Hop til indhold
AnnaLouisa

Stalker/kærlighed

Recommended Posts

Jeg bliver så træt. Og har trukket mig. Mænd der ikke kan/vil/gider at overholde aftaler. Mænd der bliver forelsket. Mænd der alligevel ikke har råd. Mænd der stalker. Mænd der ringer konstant og gerne kl 03 om natten. Ej nu kan det være nok. Opfør jer anstændigt ikk? ;O)

Jeg magter det ikke, og tager hatten af for kvinder der fortsætter i årevis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har vist været rimelig uheldig med dit kundesegment. Heldigvis rammes alle piger ikke ligeså massivt at dårlige oplevelser med mænd. Men bortset fra, virker det til at være en god og rigtig beslutning for dig, at droppe ud.

Held og lykke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, for 19 minutter siden:

Jeg bliver så træt. Og har trukket mig. Mænd der ikke kan/vil/gider at overholde aftaler. Mænd der bliver forelsket. Mænd der alligevel ikke har råd. Mænd der stalker. Mænd der ringer konstant og gerne kl 03 om natten. Ej nu kan det være nok. Opfør jer anstændigt ikk? ;O)

Jeg magter det ikke, og tager hatten af for kvinder der fortsætter i årevis. 

Jeg plejer bare at lade være med at tænke over det.. Det nok lettere sagt end gjort for rigtig mange men jeg er skide god til det.. 

Dermed ikke sagt at det ikke er irriterende fordi det er det da.. Så jeg forstår godt dit valg og al respekt for at du kender dig selv godt nok til at sige nok er nok.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej AnnaLouisa.

 

Er trist på dine vegne, over at høre, at du har haft sådanne oplevelser, og at dét har fået dig til at træffe dit valg.

Jeg fornemmer at du var "rimelig ny" i branchen? Da jeg mindes at have læst en tråd for nylig, hvor du nævnte dette.

 Så det lyder lidt voldsomt, at du tilsyneladende har oplevet så mange skuffende og udmattende ting - på så kort tid.

Jeg håber, du har også har haft en del gode oplevelser, der kan stå lidt i kontrast til det, du nævner i dit oplæg. Og godt at du tog valget, hvis det nu engang føltes som det rigtige for dig.

Jeg håber, at de mænd, der eventuelt kunne føle sig truffet ud fra de ting, du nævner, tager det til efterretning og begynder at udvise lidt mere respekt for de kære glædespiger.

Som TheVoice også siger, held og lykke til dig i fremtiden. Hvad end den bringer :)

Redigeret af J93
Omformulering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam også tænkt på at droppe ud af det her for jeg har de samme oplevelser som dig og det er så trættende og tager lysten fra en :angry:

MEN, giv det en chance for ikke alle er på denne her måde. Jeg er meget glad for de faste jeg har og af og til møder man nogle nye som faktisk overholder en aftale.

Stort kram til dig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, for 2 minutter siden:

Jeg lever gudkelov ikke af det. Og jeg er ikke i tivl om der findes dsøde og dejlige mænd. men der er for langt imellem dem :O)

Jeg lever heller ikke af det søde, men prøv om du kan finde nogle faste fyre i stedet for. Ellers hold en pause og vend tilbage. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må også erkende at jeg er glad for at lydløs er opfundet. Er mega træt af at når man skriver for eks kl 17 - 21 at folk så alligevel kimer en ned flere timer efter at jeg er stoppet og faktisk er gået i seng fordi jeg skal tidligt op og på arb.  Somentider tænker jeg at det kan være ligegyldigt om jeg skriver tid på eller ej for ikke mange der overholder og respektere det alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt at en del mænd gerne vil "snakke" m.m, og nogle af pigerne herinde skriver at de synes at det er hyggeligt...men så er man altså også lidt selv ude om det, hvis man bruger 100 timers sms døgnet rundt og folk så ikke dukker op.

En jeg har besøgt et par gange faktisk sagde da jeg skrev 3 dage før tid, at jeg skulle skrive dagen før eller på dagen, da hun havde erfaring for at aftaler indgået længere tid i forvejen ikke blev til noget...og jeg havde trods alt aldrig brændt hende af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nemmeste løsning på dem der ringer ikke blot at slukke for arbejdsmobilen og ligge den på hylden til næste dag når man går fra job?

Redigeret af SydfynsVærste

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, for 5 minutter siden:

Jeg lever gudkelov ikke af det. Og jeg er ikke i tivl om der findes dsøde og dejlige mænd. men der er for langt imellem dem :O)

Og.. så er det jo bare dejligt at du ikke skal leve af. Du har gjort dig nogle erfaringer og dine forventninger blev ikke indfriet, og så er det også den rigtige beslutning for dig, at droppe og måske skabe et mere for dig velfungerende liv.

Det findes jo også mænd der må erkende at købesex ej heller fungere for dem. Denne branche er på den ene side en vidunderlig eventyr verden og på den anden side pil rådden. Uagtet om man er kvinde eller mand, så er bare nogen der fungere bedre i denne branche end andre. Der er jo heller ikke noget galt i, at udvise nysgerrighed og forsøge sig i branchen, for så senere at måtte erkende, at det nok ikke var noget for en. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved godt at en del mænd gerne vil "snakke" m.m, og nogle af pigerne herinde skriver at de synes at det er hyggeligt...men så er man altså også lidt selv ude om det, hvis man bruger 100 timers sms døgnet rundt og folk så ikke dukker op.

En jeg har besøgt et par gange faktisk sagde da jeg skrev 3 dage før tid, at jeg skulle skrive dagen før eller på dagen, da hun havde erfaring for at aftaler indgået længere tid i forvejen ikke blev til noget...og jeg havde trods alt aldrig brændt hende af :) 

Ja, man skal nok passe på med ikke at være mistroisk overfor alle, for så bliver det nok bare en ond cirkel

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Ja, man skal nok passe på med ikke at være mistroisk overfor alle, for så bliver det nok bare en ond cirkel

A hva ?

Ja altså jeg blev da lidt overrasket over at jeg skulle skrive igen dagen efter, men tog det nu ikke tungt. Det er jo ikke sikkert at hun decideret vidste hvem jeg var.

Og visse "automatismer" er jo gode at have, uanset hvem gæsten måtte være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nikke genkendende til meget af det du skriver.

Jeg har af flere gange haft samme tanke at jeg havde fået nok..   

Jeg har så bare lært at sorterer fra tidligere i forløbet end i starten. 

Jeg kan heller ikke forstå at de mænd som uden aftale ringer på tidspunkter, udover ens arbejdstid som er skrevet ikke har kapacitet nok til at kunne tænke sig til at man risikerer man IKKE kan få pigen at møde. Men nu har jeg valgt at leve af dette i nogen tid. 

Men har ikke i sinde at leve af det resten af livet. 

Men pøj pøj med det hele smukke. 

Håber det bedste for dig <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

A hva ?

 

Det var nu rettet mod de piger, der spejler alle mænd i deres dårlige oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det var nu rettet mod de piger, der spejler alle mænd i deres dårlige oplevelser. 

Ja ok...for jeg vil da sige at jeg er en FANTASTISK gæst :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 30 minutter siden:

Du har vist været rimelig uheldig med dit kundesegment. Heldigvis rammes alle piger ikke ligeså massivt at dårlige oplevelser med mænd. Men bortset fra, virker det til at være en god og rigtig beslutning for dig, at droppe ud.

Held og lykke

 

Jo, det tror jeg faktisk at vi gør.

Det er fordelen ved at have en tlf.pige eller være i et bureau - man er fri for mange belastende sms/opkald. Det er derfor at man risikerer lidt direkte svar som fyr fra os piger.

Fyre tjekker også lige ud hvor nem eller grøn pigen er og så kører den bare derudaf. 

AnnaLouisa, man lærer at tage aftaler med et gram salt- de mest 'lukrative' er som regel en lille fælde mænd lægger ud for at få noget lokket ud af dig. Så hav ingen forventninger, det gør det hele meget nemmere. Jeg stoler gerne på fyre, men bygger ikke ' forhåbninger' op. Og som Holstebronx siger, så vælger man jo selv hvor længe/ hvor meget man har lyst til at kommunikere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sara25

Jeg er enig i, at alle piger vil opleve at

  • Nogen gæster bliver væk fra deres aftaler
  • Nogen forsøger at overskride pigens grænser
  • Nogen tror de har købt en kæreste
  • Nogen chikanere pigen efterfølgende med massive mængder emali, smsér eller telefon opkald
  • Nogen ringer det de mest ukristelige tidspunkter.
  • M.v

Selvfølgelig skal man som pige udvikle forskellige former for tiltag for at ovennævnte mere bliver undtagelsen end regelen. Hellere sige nej, hvis kontakten ikke føles godt i maven end "Det går nok". 

