Hop til indhold

Recommended Posts

Super oplevelse https://annoncelight.dk/showad/221781

er lige kommet retur efter et besøg hos Sandra, som jeg aldrig nåede at besøge da hun var i Kolding, første gang hun besøgte DK.

Det er hende på billederne, en flot lille nipsting med blød fast hud, flotte strut bryster, dejligt smilende og tungekyssende.

startede med et hurtigt bad (håndbruser på lille toilet) og gik så ind i soveværelset hvor hun ventede på sengen, hun tog alt sit tøj af mens hun sad på sengen og vi snakkede. Hun spurgte om jeg ville kysse og hvem vil ikke kysse med sådan en skønhed. Vi nussede lidt inden hun kom gummi på storemand som fik et dybt bj, jeg vendte hende om til 69 og slikkede hendes velduftende fisse, og fik hende indimellem til at holde pause så jeg ikke kom for tidligt. Vi prøvede forskellige stillinger inden jeg kom i doggy med udsyn til den velformede lille numse. Trak mig ud og hun smed sig om på ryggen og lå lidt og legede med sig selv.

ingen som besøger hende vil bagefter kunne sige at hun ikke er køn, for hun er rigtig køn og en sød mild pige. Og den krop den er bare lækker. Hvis du er til stor samba røv og mange kurver er det selvfølgelig ikke Sandra man skal vælge.

hendes sidste dag i Odense er på tirsdag, og jeg har allerede lovet hende at jeg kommer forbi igen. Hun har gjort en kedelig grå torsdag til en super dag for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 timer siden:

Super oplevelse https://annoncelight.dk/showad/221781

er lige kommet retur efter et besøg hos Sandra, som jeg aldrig nåede at besøge da hun var i Kolding, første gang hun besøgte DK.

Det er hende på billederne, en flot lille nipsting med blød fast hud, flotte strut bryster, dejligt smilende og tungekyssende.

startede med et hurtigt bad (håndbruser på lille toilet) og gik så ind i soveværelset hvor hun ventede på sengen, hun tog alt sit tøj af mens hun sad på sengen og vi snakkede. Hun spurgte om jeg ville kysse og hvem vil ikke kysse med sådan en skønhed. Vi nussede lidt inden hun kom gummi på storemand som fik et dybt bj, jeg vendte hende om til 69 og slikkede hendes velduftende fisse, og fik hende indimellem til at holde pause så jeg ikke kom for tidligt. Vi prøvede forskellige stillinger inden jeg kom i doggy med udsyn til den velformede lille numse. Trak mig ud og hun smed sig om på ryggen og lå lidt og legede med sig selv.

ingen som besøger hende vil bagefter kunne sige at hun ikke er køn, for hun er rigtig køn og en sød mild pige. Og den krop den er bare lækker. Hvis du er til stor samba røv og mange kurver er det selvfølgelig ikke Sandra man skal vælge.

hendes sidste dag i Odense er på tirsdag, og jeg har allerede lovet hende at jeg kommer forbi igen. Hun har gjort en kedelig grå torsdag til en super dag for mig.

så fik du besøgt hende :)

har selv en aftale med hende imorgen... hun kommer desværre ikke til Kolding i denne omgang skrev hun meeen den kører tur er bestemt det værd :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigsize skrev, for 55 minutter siden:

så fik du besøgt hende :)

har selv en aftale med hende imorgen... hun kommer desværre ikke til Kolding i denne omgang skrev hun meeen den kører tur er bestemt det værd :D

 

Ja endeligt, og når det så var en super oplevelse, så er man lidt bitter over at man ikke bare var kørt den time til Kolding sidst hun var her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 11 timer siden:

Er der nogen som ved om hun kommer tilbage efter tirsdag?

Du kan da bare spørge hende om hun skal til Kolding efter Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende igår, her fortalte hun at hun skulle hjem og vende Polen i tre uger og så skulle hun tilbage til Kolding.

Hun er en dejlig og køn pige, og kan kun tilslutte mig det positive der er skrevet. Hun mente også bestemt at jeg skulle nå et besøg mere inden hun tog hjem, så det bliver det nok til. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig alt det positive der er skrevet om Sandra. Hun er virkelig en køn pige og hendes krop er nok den mest perfekte jeg har set ud af alle de piger jeg har besøgt. (når man som jeg er til petite piger). Hun går virkelig entusiastisk til sagen og allerede da hun kyssede mig blev flaget hejst i løbet af no time. Derfor holdt jeg kun til BJ og en enkelt stilling inden jeg måtte overgive mig. Heldigvis gav hun sig god tid ti at snakke bagefter så jeg virkelig kunne nyde synet af hende.

