Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik turen endnu engang til Daisyclub, jer synes ret godt om det sted, rimelige priser og som regel altid god service. Jeg tager altid en time for 1300 som er incl kys og megafransk. Sidst nævnte er jeg helt vild med, bare det at fylde pigens mund med sperm efter en lang omgang sex, tænder mig helt vildt. Jeg synes iøvrigt også at pigerne altid er høflige og meget service minded det sted. Det var også tilfældet idag, da jeg besøgte Cookie https://daisyclub.dk/cookie.

Det er hende på billedet, som jeg har erfaret det altid er det sted, det kan dog nogen gange være lidt svært at se med make up, proff fotograf og alder på billederne.

Jeg startede med et bad, og så 15 min. Skøn skulder/nakke massage imens jeg glædede mig til at at vende mig om og komme til sagen. Cookie har en virkelig lækker krop som billed 3 også viser, hendes bryster og iøvrigt resten af kroppen er fast, ungdommelig og dejlig. Vi startede i 69 hvor jeg kunne slikke og små bide hende i inderlårene imens jeg samtidig kunne se hende sutte mig sten hård i spejlet. Det var fantastisk. Så om med hende på ryggen og mig over hende, så jeg kunne nyde synet af hende ligge og stønne. Hun er virkelig køn i mine øjne og piv fræk at iagtage når hun ligger der med den perfekte ungpige krop. Sådan forsatte det med doggy og frem og tilbage i ca. 25min. Da det så desværre begynde at gøre ondt på hende, jeg fik dog stadig lov i ca. 10 min mere indtil hun måtte stoppe mig. Lidt synd, for det var som at være helt i ekstase. Men respektere det må man jo. Jeg synes ikke jeg er speciel stor, så jeg ved ikke hvorfor det gjorder så ondt. Så jeg bedte hende sutte mig det sidste tid så jeg kunne komme hende i munden. Det gik da også godt nok indtil jeg skulle komme, her går jeg tit nærmest i orgasme hvis jeg kan holde forkus og ikke bliver afbrudt, men afbrudt blev jeg desværre, da hun åbenbart ikke vill have sæd i munden, så hun rejste sig pludseligt fra gulvet og hev lidt ubehagligt videre på min pik, så det desværre bare endte med udløsning ned at hendes mave, lår og desværre resten på gulvet. Det var en ærgelig afslutning, da det var noget jeg havde bygget mig op til under hele akten og også noget jeg havde sparet op ved ikke at komme i en ugestid før mit besøg. Ærgeligt når det står megafransk på menuen og man ikke for det. Nåh, men ikke noget at græde over og jeg gad ikke brokke mig og skabe dårlig stemning, der er altid en næste gang med en ny pige, som plaster på såret tog hun mig med i et varmt bad til slut.

En anbefaling herfra hvis man er til en ung køn pige med en kanon krop og kan undvære megafransk. Måske bare tag 1/2 time :). Det bliver nok ikke en gentagelse for mig, da aflsutningen blev som den blev. Så jeg vil besøge en af de andre næste gang.

Hun kyssede iøvrigt heller ikke. Måske hvis du er helt glat barberet vil hun, det var jeg ikke.

 

God fornøjelse, Daisyclub har min anbefaling. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste 3 gange jeg har været på daisy club med 3 forskellige piger har de stoppet sexen efter max 20 min, ja min pik er stor men det begynder sgu og blive latterligt. Jeg betaler stadigvæk 1300 om det er 20 eller 60 min. Kvalitetten på pigerne har været meget svingende det sidste års tid. Prøver en sidste gang og ber om pige der kan håndterer en stor pik ellers er det nok sidste besøg på daisy club for min del. Ærgerligt da jeg syntes det er et fedt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 24 minutter siden:

De sidste 3 gange jeg har været på daisy club med 3 forskellige piger har de stoppet sexen efter max 20 min, ja min pik er stor men det begynder sgu og blive latterligt. Jeg betaler stadigvæk 1300 om det er 20 eller 60 min. Kvalitetten på pigerne har været meget svingende det sidste års tid. Prøver en sidste gang og ber om pige der kan håndterer en stor pik ellers er det nok sidste besøg på daisy club for min del. Ærgerligt da jeg syntes det er et fedt sted.

Det er et almindeligt trick at sige det gør ondt for at bruge mindre tid og tjene flere penge. Der er piger og steder der spekulere i den slags.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sammy skrev, for 2 timer siden:

Det er et almindeligt trick at sige det gør ondt for at bruge mindre tid og tjene flere penge. Der er piger og steder der spekulere i den slags.

Helt sikkert, men det er nu ikke min erfaring at Daisy pigerne høre til den katagori. Min erfaring er at de virkelig forsøger at yde en god service, men det er snart 1/2 siden jeg har været der sidst. Ikke fordi jeg ikke har været fristet, men lavvande i klejnekassen og for mange udlands rejser sætter sine begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LOVER BY CHOICE skrev, for 2 timer siden:

De sidste 3 gange jeg har været på daisy club med 3 forskellige piger har de stoppet sexen efter max 20 min, ja min pik er stor men det begynder sgu og blive latterligt. Jeg betaler stadigvæk 1300 om det er 20 eller 60 min. Kvalitetten på pigerne har været meget svingende det sidste års tid. Prøver en sidste gang og ber om pige der kan håndterer en stor pik ellers er det nok sidste besøg på daisy club for min del. Ærgerligt da jeg syntes det er et fedt sted.

Hvad er det man siger. Definitionen på idioti er at gøre den samme handling igen og igen og igen, og stadig forvente et andet resultat. :-)

Undskyld. Men jeg kunne ikke dy mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 5 timer siden:

De sidste 3 gange jeg har været på daisy club med 3 forskellige piger har de stoppet sexen efter max 20 min, ja min pik er stor men det begynder sgu og blive latterligt. Jeg betaler stadigvæk 1300 om det er 20 eller 60 min. Kvalitetten på pigerne har været meget svingende det sidste års tid. Prøver en sidste gang og ber om pige der kan håndterer en stor pik ellers er det nok sidste besøg på daisy club for min del. Ærgerligt da jeg syntes det er et fedt sted.

Jeg har også været en fast kunde der altid tog en time. :) Men engang i sommer da Mutter fra Daisyclub  tog på ferie gik det helt galt.  :wacko: Og jeg syntes ikke rigtigt derefter at det er kommet op og kører igen. Pigerne fra før sommer var alle fra Barcelona , og de var fantastiske! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 6 timer siden:

Hvad er det man siger. Definitionen på idioti er at gøre den samme handling igen og igen og igen, og stadig forvente et andet resultat. :-)

Undskyld. Men jeg kunne ikke dy mig. :-)

Om jeg havde taget den samme pige 3 gange med samme resultat så JA, så havde jeg sgu været dum som et lokums bræt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 9 timer siden:

Det er et almindeligt trick at sige det gør ondt for at bruge mindre tid og tjene flere penge. Der er piger og steder der spekulere i den slags.

Det er jo dumt, for om der er noget som får kunderne at blive væk så er det netop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...