Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Lana for anden gang. Jeg var meget spændt, da jeg havde ventet mere eller mindre en måned, for at hun skulle komme tilbage. For lige at slå alt ting fast først. Ja, det er hende på billederne. Ligner hun i virkeligheden pigen på billederne? Ja, det gør hun. Er de gamle? Nej. Mange af dem er taget i deres anden lejlighed, de boede i, da de sidst var i Danmark. Og så må jeg jo bare sige, at hun ser meget bedre ud i virkeligheden end billederne viser.

Jeg må indrømme, at det er svært at få smilet væk fra mine læber. Hun er virkelig sød, hvis man også er god mod hende. Det bilder jeg mig selv ind, at jeg er, i hvert fald. :) Det startede ud med at jeg kom indenfor og ind på hendes værelse, hvorefter vi aftalte tid, pris, og ekstras. Jeg betalte for en times tid som koster 1200kr og kys som koster 100kr. Så 1300 for en fantastisk tid sammen med Lana. Efter dette fik jeg et hurtigt bad og ind på hendes værelse igen. Hun kom smilende ind og vi begyndte hurtigt at snakke om løst og fast. Hun er virkelig nem at snakke med, selvom jeg nu synes, at jeg ikke er den bedste til small talk. Jeg gav hende en massage, som jeg altid gør, da jeg godt kan lide at give mindst lige så meget, som jeg får. Hun virkede rigtig glad for det og det satte også stemningen for en god tid sammen. Der var intet oralt i dag ud over kyssene, men det er også min egen skyld, da vi begge var enige om, at vi hellere bare ville lige til faddet. Til gengæld kan jeg fortælle fra mit første besøg, at hun er virkelig god med munden, og til og med fik mig til at komme hurtigere, end jeg havde regnet med. :P

Hun har den dejligste krop og den smukkeste fisse. Den kunne ikke sidde og se bedre ud ifølge mit hoved. Og så føles hun også vidunderlig når hun ridder mig. :wub:

Der blev på intet tidspunkt kigget på uret, og vi var begge enige om, hvornår vi ville slutte. Mens jeg tog tøjet på igen, lå hun i sengen og snakkede med mig omkring lidt af hvert. Hun fortalte blandt andet, at hun skal hjem igen den 7. marts, så det er et lidt kort besøg i denne omgang. Stedet hun og hendes veninde Chloe bor i denne gang, er ikke det samme som sidst, til dem som nåede at besøge en af dem i løbet af deres første besøg i landet. Denne gang bor de tæt på Sydhavn station.

Stedet: 9/10. Jeg synes ikke det bliver mere diskret. Hvis man skal støde ind i nogen, som man kender, så skal de bor i en af opgangene omkring deres. Det eneste der trækker ned, er deres badeværelse, som er lidt dårligere, end det de havde sidst, men det er stadig godt nok efter min smag.

Pige: 10/10. Lana er den flotteste og sødeste pige, jeg nogensinde har været sammen med. Og jeg tror de fleste ville være enige, hvis de også mødte hende.

Service: 10/10. Hun gav den bedste oplevelse jeg har haft, hvad angår disse slags møder, og jeg er helt bestemt farvet af det, men igen, så vil jeg næsten garantere, at andre også ville være det, hvis de var i mine sko.

Total: 9.5/10. Det eneste der trækker ned er igen, bare et badeværelse. I mit hoved er det en 10/10 oplevelse, men hvis der absolut skal kritiseres, så bliver det jo sådan her.

 

- Kramme Bamse

Redigeret af Kramme Bamse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för en god anmeldelse!

Ja, jag treffede ju Lana förre gang hon var i danmark och jag har bare gode ting att säga om Lana. En riktigt läcker pige. Fint ansikte. Dejlig fast kropp med en hot hot numse!:wub: Meget söt, meget charmig och god service som jag upplevde det. Det ende minus var att jag havde problemer med att komme i  kontakt men då vi väl sågs var jag meget positiv till min session.

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danskendk

Yeah! Ligesom Kramme Bamse har jeg ventet på at Lana og Chloe skulle komme tilbage! Godt at Kramme Bamse er klar i hans beskrivelse af Lana og ikke som jeg gjorde i min anmeldelse byttede om på pigerne:oops:.

Ventetiden har jeg brugt på et par andre eventyr, bl.a. med Cookie fra Daisy Club. Desværre havde jeg samme oplevelse som i denne anmeldelse af DenNysgerrige . Cookie startede med at sige "big" flere gange, om end jeg nok bare er lidt over gennemsnittet, og vores leg blev præget af at Cookie hele tiden afbrød med "av av av". Har haft et par gode oplevelser i Daisyclub tidligere - så mon ikke jeg kommer igen til en anden pige.

