Hop til indhold

Recommended Posts

Dressmann skrev, for 30 minutter siden:

Så går det løs igen :)

https://annoncelight.dk/showad/223272

Nogle som har besøgt modellen? og som vil dele?
Nu kan vi bare krydse fingre for at @Hr. Lick me ikke for ødelagt det igen :-(  . Vi kan jo håbe - det er lang tid siden vi har hørt noget fra ham :lol:

Dressmann

Hmm..Russisk fake? og hvad sker der for 23-27..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Hmm..Russisk fake? og hvad sker der for 23-27..?

 

Tror squ hun er god nok... tidsrummet hun er at træffe, tænker jeg ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog mig lige et halvt minut at regne ud, at det er dato intervallet, hun kan træffes i og ikke alderen mht. 23-27.

Tænker at det ikke er alle, der lurer den, og hun derfor burde skrive, at det er datoer, der er tale om (selvom det dog er ret obv.)

Hun er for dyr til mit "budget". Eller, det er ikke fordi, jeg ikke har pengene, jeg vil bare hellere kneppe 3-4 forskellige piger fordelt på 1-2 uger til samme pris end 1 time med hende, selvom hun helt sikkert ser pæn ud, og virker lovende mht. glimrende GFE-service. Og ja, rigtig fin teaser og rigtig go' stil.

Glæder mig til at høre fra jer, der nu måtte besøge hende i form af en anmeldelse eller to forhåbentlig :)

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

I visited Serena this morning - it was amazing. Let me share some details with you...

I had chatted with Serena for a while and we had agreed to meet Thursday morning. I found her room and entered to meet an extremely beautiful young lady. Yes it is her on the pictures - yes she is definitely a model - yes she is that young! We had agreed on 2 hours...

We started kissing - she is a very good kisser - and she doesn't smoke - another plus in my book. It felt very much like a visit to an amazing new girl friend - intense kissing, hugging and getting horny and undressed together. She is more beautiful IRL than on her pictures - also w/o clothes on. We started on the couch with a great blow job. Remember this was Serena's first time - she was doing her best and it was good and she took instructions and she is an eager learner. I could probably still have been on the couch enjoying, but there was so much more to explore so I took her to the bedroom - more kissing and then it was her turn to be spoiled. I licked her tits and pussy and as she was about to come I stopped her and told her to wait a little longer... Great sex - all positions - again I kept her from coming - remember we had 2 hours :P - more action - I have lost track of it but it was really great and she enjoyed it too. Before I exploded myself I licked her pussy again to let her come - amazing to feel her orgasm and see her lust. More fucking and talking dirty about swallowing cum - ending it all in a great blowjob - cleaning my cock completely. 

Cuddling and kissing and chatting. She is an amazing girl in so many ways. We got horny again and I managed a quick repeat before it had to rush out the door for a meeting.

If you want to meet a beautiful non-pro model beauty student girl - then write a nice letter to Serena!

* Location: 9/10

* Looks: 10/10

* Sex: 10/10

* Chemistry: 10/10

Some of you might have read my review of Lilly as well - she also got top scores - however, I would say that Lilly is a little more naughty than Serena, though I expect that to soon change ;) On the other hand, Serena is really a model beauty, and I highly appreciate to give instructions and to be with an eager learner and to have a shared experience with a very good connection.

Price - 4000 for 2hrs is high for the Danish market, however, if you consider you meet with a non-pro very sexy, young beautiful lady, with class and clearly a VIP service - I would happily pay the same again. And yes - I will most certainly repeat?

 Take good care of Serena!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stamino..

...du har nu anmeldt Klaudia, Dede, Gabi, Sweet Alexandra, Red Lilli Chili og nu Serena. 

8 af dine hidtidige 9 indlæg handler om disse 7 piger (det ene af de 8 indlæg er en kopi af indlægget om Serena, som du både har lagt i efterlysninger og anmeldelser).

Skriver du kun anmeldelser af piger der bor på Adina eller andre hoteller?

Og giver du kun topkarakter?

Jeg kan tage fejl, men det virker betænkeligt. Tager jeg fejl, må du meget undskylde :-( 

;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se sammenhængen/sammenfald... men der mangler hverfald én. Kate. Og hun var bestemt til topkarakter ;-)
Du må på banen @Stamino - og be- eller afkræfte...

Måske vi andre må tage én for holdet - og få kigget lidt nærmere på Serena :P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...