allerede til hun er tilbage igen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hold nu lige kæft!! Siger i, at hun er den ægte "vare"!?? Fuck!!! Hun er flot. ;-):-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ikke sikker på billederne på annoncelight er af hende, men hun ligner hende på billederne meget godt, på nær at hende jeg besøgte ikke var tuschet som hende på billederne er. (billede 2).

@chris 60 - næsten ægte - hun ligner godt, men det er ikke hende på billederne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
bigfoot skrev, for 7 timer siden:

@chris 60 - næsten ægte - hun ligner godt, men det er ikke hende på billederne ;)

Det er ok. Har allerede fået adressen fra hende. Den er håbløs at komme til, når jeg ikke har bil. Mindst 2 km's vandring til og fra bus. Hver vej! :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 17 timer siden:

Jeg bor i Tilst. Måske jeg kunne kører dig hvis du tager bussen til endestationen 

Det er sku klasse. Dejligt at se en tilbyde at hjælpe en broder til en god oplevelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...