Hop til indhold
Guest Anilingus

Musik til "arbejdet" ?

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, den 26/2/2017 at 20:59:

Jeg kan bedst lide den lyd, vi sammen laver. :D - Musik under agten virker.. distraherende, på mig.

Det må jeg tilslutte mig. Er kæmpe musik fan og storforbruger - men jeg vil have ro på den front under akten, så jeg kan nyde kvindens fulde ekstase. Og indfinder den sig ikke - keder jeg mig ret hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, den 26/2/2017 at 20:25:

Godaften derude til alle EG brugere.

Kom til at tænke på hvor mange af jer GP´er der tilbyder kunden at der er musik til "arbejdet" ?

Og så lige et lille tillægsspørgsmål til alle

Hvilken musik kan i bedst lide at lytte til, når der står sex på programmet ?

Har selv fundet et par links til info:

http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/saa-er-det-afgjort-her-er-det-bedste-musik-have-sex-til

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/11337244

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/se-listen-her-er-musikken-vi-dyrker-lagengymnastik-til

Der er gamle kendinge, men personligt mangler jeg:

Sort Sol - "Let your fingers do the walking"

David Bowie - "Heroes"

Heart -  "All i wanna do is make love to you"

Ennio Morricone -  har lavet masser af soundtracks til film - specielt er jeg glad ved "Deborahs theme" til Sergio Leones  film "Once upon a time in America"

Hans Zimmer - ligeledes masser af filmsoundtracs - specielt til flimen "Rainman"

Af klassisk er jo både Ravels Bolero og Tchaikovski 1812 nævnt, men hvad ellers? (Naturligvis ikke ment ala J. S. Bachs "Toccata et fuge" medmindre i har en eller anden orgel fetisch):D

Er du gæst på klinikker ? Eller telepige, eller selv pige siden du spørger ? 

Sort sol "let your fingers ..."  er fantastisk til stille sex :) 

Det vilde sex  kan Steen Jørgensen fra sort sol også fint få lov at bidrage med i min øregang . Han har en lækker stemme :P 

Men så skal det være  fra deres ældre tid i Sods med " Copenhagen " DET ER SKØNT knalde musik - og MUMS ,ham Steen altså .... :P :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
NoBS skrev, for 10 minutter siden:

Det må jeg tilslutte mig. Er kæmpe musik fan og storforbruger - men jeg vil have ro på den front under akten, så jeg kan nyde kvindens fulde ekstase. Og indfinder den sig ikke - keder jeg mig ret hurtigt.

Du er selv medskaber til kvindens fulde ekstase - det er du klar over , ikke ? :P  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, Lige nu:

Du er selv medskaber til kvindens fulde ekstase - det er du klar over , ikke ? :P  

Jo jo - men der skal jo lige skelnes mellem ekstase og ekstase ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Agten? Ej okay, en irriterende stavefejl. - Jeg mente AKTEN, selvfølgelig! :lol:

Rigtigt at der havde sneget sig en lille stavebørge ind.

Fik ellers et fint billede for mine øjne da du skrev under agten - udtrykket kommer nemlig fra den maritime verden. F.eks.er det når man sejler med vinden "agten for tværs" i en retning skråt ind bagfra. 

Akten er derimod flere ting, såsom seksualakten. Men også en sagsakt.

Ja akkurat ligesom analer beskriver gamle dokumenter, men er noget helt andet i andre sammenhænge. Sjovt sprog vi har.:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
slip skrev, for 50 minutter siden:

Det er ganske rigtigt Lord Sinclair og hans Aston Martin DBS. Og temaet er det fedeste tema til nogen TV-serie nogensinde. Så meget mere ville det være distraherende at ha' det kørende under en gang lækker sex :)

Yep, kongeserien.

Danny Wildes tomatrøde Dino 246 GT er jeg nu mere til, hvis det skulle være.

Han er vel også altid den der får flest damer på krogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 25 minutter siden:

Er du gæst på klinikker ? Eller telepige, eller selv pige siden du spørger ? 

