Hop til indhold
Guest My Ryder

Dokkun Glostrup, spild af penge

Recommended Posts

Guest My Ryder

Efter en lang pause besøgte jeg stedet en sen aften i denne uge. Pausen skyldtes tidligere dårlige oplevelser. Desværre var niveauet faldet endnu dybere ned hvis muligt. Blev tilbudt dokkun senses, hun en ældre afbleget thai, sagde en blanding af thai olie og lidt tantra 1 time 500. Tænkte ok, det prøver jeg. 

Lidt ubehjælpsom trykkeri på ryggen, 2 min kilderi på ballerne. 20 min var gået. Vende om, vil du have ekstra ? 1/2 time + hj + 150 ekstra? Tænkte what ? Først 1/2 time dårlig massage hvor hun gabte jævnligt og så vil hun have 400 for hj. Nej tak, det blev hun tydeligt sur over og i de sidste 25 min blev det til lidt sølle nusseri, hvor hun gabte højlydt, måske i protest over mit nej tak til ekstra, nærmest spild af tid, inden jeg sagde stop bare og gik. 

Det var mit allersidste besøg her, til jer andre find et andet sted, dokkun er spild af tid og penge !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en ærlig og trist oplevelse. De er desværre en tendens i thai-brancen uden at skære alle over en kam, at niveauet er faldende både angår massage og/eller 

ekstra eller fp.

Jeg har holdt en pause fre thai-stederne selvom min præference er skinny, lækre og gyldenbrune thai girls. Jeg har oplevet flere "nitter" end "jackpots" på de respektive thai-bordeller, massageklinikker eller wellness saloner :-P

Nej jeg sparer mine knaster til en god og herlig ferie til Pattaya, Soi Nana og Soi Cowboi. Så bliver der ikke sparet på bath´ene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

Enig skal selv til Thailand i marts. 

Nu er en timeløn på 500 kr jo en ok timeløn, specielt når det ofte er kontant og kan undgå skattefars indblanding.  Derfor forstår jeg ikke at de bedste i branchen går sammen og laver et rigtig godt sted, hvor man er sikker på god massage i den tid man har betalt for. Hvis kunden så ønskede ekstra hj eller fp var det også en mulighed og ikke denne uklare jungle hvor man ofte køber katten i sækken når man først ligger nøgen på briksen. 

Retree wellness er et godt eksempel, hvis man vælger Retree selv får super massage og frit valg om ekstra og både hj, blow og sex er muligt. Ærlig og god forretning til aftalt pris og den tid som man aftaler igen sure miner ved nej tak til ekstra. 

Et andet godt eksempel er thaistedet i Rødovre center, 1 hel time super massage 300 kr og et klart signal om ekstra er ikke muligt. Det sted går vist rigtig godt med nu 5 kabiner til behandling samtidig. 

2 eksempler på klar besked og tilfredse kunder. 

Håber der en dag er nogle af jer gode thaier som finder sammen og laver dette gode sted hvor kvalitet og ærlighed er i højsædet, som helt sikkert bliver kæmpe succes. 

God dag derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jeg tror Pam's (Dokkun chef) vision med stedet fra starten var at kunderne skulle have en god oplevelse. Jeg har selv kommet på stedet regelmæssigt, og fået rigtig gode oplevelser og mindre gode. De mindre gode gik jeg altså til hende og fortalte om, og fik af vide det ville hun følge op på. Jeg har aldrig taget imod kompensation for de dårlige oplevelser, jeg gik ene og alene til chefen for at fortælle hende om hvordan hendes forretning kørte.

Desværre lader det til, efter Pam har stiftet familie, at forretningen nu får lov at køre mere eller mindre som vinden blæser, og det er bla. også derfor at jeg ikke kommer der mere. Kvaliteten er fuldstændig gået af stedet, og man skal være mere end heldig at møde nogle søde piger. Måske er der chancen for at møde Yaya eller Maria, hvilke dog efter min mening stadig leverer varen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til brugerne her, jeg er ked af at læse om jeres dårlige oplevelser her hos os. Det er rigtigt at jeg har fået børn og gået i skole og derfor ikke har kunnet bruge helt den samme tid i butikken som før.  

Jeg vil fremefter arbejde for at for at være sikker på at mine medarbejdere, altid giver en god massage og at i får god oplevelse her hos os. 

Men jeg vil også benytte denne lejlighed til at konstatere et skred i god opførsel hos kunderne de sidste år. Pigerne følger sig tit gået meget tæt på og nogen kunder forventer at fri berøring er med i prisen for en almindelig massage. Det sker jævnligt at vi får at vide ,at det kan de da andre steder og når de så bliver afvist medfører det tit en fornærmet kunde ( der måske ytrer sig her ? ) 

Vi har selvfølgelig også mange dejlige kunder som kommer tilbage og er fuldt tilfredse , det er vi meget glade for.

 

Som Franz skriver , er det selvfølgelig min mening at kunderne får en god oplevelse, at de kommer igen til os og jeg vil som jeg har skrevet, følge det nært fremover.

Håber selvfølgelig at se jer igen

 

De bedste hilsener

Pam , Dokkun

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Dejligt med et indlæg fra Pam selv. Det giver meget mening.

Jeg syns selvfølgelig at vi som kunder skylder pigerne en pæn og høvisk opførsel. Et must for mig når jeg kommer til en thai massage, er at jeg prøver at tage en lidt ydmyg holdning, tale pænt, og naturligvis være ren og velsoigneret. Blot det man opfører sig ordentligt, plejer også at give nogle gode resultater.

Det er selvfølgelig ikke fair at nogle kunder er grove overfor pigerne. Det er jo vigtigt at huske det er et menneske på den anden side af massagebriksen,  og vi vil vel allesammen behandles ordentligt.

Men når det er sagt, så i nutidens danmark hænger pengene jo ikke ligefrem på træerne, og det kan være mange penge at give 1500-2000 kr for en seance, hvor man så skuffet går fra stedet igen. Derfor mener jeg det er vigtigt at fortælle det ærligt, at man altså ikke syns om den leverede vare. 

Thai stederne - dem som der gerne vil levere en god oplevelse til kunden - burde også tage de piger ud af forretningen, der er blevet trætte eller på anden måde er kørt surt i jobbet. Jagten på penge kan være fin, men driver man et seriøst sted, bør man også fjerne de "varer" fra hylderne der har overskredet deres holdbarheds dato.

Men dejligt forfriskende at Pam skrev. Det syns jeg er god stil. 

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Og det skal lige retfærdigvis nævnes, jeg får ikke noget kompensation fra Dokkun for at skrive ovenstående indlæg. Det er bare min holdning jeg har skrevet ned.

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke kunde hos Dokkun men kunne godt blive det efter Pam trådte frem og beklagede  hvis noget ikke var i orden.

Jeg syntes det er modigt gjort for hun kunne godt have resikeret og få en spand l... i hovedet.

Jeg tror der ville ske store forandringer hvis I mænd ville kontakte ejeren hvis i ikke var tilfreds fordi jeg tror ikke mange af ejerne er vidende om deres piger ikke giver god opførsel og som følge deraf ikke gør noget ved tingenes tilstand.

Altså en opfordring til jer derude, fortæl ejeren om jeres oplevelse hvis den ikke er i orden og lad så lige selv være med at opføre jer grimt overfor pigerne.

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hvis ejerne læste de fine ærlige anmeldelser er er i guiden, kunne også tage aktion og vi - mænd, kunder, har glæde af vores videns deling, den bevidsthed om vidensdeling vil holde de seriøse udøvere "skarpe" -----

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår udemærket ejerens indlæg og synes det er godt skrevet. Jeg har selv været på stedet nogle gange og har, som andre også har skrevet, mødt de piger der ikke burde arbejde der. Trætte, sure og uengageret. Men også et par stykker som gav en god oplevelse. Så jeg forstår også når nogen synes at ejeren har et ansvar for hvem der får lov at arbejde. Og så det med opførslen: Jeg tror lige præsis, at det er der, hvor rigtig mange thaier har mistet respekten over for os kunder. Den mest almindelige klage jeg hører er, at rigtig mange kunder tror at penge kan købe alt, og at de har ret til en bestemt ydelse hvis de bare betaler nok. Enten fordi de har læst om det herinde, eller fordi de simpelthen tror, at alt har en pris, og nej ikke er et rigtigt ord. Det hele kan koges ned til følgende sætning, hvis man gerne vil have god oplevelse hos en thaimassør - Gensidig sympati og respekt samt en god portion humor og kemi - Det er en valuta der er i høj kurs for de fleste thaier. 

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...