Hop til indhold
KTulle

Hotel i københavn :-)

Recommended Posts

Hej, jeg håber tråden skal lægge her, ellers må den gerne flyttes :)

Jeg skal til kbh om et par uger og vil høre om nogle har nogle gode erfaringer med at få besøg af glædespiger på hoteller i københavn? Og hvilke der er egnede til formålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Havde besøg af en SB på Scandic Copenhagen, panik booket, da jeg fik uforudset familie besøg... det fungerede fint hun gik bare op til værelset, tror generelt ikke der er noget bøvl i at få pige besøg på Hoteller i KBH, de har nok set det meste :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt mange hoteller i Kbh uden problemer. To favoritter er First Hotel i Sydhavnen og Adina i Nordhavnen. Den der båden, CPH Living er også brugt nogle gange. Dejligt at hygge sig i sengen med den vandudsigt. Om sommeren kan det sgu blive lidt exhibitionistiskt, når kanoer og andre små både kommer forbi lige ved det store vindue :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt en del hoteller: Alt fra D'angle terre til cabin. Jeg tænker at det er et "tag selv bord". Tror bare du skal vælge det hotel du lige føler for. :-* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay super :-) Nu når i skriver gode adgangsforhold? Er det så fordi, at man ikke behøver gå forbi receptionen, for at komme op på værelset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KTulle skrev, for 14 timer siden:

Okay super :-) Nu når i skriver gode adgangsforhold? Er det så fordi, at man ikke behøver gå forbi receptionen, for at komme op på værelset?

Det behøver du på Adina, men ikke på First Hotel i Sydhavnen. Ikke heller på CPH Living, for der er ikke nogen reception.

På den anden side så er der ikke nogen der kigger to gange på Adina (som har store spejle ved sengen i lejlighederne:P)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dklook skrev, den 26. feb. 2017 at 20:16:

Hej 

Kan anbefale Adina Hotel ved Østerport, Admiral samt Nyhavn hotel. Alle super gode hoteller med gode adgangsforhold:-)

 

Adina er et super sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...