Hop til indhold
Guest D54

Konkurrence

Recommended Posts

Guest D54

Der er her til aften 115 Thai-steder, som annoncerer på Massageguiden .... derudover er der dem, som ikke annoncerer.

Jeg har på det seneste været flere steder både i Valby og i Hvidovre, og fælles er, at de klager over de har for få kunder.

Jeg har holdt mig fra dem, som generelt får dårlige anmeldelser her på EG og alligevel oplevet en meget svingende kvalitet (læs: meget svingende engagement). Det har specielt været dem, som har meget lidt at lave, som virkede uengageret.

Man kan kun undre sig over der ikke er flere som har fundet ud af at tilfredse kunder kommer tilbage (Jeg håber nogle af Thai-stederne læser med her)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også min oplevelse. 

Jeg tror at i det mindste noget af grunden skyldes at ejerne af også de mere respekterede steder føler sig forpligtet til at tage familiemedlemmer ind. Og de undlader at tjekke om de kan yde noget som helst - hvilket de ofte ikke kan eller gider. Totalt håbløse thai-tøser kommer på turistvisum og skal lige tjene nogle hurtige penge. Det ødelægger så oplevelsen for butikkens kunder og det ødelægger på sigt dens renommé.

Jeg er i hvert fald noget træt af den ringe kvalitet.

Stram op, thai steder!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Et tu Brutte, ej det var ikke pænt sry, kære Brutus og D54, i bør være mere specifikke med hvem i kritiserer, da jeg en gang kritiserede et sted i Valby "kom jeg i modvind" men men det er åbenbart blevet læst af stedet, for da jeg 6 uger efter besøgte dem, var alting 110, nej 112 % i orden....så.... hvis i håber på opstramning, bør i nok være mere specifikke .....

 

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der  var en tråd fra 2015 fornylig om priser.På  et par år er priser steget med 50-75 %fra  200 /300 for 1/2-1 time.

til 300/ 500 kr mange steder. I Tyskland er prisen stadig 40 euro for en time.(ca 300)

Sex er latterlig dyrt .1000-1500 kr sedlerne sidder åbenbart løse.800 for tyve minutter osv.

Redigeret af steveboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa Stevenoy, du beslutter jo selv, hvor mange penge du vil bruge på sex, spar op, eller lad være, hvis nok potentielle kunder, lader være med at øje så falder prisen, går den så går den er mantraet i denne her branche...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Meget ofte hænger pris og kvalitet ikke sammen.  Jeg tager derfor sjældent stilling til ekstra før selve massagen er færdig. Massagens kvalitet giver jo et fint fingerpeg om det evt. fortsatte engagement.  Dog har jeg brændt fingrene enkelte gange, hvor jeg sprang massagedelen over og fik en gang uengageret sex. Man skal ikke tænke med lemmet.  Hjernen sidder ikke dér.  Men det er selvfølgelig svært, når liderligheden tager overhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden:

Et tu Brutte, ej det var ikke pænt sry, kære Brutus og D54, i bør være mere specifikke med hvem i kritiserer, da jeg en gang kritiserede et sted i Valby "kom jeg i modvind" men men det er åbenbart blevet læst af stedet, for da jeg 6 uger efter besøgte dem, var alting 110, nej 112 % i orden....så.... hvis i håber på opstramning, bør i nok være mere specifikke .....

 

 

vh

Alko

Du har ret @Alkoholikeren . @D54 startede et indlæg, som jeg lige kunne læsse min galde af i :wacko:.

Strengen hører dog ikke hjemme under anmeldelse af thaimassage, men under generel debat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 14 timer siden:

 

Meget ofte hænger pris og kvalitet ikke sammen.  Jeg tager derfor sjældent stilling til ekstra før selve massagen er færdig. Massagens kvalitet giver jo et fint fingerpeg om det evt. fortsatte engagement.  Dog har jeg brændt fingrene enkelte gange, hvor jeg sprang massagedelen over og fik en gang uengageret sex. Man skal ikke tænke med lemmet.  Hjernen sidder ikke dér.  Men det er selvfølgelig svært, når liderligheden tager overhånd.

Min erfaring siger mig at man skal lade være med at betragte Thai piger og deres ydelser som en homogen masse. Man kan da sagtens tage ud til en østeuropæisk pige og smide 400 kr. Så spreder hun ben uanset hvordan du ser ud og hvordan du lugter. Den går ikke med en Thailandsk pige. Selv om butikken reklamere på EG/AL/ES6 er der stor forskel på hvad den enkelte pige tilbyder og også på priserne. Har fået tilbudt FP helt op til 2500 kr/t og rigtig nok så er det ikke efter mandlig logik, den flotteste = den dyreste. Det er der i min verden ikke noget galt med da i min optik er det pigen der bestemmer hvor meget ønsker at udføre en service for. Det kan man så acceptere eller gå et andet sted hen.

Nogle giver kun HJ, nogle enkelte slet ikke noget og en pige der siger nej til FP, kan sige ja tl den næste kunde. Flere af Thaipigerne er diskrete og ønsker ikke nødvendigvis at få udbasuneret deres ydelser her, da de har kæreste hjemme. Han læser også med og de har måske givet ham en anden opfattelse af hvad der foregår. Det kan også spille ind på deres beslutnings process.

Man skal huske på at butikkerne består af individuelle piger. Så bare fordi man er utilfreds med en pige behøver man da IMO ikke boykotte hele butikken. Dagsformen kan variere og der er til tider stor udskiftning af pigerne. Har fået god massage på steder der er svinet til herinde og været ikke imponeret andre steder hvor der er faldet ros af.

Af samme årsag har jeg tænk mig at prøve Adelgade i denne uge.. :-)

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige supplere op det Brutus skrev om thaitøser.I sommer fortalte en ældre thaipige mig  med lidt bekymret mine, at det eneste de unge piger diskuterede var hvad de skulle tage 100 kr for eller 200 kr for.

Og jeg gider ikke unge thaipiger generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 2017-02-20 at 15:06:

 Har fået tilbudt FP helt op til 2500 kr/t og rigtig nok så er det ikke efter mandlig logik, den flotteste = den dyreste. Det er der i min verden ikke noget galt med da i min optik er det pigen der bestemmer hvor meget ønsker at udføre en service for. Det kan man så acceptere eller gå et andet sted hen.
 

Og jeg har en enkel gang betalt 3000 for FP, og fortrød ikke. Nej thaimassage er ikke en homogen masse på nogen måde. Måske er det kundernes blik der får dem at virke homogene. Hvis du forventer dig en ting og opfører dig derefter, er det nemt sådan at du får dine forventninger opfyldt. Også de negative.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Thai verdenen er bare en mærkelig størrelse

har haft 3-4 timers massage og sex til 500 kr bare fordi pigen havde lyst

jeg har også haft 2,5 time med analsex body body og alt andet godt for 1300 fordi pigen havde lyst

men omvendt har jeg brandt nallerne med 1500 kr for lidt massage og en quickie

generelt er det absolut heller ikke min opfattelse at det er pengene som giver gode oplevelser i denne verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 17 minutter siden:

hvad er det som giver gode oplevelser i denne verden?

Det er f.eks en sød glædespige, der nydende og tillidsfuld putter sig ind til én.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...