kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 Så er europas første bordel med sex dukker åbent. Ja så kan der lige ses bold på Nou Camp først og bordel bagefter Nogen der skal afsted. ? http://ekstrabladet.dk/vrangen/absurd-europas-foerste-bordel-med-livagtige-sexdukker/6553370 God tirsdag aften. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 28. Februar, 2017 Skræmmende et eller andet sted. Hver sin lyst må man sige. Jeg kommer nok aldrig til at forstå menneske med disse lyster. Men omvendt er jeg jo ikke imod det hvis jeg skulle være imod alt det jeg ikke forstår så kunne jeg ikke stå oprejst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 @kanonkongen Og i morgen suser du i boghandlen og køber rejseguiden, Turen går til Barcelona ?! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: @kanonkongen Og i morgen suser du i boghandlen og køber rejseguiden, Turen går til Barcelona ?! Nej ikke for plastik da er til den ægte vare da Men ja bold der kunne jeg overtales selvom Real er den bedste klub haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 Fordel: Man behøver ikke at møde nyvasket op Ulempe: Man kan ikke prutte om prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Nej ikke for plastik da er til den ægte vare da Men ja bold der kunne jeg overtales selvom Real er den bedste klub haha Den ægte vare... så skal du nok i gang med at se "Halløj på badehotellet", hvis du skal kunne kommunikere med de spanske glædes piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Den ægte vare... så skal du nok i gang med at se "Halløj på badehotellet", hvis du skal kunne kommunikere med de spanske glædes piger Si Si Senor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 kanonkongen skrev, for 4 minutter siden: Si Si Senor Que ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 28. Februar, 2017 Måske det vil være mere bedre end med den gennemsnitlige GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, for 7 minutter siden: Que ?! Så så trøste trøste lille Manuel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17707 Skrevet 28. Februar, 2017 My God.. Elsker Manuel.. Eller badehotellet sådan all in all.. Faktisk Monty Python generelt.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: My God.. Elsker Manuel.. Eller badehotellet sådan all in all.. Faktisk Monty Python generelt.. Hej Jennifer. Ja Peggy og Manuel. Var ret skægge karaktere i den serie. Og ja ikke mindst John Cleese platte humor nu er jeg også meget plat haha. God aften KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 Altså efter sigende skulle der jo være efterspørgsel på de sex dukker der var endda en herinde som solgte den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, Lige nu: Altså efter sigende skulle der jo være efterspørgsel på de sex dukker der var endda en herinde som solgte den slags. Jo det er der nok, hver mand deres lyst. Det blander jeg mig ikke i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Februar, 2017 kanonkongen skrev, for 3 minutter siden: Jo det er der nok, hver mand deres lyst. Det blander jeg mig ikke i. Man er vel altid lidt nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Man er vel altid lidt nysgerrig Nej ikke på dukker da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 28. Februar, 2017 holstebronx skrev, for 55 minutter siden: Fordel: Man behøver ikke at møde nyvasket op Ulempe: Man kan ikke prutte om prisen Det er vel et spørgsmål om efterspørgsel om der bliver lavet en sexdukke med indbygget pruttepude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 28. Februar, 2017 (edited) Dukken har - så vidt jeg husker - kunnet besøges i over et halvt på Frederiksberg i Kbh... https://annoncelight.dk/showad/223689 læs nederst i annoncen. Venligst French Redigeret 28. Februar, 2017 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: My God.. Elsker Manuel.. Eller badehotellet sådan all in all.. Faktisk Monty Python generelt.. Er Sybil Fawlty så dit idol? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17707 Skrevet 1. Marts, 2017 holstebronx skrev, for 27 minutter siden: Er Sybil Fawlty så dit idol? Argh.. Hahaha.. Men tæt på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 1. Marts, 2017 holstebronx skrev, for 15 timer siden: Fordel: Man behøver ikke at møde nyvasket op Ulempe: Man kan ikke prutte om prisen Men et problem, hvis det også er den anden vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Marts, 2017 Vildmand skrev, for 15 minutter siden: Men et problem, hvis det også er den anden vej Det er jo også en salgs fetish 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg