Hop til indhold
BdsmPar

Rough'N'Soft part 2 LØRDAG 4 MARTS 12.30 - 17.30

Recommended Posts

Rough’n’Soft endnu engang temaet for lørdagens gangbang. Vi starter ud med en rough pige, skifter til en mere soft, skifter tilbage til rough, tilbage til soft, tilbage… tilbage… til vi ikke kan mere ;)

 

Dem der deltog ved det sidste Rough’N’Soft kender deltagerne :)

 

Den rough pige er til det hårde uden det bliver voldeligt. Men go’s er: Anal, deepthroat/mundknep, spyt, lussinger, kvælertag, DP, pisk, smæk i røven og hun sluger med forbehold. Man er ikke tvunget til at være hård ved hende, men man kan. Hun er høj flot blondine med lækre former og en dryppende våd fisse.

Den soft’e pige Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide smæk og alm lækker sex. Hun tænder på at blive slikket og leget med. Hun tager som udgangspunkt kun sperm udover bryster/krop. Hun er en lille petit mørk skønhed med ungpige bryster, lækre skamlæber og dryppende våd også.

Sidst lavede pigerne 2 pikke i fissen på samme tid, så mon ikke vi skal forsøge om dette er muligt igen :)

 

Alle pigerne er danske og tænder på dette setup.

Setuppet er denne gang lidt anderledes igen. Vi starter kl 12.30 hvor pige 1 stiller sin krop til rådighed i 60min. Herefter holder hun 30min pause. Så er hun på i 60min igen, 30min pause igen og sådan fortsættes indtil hun ikke kan mere eller senest 17.30

Pige 2 starter kl. 13 og følger samme mønster som pige 1.

 

Ovenstående er lavet for at I mænd skal få mest mulig tid i alt, og at pigerne holder så lang tid som muligt :)

 

Et skema vil se sådan her ud:

12.30    Pige 1

13        Pige 1 & Pige 2

13.30    Pige 2

14        Pige 1 & Pige 2

14.30    Pige 1

15        Pige 1 & Pige 2

15.30    Pige 2

16        Pige 1 & Pige 2

16.30    Pige 1

17        Pige 1 & Pige 2

17.30    Slut

 

Der bliver 2 tilmeldingsmetoder:

Standard GB: 2 timer 1.700kr

2+timer (5 timer max.): 2.500kr

 

Der ønskes max 10 mænd tilstede på én gang. Så får vi 10 tilmeldinger på 2+ timer så lukkes tilmelding helt :) Tilmelding til standard giver 2 timer i vores selskab og så er der plads til en ny derefter.

 

Dato: Lørdag 4 marts fra 12.15 - 17.30

 

Tilmelding på [email protected] - og send gerne dit eronavn som link. Har ofte problemer med at søge på jeres navne, så direkte link er at foretrække :)Dem jeg kender behøver ikke besværes med dette :)

Billeder er på vej, men kig gerne på det tidligere rough’n’soft arrangement: https://www.eroguide.dk/forum/topic/67014-roughnsoft-torsdag-15-december-3-piger/

Mvh

Den hårde tøs, den mørke tøs og KG :)

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper32hansen skrev, den 3/1/2017 at 10:53:

Jeg er også klar, har sendt mail

Svarer i dag :)

 

Herax skrev, for 20 timer siden:

Jeg var med sidst, og jeg glæder mig SÅ meget til på lørdag. :D

Perfekt :)

 

frenchlover1 skrev, den 2/26/2017 at 19:55:

Jeg gentager gerne: Du er for vild KG! Ses :-) 

Venligst

French

Tak og glæder mig til at se dig igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er så småt klar. Husk man godt kan komme efter start. Vi har en gæst der ankommer kl 14 :) Og som sagt stadig en enkelt ledig plads hvis man er frisk :)

Kontakt info i toppen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...