Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var her til aften forbi Vigerslevsvej med tankerne på mit forrige besøg sidste måned, hvor jeg fik en fantastisk massage og behandling af Linda,

Så jeg drog afsted med ømme skuldre, men mødte en ikke særlig veloplagt pige (den nye svenske).

Hun inviterede indenfor og jeg fik lagt mig. Derefter blev jeg smurt ind ind i olie og hun brugte derefter albuerne til at køre rundt de samme steder på ryggen i et monotomt mønster. Jeg spurgte efter lidt om hun ikke ville bruge hænderne, hvilket blev hurtig omgang hist og pist. 

Jeg lå resten af tiden og ventede (høfligt?) på at det blev færdigt og jeg kunne så betale og gå min vej. En meget dårlig oplevelse rigere. 

Man kan vel ikke være lige heldig hver gang, men kontrasten til den kærlige og engagerede massage jeg fik første gang, gør at jeg blev nødt til at advare/berette om mit besøg hos Woroya ved den nye pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malk skrev, for 6 timer siden:

Nej tak, kommer der ikke mere. 

Så du har INGEN erfaringer anno 2018, men vælger alligevel at svare. Bare fordi!!!.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet hos Woraya regelmæssigt i mere end et år, og generelt har jeg været rigtig godt tilfreds. Normalt en god stemning, hvor man føler sig virkelig velkommen.

Forleden blev jeg kompetent masseret af Monica, som er en erfaren dame - hun tog pludselig kontrollen *gf*.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo super for dig. Jeg har været der en gang. Jeg var ikke imponeret. Hverken over massøsen, massagen eller lokalerne. Så jeg har fundet andre græsgange :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnO skrev, den 21/1/2018 at 17:20:

Jeg er kommet hos Woraya regelmæssigt i mere end et år, og generelt har jeg været rigtig godt tilfreds. Normalt en god stemning, hvor man føler sig virkelig velkommen.

Forleden blev jeg kompetent masseret af Monica, som er en erfaren dame - hun tog pludselig kontrollen *gf*.

 

Tog kontrollen... vil du uddybe den lidt ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trængte virkelig til massage den dag og havde ikke forestillet mig andet end god massage... Men, Monica ville det anderledes, og - uden at gå for meget i detaljer - gav hun en drømmeafslutning, som sendte mig 'op at ringe'... Det skal ærligt siges, at jeg ikke protesterede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...