Savner også Bee og så en anmeldelse af Joy og besøgte hende for 14 dage siden - samme sted i Søborg - så stor forventning fra min side.. Ganske sød pige og ok sex - men kommunikationen var helt fraværende og både krop og udstråling var desværre langt fra Bee. Måske også en lidt svær sammenligning!

Trængte til en sød danske pige hvor jeg kunne kommunikere og valgte Nicoline fra Sexy Club, idet hun står højt på manges lister. Super sød pige som bare virker som om hun er glad for sit job. Rigtig god oplevelse.

Der er slet ingen tvivl om, at jeg skal besøge Lana (og måske sammen med Chloe) inden de tager tilbage.

Sylvia og Adele står også på min "to do" liste i nærmeste fremtid - håber de bliver gode oplevelser (holder mest af at beskrive de gode oplevelser!)

Stay tuned!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom Lana ikke er på min radar, så har jeg enorm dybfølt respekt <3 for at hun benytter billeder i sin annonce som verificerer hendes identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lana sidste gang, hun var her, til en trekant med hende og Chloe, som jeg også har skrevet et par ord om for en måneds tid siden.

Lana er fræk nok og har en pæn krop og en rigtig flot røv (især doggy). Men i mine øjne er der andre GP'er, der er væsentlig lækre end hende. Men det er jo en smagssag :) 

Modsat, hvad der bliver sagt i anmeldelsen, så synes jeg ikke, at Lana var særlig god til at small talke, hvilket jeg bestemt selv mener, at jeg er. Jeg fik nærmest indtrykket af, at hun dårligt kunne engelsk, og jeg følte ikke den varme velkomst, som jeg har oplevet mange andre steder. Jeg savnede noget kemi på det punkt, da hun flere gange bare stod og kiggede, hvor jeg måske syntes, at tavsheden var lidt akavet/usexet. Jeg tror måske bare, hun var træt, samt hende og Chloe skulle vist hjem dagen efter, så de var nok ikke i det store gå-på-mod-humør. 

Jeg tror nu godt på, hun kan give en oplevelse som i anmeldelsen, da hun virker sød og fræk, har en lækker krop, og så er jeg enig i, at hun er pænere i virkeligheden end på billederne.

Og ja, fucking god stil, at hende og Chloe bruger billeder i deres annonce, som verificerer deres ægthed. Gid alle gjorde det!

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøgte Lana sidste gang, hun var her, til en trekant med hende og Chloe, som jeg også har skrevet et par ord om for en måneds tid siden.

Lana er fræk nok og har en pæn krop og en rigtig flot røv (især doggy). Men i mine øjne er der andre GP'er, der er væsentlig lækre end hende. Men det er jo en smagssag :) 

Modsat, hvad der bliver sagt i anmeldelsen, så synes jeg ikke, at Lana var særlig god til at small talke, hvilket jeg bestemt selv mener, at jeg er. Jeg fik nærmest indtrykket af, at hun dårligt kunne engelsk, og jeg følte ikke den varme velkomst, som jeg har oplevet mange andre steder. Jeg savnede noget kemi på det punkt, da hun flere gange bare stod og kiggede, hvor jeg måske syntes, at tavsheden var lidt akavet/usexet. Jeg tror måske bare, hun var træt, samt hende og Chloe skulle vist hjem dagen efter, så de var nok ikke i det store gå-på-mod-humør. 

Jeg tror nu godt på, hun kan give en oplevelse som i anmeldelsen, da hun virker sød og fræk, har en lækker krop, og så er jeg enig i, at hun er pænere i virkeligheden end på billederne.

Og ja, fucking god stil, at hende og Chloe bruger billeder i deres annonce, som verificerer deres ægthed. Gid alle gjorde det!

 

Ja, det må desværre bare være kemi. Kunne dog forestille mig, at når det er en trekant, så bliver tingene også lidt anderledes, end når det bare er to personer. Har dog ikke selv været i sådan en situation, så det er ren gætteri fra min side, Kiddo. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 12 timer siden:

Selvom Lana ikke er på min radar, så har jeg enorm dybfølt respekt <3 for at hun benytter billeder i sin annonce som verificerer hendes identitet.

Det ville være fedt hvis der var flere der gjorde det samme. Jeg springer oftes over simpelthen fordi jeg ikke tror på billederne. Er blevet skuffet flere gange så jeg tager kun afsted hvis jeg tror der er mulighed for at det faktisk er ægte billeder.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskendk skrev, for 13 timer siden:

Cookie fra Daisy Club. Joy Nicoline

Det er super fedt du deler dine erfaringer! Det er bare svært at holde styr på dem og finde dem igen, hvis man overhovedet opdager dem, når du skriver om dem i en tråd, der handler om en anden end de 3. Derfor en venlig opfordring til at skrive om dine erfaringer i tråde om dem du har erfa med (så godt du også skrev om Lana) - opret fx bare en ny tråd med alle dem du vil skrive om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...