Hop til indhold
Brutus

Herre-dress og sorte kys

Recommended Posts

Hej skønne Tøser :wub:

Inspireret af @StudineMILF's tråd kommer her en tilsvarende en til pigerne:

Selvom jeg foretrækker at være nøgen sammen med pigen, så skal jeg trods alt ha' tøj på når jeg kommer :rolleyes:.
Hvilket dress synes i at jeg/vi skal komme i ??
(bare rolig, sandalerne og de hvide tennissokker er gemt væk :mrgreen:)


Der er ikke ret meget jeg tænder så meget på som at give pigen sorte kys :wub:. Hvordan har i det med det?

God lørdag!
Brutus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din påklædning er lige meget for mig med mindre vi skal ud. Sorte kys YES please :-P

Redigeret af StudineMILF
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 4 minutter siden:

Men hvad så hvis man skulle ud?

Det kommer vel både an på hvor man/I skal hen og hvad type man er......det ses på lang afstand hvis en person er skruet ned i noget tøj som vedkommende ikke føler sig tilpas i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at nogen piger er ligeglade,  eller gæstens påklædning er måske også bare en detalje. 

Jeg er så en af de mænd der faktisk gør en del ud forberedelsen til et besøg, herunder også påklædningen. Det har jeg såmænd høstet en del komplimenter for. Jeg har endda også oplevet, at pigen sødt har bedt om en bestemt påklædning.  Selvfølgelig taler vi detaljer, men ligesom jeg kan have et ønske til pigens outfit, synes jeg det kan give lidt ekstra, hvis man ved at pigen bemærker og kommentere ens tøj valg, specielt hvis det er en pige man har besøgt nogle gange. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Det er muligt at nogen piger er ligeglade,  eller gæstens påklædning er måske også bare en detalje. 

Jeg er så en af de mænd der faktisk gør en del ud forberedelsen til et besøg, herunder også påklædningen. Det har jeg såmænd høstet en del komplimenter for. Jeg har endda også oplevet, at pigen sødt har bedt om en bestemt påklædning.  Selvfølgelig taler vi detaljer, men ligesom jeg kan have et ønske til pigens outfit, synes jeg det kan give lidt ekstra, hvis man ved at pigen bemærker og kommentere ens tøj valg, specielt hvis det er en pige man har besøgt nogle gange. 

 

 

Kommer det ikke an på hvad i skal og hvor længe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 18 minutter siden:

Kommer det ikke an på hvad i skal og hvor længe ?

Egentligt ikke. Jeg køber typisk en time, og starter som regel altid med lidt snak, går måske videre med lidt fælles afklædning. Men det er jo svært at sætte tid på, hvor længe manden og pigen skal have noget tøj på for at det har en effekt. Jeg er dog ikke i tvivl om, at det har en effekt om man kommer i en kedeldragt eller jakkesat (for lige at nævne nogle yderpunkter)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 1 time siden:

Men hvad så hvis man skulle ud?

Så synes jeg at man skal klæde sig til lejligheden. Er det ud og spise et par flotte bukser og en smart bluse/skjorte til. Her kan jeg godt lide man som mand gør lidt ud af sig selv. Så bliver sexen også meget bedre med mig altså. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her må da være det helt rigtige outfit til et GP besøg :rolleyes:

Billedresultat for julemand

http://www.festtema.dk/temafester/aarets-temafester/jule-tema/julemandskostume-julemandskostumer.html

Er der også piger der yder manden sorte kys ?

 

1253-1x.jpg

http://www.girlsrimming.com/tour/trailers/Rimjob-Exploitation---Part-3.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager almindeligt pænt tøj på uden pletter og huller. Når jeg ankommer har jeg haft skiftet fra yderst til inderst. Da jeg på et tidspunkt mødte op hos en pige, jeg aldrig havde besøgt før, komplimenterede hun mig for den fine pålædning. Jeg syntes nu ikke, den var noget særligt, men kunne ikke dy mig for at gøre gældende, at jeg ikke kunne drømme om at møde op i kedeldragt.

Kort sagt: Jeg kommer i almindeligt tøj, hvor jeg prøver at afstemme farverne, så de står til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tager almindeligt pænt tøj på uden pletter og huller. Når jeg ankommer har jeg haft skiftet fra yderst til inderst. Da jeg på et tidspunkt mødte op hos en pige, jeg aldrig havde besøgt før, komplimenterede hun mig for den fine pålædning. Jeg syntes nu ikke, den var noget særligt, men kunne ikke dy mig for at gøre gældende, at jeg ikke kunne drømme om at møde op i kedeldragt.

Kort sagt: Jeg kommer i almindeligt tøj, hvor jeg prøver at afstemme farverne, så de står til hinanden.

Har konen ikke givet dig et farveskema, så du ved hvad du kan tage på sammen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 28 minutter siden:

Så synes jeg at man skal klæde sig til lejligheden. Er det ud og spise et par flotte bukser og en smart bluse/skjorte til. Her kan jeg godt lide man som mand gør lidt ud af sig selv. Så bliver sexen også meget bedre med mig altså. :P

Nu går jeg hverken i kedeldragt eller hullet tøj, så det burde ikke være et problem :-) 

derimod er mit daglige arbejdstøj vel egentligt pænt og nydeligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 1 minut siden:

Nu går jeg hverken i kedeldragt eller hullet tøj, så det burde ikke være et problem :-) 

derimod er mit daglige arbejdstøj vel egentligt pænt og nydeligt...

Ja, men iklæder du dig ikke i et par lidt pænere bukser og sko osv for en dinnerdate med en dejlig kvinde ? Det sætter jeg pris på for jeg klæder mig også til lejligheden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Har konen ikke givet dig et farveskema, så du ved hvad du kan tage på sammen :D 

Nej da, hvordan kommer du på det? Jeg sørger bare for ikke at komme i lilla bukser med huller i og en gennemsvedt pink skovmandsskjorte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Nej da, hvordan kommer du på det? Jeg sørger bare for ikke at komme i lilla bukser med huller i og en gennemsvedt pink skovmandsskjorte :)

Ja, når du skriver: Jeg kommer i almindeligt tøj, hvor jeg prøver at afstemme farverne, så de står til hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Ja, når du skriver: Jeg kommer i almindeligt tøj, hvor jeg prøver at afstemme farverne, så de står til hinanden.

Nej, når jeg skriver "prøver", er det fordi, jeg ikke er modeekspert – og fordi en skjorte, jeg måske havde tænkt mig at bruge, kunne vise sig at ligge nederst i vasketøjskurven, så jeg må nytænke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 14 timer siden:

Ja, men iklæder du dig ikke i et par lidt pænere bukser og sko osv for en dinnerdate med en dejlig kvinde ? Det sætter jeg pris på for jeg klæder mig også til lejligheden. :)

Ja klæder mig altid efter lejligheden, går i bad, ordner hår, frisk duft osv. Men mht tøj, så går jeg normalt i pæne bukser/jeans, skjorter/trøjer eller suits :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...