Hop til indhold
Guest Aros

Sofia i Juelsminde

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/223321

Jeg faldt over annoncen her fra brugeren SødeSofia2195 på AL og kunne se på de angivne mailadresse at det er samme @Sofiala  som er her på Eroguide, da @Sofiala på Eroguide åbent reklamerer med hendes mailadresse.

Sofia her på Eroguide havde jeg været i kontakt med for nylig vedr. en fantasi jeg havde, og som hun sagde, lød spændende og gerne ville deltage i.

Jeg kontaktede derfor Sofia, da jeg så annoncen og fik en aftale.

Ingen hemmelighed at hun denne fredag holdte til i Juelsminde-området, da hun selv skriver det i annonce, og det er mindst 1 times kørsel fra der hvor jeg var, men jeg valgte at give det en chance på trods af afstanden. Og der fortrød jeg på ingen måde.

Jeg blev mødt af en superflot pige, da jeg ringede på. 

Sofias billeder, som I kan se i linket, det er selfies, og de er 110 % ægte, faktisk vil jeg næsten sige at billederne ikke yder hende helt retfærdighed, selvom de viser en superflot pige er hun faktisk flottere i virkeligheden.

Det er en befrielse at møde dette, når man er vant til fra så mange piger, at de bruger groft retoucherende billeder/billeder der har været gennem photoshop alt for meget, så de overhovedet ikke ligner pigen men giver et alt for forskønnet billede af pigen.

Med Sofias billeder er det helt omvendt. Derved vil jeg også sige at hun er en flot pige, og har en udsædvanlig flot krop og nogle faste flotte bryster. Alderen er angivet til 21 år og har ingen grund til at betvivle at det passer også.

Jeg kan kun rose sådanne selfie-billeder, der viser det sande billede af pigen, som jeg har oplevet i dag.

Men Sofia tog imod mig, kun iført sexede trusser og BH. Hun virkede med det samme supersød, smilende, imødekommende.

Sofia startede med at kysse mig inden jeg overhovedet havde fået lagt jakken og må sige jeg blev rigtig tændt.

Pengene blev udvekslet og vi sludrede lidt, og kort tid efter kom Sofia tilbage. Jeg havde dårligt nået at smide alt mit tøj men hun hjalp mig af med dig, og det var meget intimt og meget GFE-agtigt den måde hun gjorde det på og ja alt hvad vi lavede bagefter var ren GFE når det er bedst.

Det var en fornøjelse at hygge mig med Sofia, hun har som sagt en meget flot krop og ansigt, et sødt væsen, og vi fik det hele krydret med en lille fantasi jeg havde. Hun er meget medlevende og aktiv også.

Bagefter sludrede vi om løst og fast også og fik vendt "verdensituationen". Hun er utrolig nem at snakke med, og selvom jeg aldrig havde mødt hende før, snakkede vi løs, det var rigtig hyggeligt også, når snakken gik så godt.

Vi sagde ikke farvel bogstavlig talt da jeg gik, men nærmere vi ses, vi blev i hvert fald enige om at ses igen en dag, og det ser jeg frem til.

For jeg vil absolut besøge Sofia igen, og jeg kan kun anbefale hende.

Det er ret sjældent at man møder en ung, flot, supersød, dansk pige, der giver så god behandling i det østjydske synes jeg og så tilmed med helt ægte billeder.

Skulle jeg nævne et minus for mig personligt, er at det er lidt langt fra Århus men det var hele turen værd, men omvendt vil hun jo være tæt på folk i det sydøstjyske. Pudsigt nok synes jeg at turen derned tog alt for lang tid der i bilen he he, jeg var jo opsat på en fræk hyggestund, mens jeg omvendt følte bilen nærmest svævede på vejen, da jeg skulle hjem, og der synes jeg at jeg var hjemme i løbet af ingen tid. Jeg var lidt opløftet af en meget god oplevelse, og det er jo dejligt at opleve dette når man besøger en glædespige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aros din reaktionstid er intet mindre end FORBLØFFENDE :D 

