KTulle 3 Skrevet 26. Februar, 2017 Hej, jeg håber tråden skal lægge her, ellers må den gerne flyttes Jeg skal til kbh om et par uger og vil høre om nogle har nogle gode erfaringer med at få besøg af glædespiger på hoteller i københavn? Og hvilke der er egnede til formålet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 26. Februar, 2017 (edited) Havde besøg af en SB på Scandic Copenhagen, panik booket, da jeg fik uforudset familie besøg... det fungerede fint hun gik bare op til værelset, tror generelt ikke der er noget bøvl i at få pige besøg på Hoteller i KBH, de har nok set det meste Redigeret 26. Februar, 2017 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17541 Skrevet 26. Februar, 2017 Jeg har brugt mange hoteller i Kbh uden problemer. To favoritter er First Hotel i Sydhavnen og Adina i Nordhavnen. Den der båden, CPH Living er også brugt nogle gange. Dejligt at hygge sig i sengen med den vandudsigt. Om sommeren kan det sgu blive lidt exhibitionistiskt, når kanoer og andre små både kommer forbi lige ved det store vindue 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 26. Februar, 2017 Har selv besøgt en del hoteller: Alt fra D'angle terre til cabin. Jeg tænker at det er et "tag selv bord". Tror bare du skal vælge det hotel du lige føler for. :-* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklook 43 Skrevet 26. Februar, 2017 Hej Kan anbefale Adina Hotel ved Østerport, Admiral samt Nyhavn hotel. Alle super gode hoteller med gode adgangsforhold:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KTulle 3 Skrevet 26. Februar, 2017 Okay super Nu når i skriver gode adgangsforhold? Er det så fordi, at man ikke behøver gå forbi receptionen, for at komme op på værelset? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17541 Skrevet 27. Februar, 2017 KTulle skrev, for 14 timer siden: Okay super Nu når i skriver gode adgangsforhold? Er det så fordi, at man ikke behøver gå forbi receptionen, for at komme op på værelset? Det behøver du på Adina, men ikke på First Hotel i Sydhavnen. Ikke heller på CPH Living, for der er ikke nogen reception. På den anden side så er der ikke nogen der kigger to gange på Adina (som har store spejle ved sengen i lejlighederne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Marts, 2017 dklook skrev, den 26. feb. 2017 at 20:16: Hej Kan anbefale Adina Hotel ved Østerport, Admiral samt Nyhavn hotel. Alle super gode hoteller med gode adgangsforhold:-) Adina er et super sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 6. Marts, 2017 Hvad med Hilton hotel ved lufthavnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg