Hop til indhold
pokkenholt

Kæresten vil prøve GB

Recommended Posts

Hej jeg har mig en dejlig kæreste som nu længe har talt om sin stor fantasi om at prøve et rigtigt gangbang, jeg synes egenligt også selv det kunne være frækt dog også lidt grænseoverskridende at se flere fremmed mænd kneppe hende men er ok med det. Mit problem er så bare at jeg har ingen forstand på gangbang og hvis hun skal prøve det skal en der har god erfaring med GB stå for det og ikke mig. Så søger en der kan hjælpe os elle i det mindste komme med gode forslag :) 

mvh pokkenholt og q27

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart lyder det på mig således "Du vil gerne opfylde din kærestes fantasi, og du er indstillet på at dele hende med andre mænd".

Fint nok, men mon ikke det er vigtigt at du viser hvem der bestemmer i en sådan situation, og så svært er det vel heller ikke at arrangere et bette gangbang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørg for at i har diskuteret grænser. En god måde er at det er dig der starter og slutter.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bedste bud vil være at lave en profil på swingeren.dk og så kontakte profilen Chefen om at få hjælp til at arrangerer et GB i enten XX Dark eller Cityswingers. Der er garanteret 100% styr på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokkenholt skrev, 1 time siden:

Hej jeg har mig en dejlig kæreste som nu længe har talt om sin stor fantasi om at prøve et rigtigt gangbang, jeg synes egenligt også selv det kunne være frækt dog også lidt grænseoverskridende at se flere fremmed mænd kneppe hende men er ok med det. Mit problem er så bare at jeg har ingen forstand på gangbang og hvis hun skal prøve det skal en der har god erfaring med GB stå for det og ikke mig. Så søger en der kan hjælpe os elle i det mindste komme med gode forslag :) 

mvh pokkenholt og q27

 

Jeg tænker at første skridt må være at finde ud af om I vil gøre det til et for betaling arrangement eller blot ville samle en bunke mænd til at knalde din kæreste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kortehansen skrev, for 3 minutter siden:

 

Jeg tænker at første skridt må være at finde ud af om I vil gøre det til et for betaling arrangement eller blot ville samle en bunke mænd til at knalde din kæreste?

Vil ikke anbefale at første GB bliver som et betalingsarrangement. Det kan blive svært for kvinden at bakke ud hvis det bliver for overvældende midt i det hele. Ved et klubarrangement ved de deltagende mænd at det er et af vilkårene at det kan ske at det bliver afbrudt midt i det hele uden at man "er kommet til". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Få snakket med din kæreste om hvor mange fyre hun har lyst til. Få afklaret om hun er til analsex, sandwich, må fyrene komme ud over hendes mave/bryster/ansigt eller i munden på hende. Har hun lyst til at fyrene bruger deres fingre oppe i hende. Hvis hun er lidt genert alligevel kunne hun i starten være blindfolded. Alle disse ting skal i have på plads og det skal forklares til dem der deltager så de grænser din kæreste har ikke overskrides. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at i skal finde ud af hvad jeres grænser er.

deltagerne i GB er ofte særdeles fantasifulde. Så i skal kende jeres grænser og være klar til at håndhæve dem. 

Langt de fleste jeg kender fra GB holder sig til reglerne, så det er vigtigt at forklare dem tydeligt. Der er desværre også nogle enkelte der forsøger at snyde, og dem skal I nok have tænkt over hvordan I vil håndtere.

afhængig af hvor landet vi taler vil jeg meget gerne hjælpe og deltage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
pokkenholt skrev, den 26/2/2017 at 15:07:

Hej jeg har mig en dejlig kæreste som nu længe har talt om sin stor fantasi om at prøve et rigtigt gangbang, jeg synes egenligt også selv det kunne være frækt dog også lidt grænseoverskridende at se flere fremmed mænd kneppe hende men er ok med det. Mit problem er så bare at jeg har ingen forstand på gangbang og hvis hun skal prøve det skal en der har god erfaring med GB stå for det og ikke mig. Så søger en der kan hjælpe os elle i det mindste komme med gode forslag :) 

mvh pokkenholt og q27

Normalt ved jeg godt det er fyre som står som arrangør, men jeg vil da gerne hjælpe til, har en del erfaring med GB hvis det kunne have interesse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...