Både dig og Sofia skylder for at have ledt dig på sporet :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Prinz skrev, for 15 minutter siden:

Aros din reaktionstid er intet mindre end FORBLØFFENDE :D 

Både dig og Sofia skylder for at have ledt dig på sporet :P 

Jeg snakker ikke, jeg handler, gamle ven. ;)

Nu har du fået en god anbefaling af en pige du måske også ville besøge og som vi chattede om i går aftes og som du helt rigtig viste en tidligere annonce på, men en anbefaling må være nok, så ingen skylder dig noget, det skulle da lige være et spark i røven, bare sådan for at være på den sikre side, du har sikkert noget på samvittigheden som berettiger et sådan spark, gamle ven ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 8 minutter siden:

Jeg snakker ikke, jeg handler, gamle ven. ;)

Nu har du fået en god anbefaling af en pige du måske også ville besøge og som vi chattede om i går aftes og som du helt rigtig viste en tidligere annonce på, men en anbefaling må være nok, så ingen skylder dig noget, det skulle da lige være et spark i røven, bare sådan for at være på den sikre side, du har sikkert noget på samvittigheden som berettiger et sådan spark, gamle ven ;)

 

Det var da som s**** så kæk du er i dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha ha ha.. det var ligegodt sørens.... nej du spilder sandelig ikke tiden min ven. God anmeldelse og dejlig oplevelse lyder det til :D ... den slags oplevelser finder man ikke hver dag :D

Og se så at komme afsted Prinz :D:P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Har også besøgt @Sofiala flere gange. Hun er fantastisk og ja, billederne yder hende ingen retfærdighed. Hun er meget smukkere i virkeligheden. <3:wub:

Vil hellere køre en time eller mere for at besøge hende frem for nogle af de mange udenlandske, der snyder med billederne. - Du ved aldrig, hvem du kommer frem til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 2 timer siden:

ha ha ha.. det var ligegodt sørens.... nej du spilder sandelig ikke tiden min ven. God anmeldelse og dejlig oplevelse lyder det til :D ... den slags oplevelser finder man ikke hver dag :D

Og se så at komme afsted Prinz :D:P 

 

Jaja det er godt med dig awekat, det var nu ellers mildt sagt en noget anderledes retorik dig og Aros indlednings diskede op med i chatten for mindre end 24 timer siden :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for god anmeldelse Aros. 

Juelsminde ligger fint for min hjemmebane Vejle. 

Et spørgsmål. Kan ikke se det i hendes annonce. Er blowjob uden kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Lars Boca skrev, for 51 minutter siden:

Tak for god anmeldelse Aros. 

Juelsminde ligger fint for min hjemmebane Vejle. 

Et spørgsmål. Kan ikke se det i hendes annonce. Er blowjob uden kondom?

Alt er med kondom,  også blowjob 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg har også meget lyst til at besøge, men det er vist ikke altid jeg opdager, når hun annoncerer. Dog er det vist ca. hver anden fredag i Juelsminde - og således var der annonce i går, hvor hun skrev, at hun var der fredag aften og natten til lørdag.

Der plejer at være telefonnummer i annoncen, denne gang kun mailadresse. Da jeg opdagede annoncen om aftenen skrev jeg og spurgte til en aftale så snart hun kunne. Der kom ingen svar, og jeg gik i seng til midnat. Da jeg så står op, kigger jeg som det første efter hendes annonce, og hun har nu ændret den kl. 02,42 til at der kan laves aftaler fra den tid og indtil lørdag formiddag. Jeg skriver straks igen kl. 8 og beder om aftale kl. 9 eller 9,30 alt efter hvornår hun kan. 

Mine mails besvares desværre ikke, så jeg tænker hun måske bare er faldet i søvn.

Er der andre, som har haft samme problem? Er der nogle, som har en god ide til hvordan den skønne pige kan formås til at svare?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...