Hop til indhold
Bomberito

Gbpigen Fyn

Recommended Posts

Jeg besøgte GB pigen Fyn i Odense https://annoncelight.dk/showad/217046

Dejlig pige der både laver GB events og tager imod folk alene. Det er ægte billeder, hun er en skøn naturlig pige, midt i tyverne, der er åben og imødekommende. En pige med erfaring der virkeligt forstår at nyde sex. Besøget foregik hjemme i hendes private lejlighed i udkanten af Odense, der var god tid og hun er næm at tale med. Alt i alt en sjældent god oplevelse der ligger så langt fra kedelig maskinesex som man kan komme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pedro

Hun ser jo vældig flink ud på billederne. Hvad måtte du give for en tur hos hende - og hvad tilbød hun?

Pedro74 skrev, den 23/2/2017 at 23:55:

Jeg besøgte GB pigen Fyn i Odense https://annoncelight.dk/showad/217046

Dejlig pige der både laver GB events og tager imod folk alene. Det er ægte billeder, hun er en skøn naturlig pige, midt i tyverne, der er åben og imødekommende. En pige med erfaring der virkeligt forstår at nyde sex. Besøget foregik hjemme i hendes private lejlighed i udkanten af Odense, der var god tid og hun er næm at tale med. Alt i alt en sjældent god oplevelse der ligger så langt fra kedelig maskinesex som man kan komme. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre heller ikke været for heldig med hende...

Da hun valgte at brænde mig af, ved at afbryde alt mail kontakt 15 min førend vores møde... så jeg stod i volsmose og manglede den præcise adresse.... 

Så var det godt at jeg kunne besøge Blossom i Tarup istedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, den 17/3/2017 at 13:12:

Jeg har desværre heller ikke været for heldig med hende...

Da hun valgte at brænde mig af, ved at afbryde alt mail kontakt 15 min førend vores møde... så jeg stod i volsmose og manglede den præcise adresse.... 

Så var det godt at jeg kunne besøge Blossom i Tarup istedet for.

Ja det er sgu trist at blive brændt af på den måde. Specielt hvis man ikke får besked. Men - selv de bedste og mest pålidelige kan blive lovligt undskyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende de seneste dage, men uden held....

Det virker som kæmpe turnoff på mig, hvis pigerne ikke kan tage sig den tid det tager at svare indenfor 24timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freemann skrev, for 11 timer siden:

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med hende de seneste dage, men uden held....

Det virker som kæmpe turnoff på mig, hvis pigerne ikke kan tage sig den tid det tager at svare indenfor 24timer.

Hun har jo ikke fornyet sin annonce siden den 12. marts, så måske er grunden til at hun ikke svarer at hun ikke søger noget i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Hun har jo ikke fornyet sin annonce siden den 12. marts, så måske er grunden til at hun ikke svarer at hun ikke søger noget i øjeblikket.

Det kan du så have ret i...bemærkede jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Sad lige og kiggede lidt annoncer. Faldt over disse to der kunne være spændende. Ikke mindst fordi at de er danske. Men synes bare at de på mange punkter er ret enslydende og derfor virker de lidt som om det er samme pige/person der står bag.

https://annoncelight.dk/showad/217046
https://annoncelight.dk/showad/29683

Åbningstiderne er ens 9.30-16.00, priserne er ens 30 min uden anal til 1000 og 1 time med anal til 1500. 
De skriver begge at de har valgt at gøre det på den måde for at få deres store sexbehov dækket. Er der nogen sammenhæng mellem dem eller er det bare et tilfælde?

Hende den første er jo ellers blevet rimelig godt og rosende omtalt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nød til lige at komme med en kommentar som jeg undre mig over at ingen, som har besøgt hende, nævner. Jeg har været forbi et af hendes gangbang tidligere. Det var yderst skuffende. Hun er mindst 30-50 kg tungere en man får indtrykket af på disse billeder som man må gå ud fra er meget gamle. Det er helt sikker hende på billederne men det ligner hende langt fra i dag. Det forgik i hendes private lejlighed som var rodet og der var nok 3-4 katte rendte rundt. 

Billederne var de samme som på denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/217046

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt ny skrev, den 28/3/2017 at 16:46:

Hej

Sad lige og kiggede lidt annoncer. Faldt over disse to der kunne være spændende. Ikke mindst fordi at de er danske. Men synes bare at de på mange punkter er ret enslydende og derfor virker de lidt som om det er samme pige/person der står bag.

https://annoncelight.dk/showad/217046
https://annoncelight.dk/showad/29683

Åbningstiderne er ens 9.30-16.00, priserne er ens 30 min uden anal til 1000 og 1 time med anal til 1500. 
De skriver begge at de har valgt at gøre det på den måde for at få deres store sexbehov dækket. Er der nogen sammenhæng mellem dem eller er det bare et tilfælde?

Hende den første er jo ellers blevet rimelig godt og rosende omtalt her.

Begge piger kalder sig Kitty, så der er nok tale om samme pige. Og begge 2 har fået rimelig gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joe.Joe skrev, for 5 timer siden:

Jeg nød til lige at komme med en kommentar som jeg undre mig over at ingen, som har besøgt hende, nævner. Jeg har været forbi et af hendes gangbang tidligere. Det var yderst skuffende. Hun er mindst 30-50 kg tungere en man får indtrykket af på disse billeder som man må gå ud fra er meget gamle. Det er helt sikker hende på billederne men det ligner hende langt fra i dag. Det forgik i hendes private lejlighed som var rodet og der var nok 3-4 katte rendte rundt. 

Billederne var de samme som på denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/217046

 

 

Nu er det svært at sige ud fra et par billeder som disse hvad hun vejer. Men 30-50 kg mere? Hvad vil du skyde hende til at veje? Min helt personlige burdering uden at have set hende er at hun er en smule buttet. Men skulle hun veje 30-50 kg mere ville hun da ryge over de 100 kg hvis hun da har en rimelig højde. Er det det du prøver at fortælle os? Efter min opfattelse virker det også som om billederne er af en på godt 20 år. Så hvis billederne er meget gamle? Hvad vil du så mene hun er nu? Ikke 25 kan jeg forstå?

Jeg er selv ret så træt af uægte eller meget gamle billeder. Hvis man vælger at have billeder på sin profil skal de fanden galeme være retvisende. Øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Begge piger kalder sig Kitty, så der er nok tale om samme pige. Og begge 2 har fået rimelig gode anmeldelser.

Kan jo også være at to veninder har sat sig ned og snakket om hvordan de kan tjene lidt penge. Svaret har så været ret åbenlyst: På kvindens ældste erhverv. De har hjulpet hinanden med at skrive deres annoncer der så i sagens natur er blevet ret ens. Mener at have læst anmeldelser af dem begge hvor der har været skrevet at billederne har været af den enkelte pige. Og da de reelt ikke ligner hinanden specielt meget kan det måske nok være to forskellige. Nogen der har mødt dem begge og kan be- eller afkræfte denne teori?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun vejer helt sikkert mere end 100kg. Et get ville være omkring de 110kg med en højde på ca. 170cm. Vi er meget langt fra det som jeg kalder erotisk buttet (i min verden 80kg ved ca. 165cm). Vil skyde alderen til at være lige omkring de 28-30 år. Lidt svært at se...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...