Men når man som pige har fundet sine ben i branchen skulle ovennævnte gerne være således at hun siger "Det har jeg såmænd også oplevet, men det sker faktisk ikke så ofte, at det påvirker mig"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har 2 mobiltelefoner. Èn til arbejde og én til privat. Badabing...Problem solved :D (Er ikke gp, men har et job hvor folk også ringer i tide og utide uden respekt for mit privatliv)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

@Sara25

Jeg er enig i, at alle piger vil opleve at

  • Nogen gæster bliver væk fra deres aftaler
  • Nogen forsøger at overskride pigens grænser
  • Nogen tror de har købt en kæreste
  • Nogen chikanere pigen efterfølgende med massive mængder emali, smsér eller telefon opkald
  • Nogen ringer det de mest ukristelige tidspunkter.
  • M.v

Selvfølgelig skal man som pige udvikle forskellige former for tiltag for at ovennævnte mere bliver undtagelsen end regelen. Hellere sige nej, hvis kontakten ikke føles godt i maven end "Det går nok". 

Men når man som pige har fundet sine ben i branchen skulle ovennævnte gerne være således at hun siger "Det har jeg såmænd også oplevet, men det sker faktisk ikke så ofte, at det påvirker mig"

 

Det er i hvert fald en god øvelse- hvorfor lader jeg det påvirke mig og hvor går min grænse- hvordan markerer jeg den :ph34r:^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en pt der skriver jeg "svigter ham", fordi jeg ikke vil tage imod ham alligevel, efter han skrev 100 smser og sendte en masse billeder, total freak! Det kan virkelig skæmme livet af mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
AnnaLouisa skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har en pt der skriver jeg "svigter ham", fordi jeg ikke vil tage imod ham alligevel, efter han skrev 100 smser og sendte en masse billeder, total freak! Det kan virkelig skæmme livet af mig!

Kan du Ikke skrive til ham at sms kun er til aftaler, at det bliver lidt for meget. Og så blokér ham. 

Jeg har også lige haft en, der skrev helt åndssvagt- nu tænder jeg pejs op, nu går jeg tur med min hund- er du lige gået ud af netto bla bla. Jeg sagde at jeg blokerede ham nu og han svarede ja, sov sødt, skønne :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Sara25 skrev, Lige nu:

Kan du Ikke skrive til ham at sms kun er til aftaler, at det bliver lidt for meget. Og så blokér ham. 

Jeg har også lige haft en, der skrev helt åndssvagt- nu tænder jeg pejs op, nu går jeg tur med min hund- er du lige gået ud af netto bla bla. Jeg sagde at jeg blokerede ham nu og han svarede ja, sov sødt, skønne :huh:

Total grineren.... :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når jeg læser indlæg fra flere herinde på Eroguide undrer det mig ikke at en pige oplever forelskede mænd, mænd der stalker. Der er for mange blåøjede mænd der ikke har fattet deres rolle i det her game. :huh::huh:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har en pt der skriver jeg "svigter ham", fordi jeg ikke vil tage imod ham alligevel, efter han skrev 100 smser og sendte en masse billeder, total freak! Det kan virkelig skæmme livet af mig!

Det er så nemt. Hent en app der blokerer alt fra ham. Overskrider folk dine grænser, så gør opmærksom på det og gør derefter kort process. Det vil med garanti skåne dig for en masse timers hovedpine og tabte hår. Du virker til at være for sød.

Der hvor problemet først rigtigt opstår er hvis de begynder at opsøge en i tide og utide når man har afvist og blokeret dem. Jeg vælger dog at tro at der ikke er mange af den slags, omend de selvfølgelig er der. Løber man ind i en af dem, så er der dog også råd for hvordan man kan håndtere den slags.

Redigeret af SydfynsVærste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...