Sort sol "let your fingers ..."  er fantastisk til stille sex :) 

Det vilde sex  kan Steen Jørgensen fra sort sol også fint få lov at bidrage med i min øregang . Han har en lækker stemme :P 

Men så skal det være  fra deres ældre tid i Sods med " Copenhagen " DET ER SKØNT knalde musik - og MUMS ,ham Steen altså .... :P :D 

Hej K. K.

Jeg er helst gæst hos GPér, har endnu ikke prøvet at være telepige(mangler du ??) og var sidst jeg så efter - en mand.:D

Jeg synes det er vildt at så mange har svaret på tråden indtil nu - superfint. Det var egentlig blot en pludselig indskydelse, det med musik og sex.

Men det viser jo bare at det auditive betyder vidt forskellige ting for os hver især, om det er naturlige lyde eller musik til arbejdet.

Elsker, som dig Steen Jørgensen, dog alene for det musikalske.

God stille musik at lege til er altså også fra den japanske Kitaro, som jeg skrev til I.V. i går. Kunne være det var noget for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
NoBS skrev, for 54 minutter siden:

Jo jo - men der skal jo lige skelnes mellem ekstase og ekstase ;)

Nåh jah jah,  bevares :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 26 minutter siden:

Hej K. K.

Jeg er helst gæst hos GPér, har endnu ikke prøvet at være telepige(mangler du ??) og var sidst jeg så efter - en mand.:D

Jeg synes det er vildt at så mange har svaret på tråden indtil nu - superfint. Det var egentlig blot en pludselig indskydelse, det med musik og sex.

Men det viser jo bare at det auditive betyder vidt forskellige ting for os hver især, om det er naturlige lyde eller musik til arbejdet.

Elsker, som dig Steen Jørgensen, dog alene for det musikalske.

God stille musik at lege til er altså også fra den japanske Kitaro, som jeg skrev til I.V. i går. Kunne være det var noget for dig?

Nooooo :D Jeg mangler ikke en telepige - heller ikke en telemand :P:) 

ja du har fået god respons på din tråd :) 

Jeg har dog afsporet din tråd for vildt ! 

Det må man ikke !!

Jeg er fast inventar hos Administrationen her på EG - hver fredag skal jeg møde op på redaktionen (hvilket vil sige, at jeg skal køre hjem til dem efter tur )

og så straffer de mig hver især for hver eneste ord jeg har brugt som afsporing 

Det er ofte noget meget lange weekender for mig, når jeg hjulbenet går i seng søndag aften , men det er jo klart ,

for afsporing er jo også en ret alvorlig forseelse  :P 

jeg har ikke hørt det endnu , det musik du beskriver , så der må jeg stadig være dig svar skyldig . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 time siden:

Enig ! De er dybt mærkelige, at de ikke engang vil dyppe pikken i offentlig skue , hahah :P :lol:

Jeg ved ikke hvornår rammstein kommer til danmark igen 

men når de gør , så skal vi da alle med herindefra ? :)

Altså os, der gerne vil. 

-Det kunne da være hyggeligt, ikk` kære medlemmer af EG  ??? :) 

Jeg ved ikke om "hyggeligt" er det rigtige ord, men mega fedt i hvert fald. Må være helt OK at knalde her, vil jeg sige :)

 

 

 

 

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
slip skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ved ikke om "hyggeligt" er det rigtige ord, men mega fedt i hvert fald. Må være helt OK at knalde her, vil jeg sige :)

ja de har jo næsten selv sex - så må vi andre vel også ? 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 10 timer siden:

Jeg har dog afsporet din tråd for vildt ! 

Det må man ikke !!

Jeg er fast inventar hos Administrationen her på EG - hver fredag skal jeg møde op på redaktionen (hvilket vil sige, at jeg skal køre hjem til dem efter tur )

og så straffer de mig hver især for hver eneste ord jeg har brugt som afsporing 

Det er ofte noget meget lange weekender for mig, når jeg hjulbenet går i seng søndag aften , men det er jo klart ,

for afsporing er jo også en ret alvorlig forseelse  :P 

jeg har ikke hørt det endnu , det musik du beskriver , så der må jeg stadig være dig svar skyldig . 

