Hop til indhold
Martin4400

Gentlemand GO eller NO GO ?

Recommended Posts

Bebop skrev, for 7 timer siden:

dissociativ identitetsforstyrrelse

 

Romantikeren skrev, for 32 minutter siden:

som er ?

 

personlighedsspaltning

i bund og grund skal du nok kigge på forskellen mellem gentleman og gentlemen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 16 minutter siden:

 

 

personlighedsspaltning

i bund og grund skal du nok kigge på forskellen mellem gentleman og gentlemen

 

 

Ikke helt enig.... Hvis man har bagtanker eller identitetsforstyrrelse er man ikke en gentleman ;) Så er man jo bare en ganske almindelig psykopat..

Men fair nok, det er bare min fortolkning! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, Lige nu:

Ikke helt enig.... Hvis man har bagtanker eller identitetsforstyrrelse er man ikke en gentleman ;) Så er man jo bare en ganske almindelig psykopat..

Men fair nok, det er bare min fortolkning! :huh:

 

what?? der er da ikke noget af det jeg skriver du kan være enig eller uenig i

jeg forklarer bare hvad dissociativ identitetsforstyrrelse betyder og den sandsynlige årsag til at Bebop skrev det

nemlig forskellen i at gentleman er ental og at gentlemen er flertal (og dermed kræver en personlighedsspaltning at een mand skulle være gentlemen)

det du pladrer om har jeg ikke udtalt mig om :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 19 timer siden:

Hvis man har bagtanker eller identitetsforstyrrelse er man ikke en gentleman ;) Så er man jo bare en ganske almindelig psykopat..

Nej, bare fordi man har en personlighedsforstyrrelse gør det ikke en til "psykopat". Psykopater er i øvrigt ekstremt ualmindelige - i modsætning til, hvad al mulig latterlig populærlitteratur om fx ledere hævder.

Romantikeren skrev, for 18 timer siden:

bebop laver lidt gæk med mig, fordi jeg lavede en lille stavefejl fattede den først nu :P

Måske lever du i en parallel dimension, hvor tyngdekraften er meget svag, så tiører falder langsomt?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Nej, bare fordi man har en personlighedsforstyrrelse gør det ikke en til "psykopat". Psykopater er i øvrigt ekstremt ualmindelige - i modsætning til, hvad al mulig latterlig populærlitteratur om fx ledere hævder.

Måske lever du i en parallel dimension, hvor tyngdekraften er meget svag, så tiører falder langsomt?

Jeg ved ikke hvorfor du føler at du har håneretten.

Jeg har da i det mindste selvironi, bemærk smilyen og selverkendelse at det ikke er alt jeg lige gennemskue i samme sekund jeg læser tingene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ved ikke hvorfor du føler at du har håneretten.

Jeg har da i det mindste selvironi, bemærk smilyen og selverkendelse at det ikke er alt jeg lige gennemskue i samme sekund jeg læser tingene.

 

Jeg har selv tilbøjelighed til at læse lidt for hurtigt hen over teksten...:rolleyes:

Men Bebob føler nok at han har håneretten, fordi han ikke læser populærlitteratur, samt at han bor i en dimension hvor tyngdekraften er meget stærk, så tiører falder meget hurtigt og tungt. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Der er desværre for få rigtige Gentlemand lige som piger heller ikke længere ved hvordan de skal opføre sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 10/8/2017 at 13:43:

Jeg ved ikke hvorfor du føler at du har håneretten.

Undskyld - det var ment som en vits, ikke som hån.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Undskyld - det var ment som en vits, ikke som hån.

Tip: Så skulle du ha brugt en smiley :) ... Det siger mine unger selv. Hvis ikke jeg afslutter en sætning med en smiley, tror de det er en skideballe :wacko: (de skrevne vel at mærke, hvis nogen skulle være i tvivl)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...