Nej da, du har da slet ikke afsporet tråden, synes jeg.

Rammstein tænder nogen på, andre ikke. De indlæg der er kommet indtil nu viser jo heldigvis at vi alle er vidt forskellige når det kommer til musik ifm. sex.

Kitaro, som jeg nævner er vel den diametrale modsætning til Rammstein, så er man mest til "stilleleg" er hans kompositioner vel at foretrække.;)

Er da ked af at høre, at du nu skal til at stå skoleret hos admin. på fredag. :(

Hvilken musik bruger de forresten til "arbejdet"?

Satyricon "Mother North" ?- videoen er ret fræk, specielt hvis man er til piger er Monica Bråten en dejlig cigar. Det er noget med at Satyr, Frost og co.ofrer hende til guderne.

Er det mon på tilsvarende vis straffen for afsporing kommer til at foregå på fredag? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 18 timer siden:

ja de har jo næsten selv sex - så må vi andre vel også ? 

Lover at jeg ikke sprøjter så meget som han gør :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
slip skrev, for 2 minutter siden:

Lover at jeg ikke sprøjter så meget som han gør :)

:lol:

Der er godt nok også tryk på den mand :D  :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 9 timer siden:

Nej da, du har da slet ikke afsporet tråden, synes jeg.

Rammstein tænder nogen på, andre ikke. De indlæg der er kommet indtil nu viser jo heldigvis at vi alle er vidt forskellige når det kommer til musik ifm. sex.

Kitaro, som jeg nævner er vel den diametrale modsætning til Rammstein, så er man mest til "stilleleg" er hans kompositioner vel at foretrække.;)

Er da ked af at høre, at du nu skal til at stå skoleret hos admin. på fredag. :(

Hvilken musik bruger de forresten til "arbejdet"?

Satyricon "Mother North" ?- videoen er ret fræk, specielt hvis man er til piger er Monica Bråten en dejlig cigar. Det er noget med at Satyr, Frost og co.ofrer hende til guderne.

Er det mon på tilsvarende vis straffen for afsporing kommer til at foregå på fredag? :D

 

Haha ejh det  var en joke med Administrationen her på eroguide :) jeg løj lidt :P 

Jeg ved ikke hvilket musik de hører ?

Tror ikke at de har samme arbejde ,som os lyserøde piger herinde .

Eller...det skal jeg ikke kunne sige om de har... ?

Hvem ved ,hvad de tøser render og laver ?  :P:D 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Kamilla K skrev, for 10 minutter siden:

Haha ejh det  var en joke med Administrationen her på eroguide :) jeg løj lidt :P

Alles OK :P

Hvad med Satyricon "Mother North" eller er det trods alt for sort ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 29 minutter siden:

Büch dich passer meget godt til EG :D 

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som den Iscenesatte Virkelighed siger:

Den smukkeste lyd, der findes, er den, som to mennesker i ekstase frembringer. Jeg har selv været på pigebesøg i formiddags og fik til fulde bekræftet dette. Tusind tak ........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Anilingus skrev, for 14 minutter siden:

Alles OK :P

Hvad med Satyricon "Mother North" eller er det trods alt for sort ?

er det trods alt for sort ?

 

Ehm... måske ? :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, for 14 minutter siden:

er det trods alt for sort ?

 

Ehm... måske ? :) .

 Man kan være så liderlig , at det er bedøvende ligemeget hvilket musik der bliver spillet. 

Og om der er musik eller ej .

Det dunker bare forneden - det er det eneste man opfatter . 

kender I ikke det ? :) 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 46 minutter siden:

Den smukkeste lyd, der findes, er den, som to mennesker i ekstase frembringer. Jeg har selv været på pigebesøg i formiddags og fik til fulde bekræftet dette. Tusind tak ........

Lyden krop mod krop er uden tvivl fantastisk, helt enig.

Men

Ekstasen, ja den kan musikken være med til at gøre højere, vådere og vildere:

http://kvindetid.dk/mathilde-fra-sinful-fa-playlisten-til-musikken-der-giver-mere-sexlyst/

Vel egentlig ikke så ringe endda, eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...