Hun bliver i Odense ti og med onsdag, så jeg er ret sikker på at det bliver til endnu et besøg inden hun rejser. Hun kommer til Kolding i sidste halvdel af marts og derefter vidste hun ikke om hun kommer tilbage igen. Så vent ikke for længe med at besøge hende for så er det måske for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Hun bliver i Odense ti og med onsdag, så jeg er ret sikker på at det bliver til endnu et besøg inden hun rejser. Hun kommer til Kolding i sidste halvdel af marts og derefter vidste hun ikke om hun kommer tilbage igen. Så vent ikke for længe med at besøge hende for så er det måske for sent.

Hun sagde til mig at hun kørte hjem onsdag, og at tirsdag var sidste dag med besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Hun sagde til mig at hun kørte hjem onsdag, og at tirsdag var sidste dag med besøg.

Det var onsdag hun sagde var sidste dag, men om det betyder at hun har ændret planer siden dit besøg eller at hun bare roder lidt rundt i ugedagene skal jeg ikke kunne sige. Jeg tør nok ikke satse på at vente til onsdag med et genbesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lovet mig selv et genbesøg og det tog jeg så idag på 1 time. Skulle lige se om hun var så lækker som jeg mente sidste uge. Og ja på trods af at jeg er 2,5 gang så gammel som hende, ydede hun en fremragende service. Nåede kun blow, slikke hende og 2 stillinger inden jeg kom, mens jeg sad på knæ og knaldede hende mens hun lå på siden med det ene ben i vejret, så har man frit udsyn til det hele og kan røre stritbrysterne samtidig. Efterfølgende lå vi og snakkede længe og så bestemte jeg mig til at den ene gang sex var nok, da hun er så hyggelig og sød at snakke med. Mange vil nok syntes det er spild af penge, men nu helt rart engang i mellem ikke at have travlt, men bare nyde det hele. 

Til jer der ikke har været der og godt kan lide en petit pige, så skynd jer, hun fortalte at hun er 170 cm. Og vejer 43 kg. Det kan man da kalde petit og der er heller ikke 1 gram overflødigt fedt. Hun vil gerne have større bryster, sagde hun, men dem hun har passer vildt godt til hendes krop, så håber ikke hun får lavet silikone bryster.

Hun kører først hjem torsdag morgen, de 9 timers kørsel alene i bil, så Den Lange havde ret, hun har forlænget sit ophold til og med onsdag. Så kommer hun til Kolding d.20-03 hvor hun allerede har booket sig ind.

Må hellere begynde og spare op, så tror jeg at jeg skal forbi Kolding i marts måned, selvom det tager en god time i bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Havde lovet mig selv et genbesøg og det tog jeg så idag på 1 time. Skulle lige se om hun var så lækker som jeg mente sidste uge. Og ja på trods af at jeg er 2,5 gang så gammel som hende, ydede hun en fremragende service. Nåede kun blow, slikke hende og 2 stillinger inden jeg kom, mens jeg sad på knæ og knaldede hende mens hun lå på siden med det ene ben i vejret, så har man frit udsyn til det hele og kan røre stritbrysterne samtidig. Efterfølgende lå vi og snakkede længe og så bestemte jeg mig til at den ene gang sex var nok, da hun er så hyggelig og sød at snakke med. Mange vil nok syntes det er spild af penge, men nu helt rart engang i mellem ikke at have travlt, men bare nyde det hele. 

Til jer der ikke har været der og godt kan lide en petit pige, så skynd jer, hun fortalte at hun er 170 cm. Og vejer 43 kg. Det kan man da kalde petit og der er heller ikke 1 gram overflødigt fedt. Hun vil gerne have større bryster, sagde hun, men dem hun har passer vildt godt til hendes krop, så håber ikke hun får lavet silikone bryster.

Hun kører først hjem torsdag morgen, de 9 timers kørsel alene i bil, så Den Lange havde ret, hun har forlænget sit ophold til og med onsdag. Så kommer hun til Kolding d.20-03 hvor hun allerede har booket sig ind.

Må hellere begynde og spare op, så tror jeg at jeg skal forbi Kolding i marts måned, selvom det tager en god time i bil.

Hun skriver at hun er 160/162 cm. Er du sikker på de 170?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver at hun er 160/162 cm. Er du sikker på de 170?

 

hun sagde det selv til mig idag, både højde og kg. Hun havde tabt sig 7 kg. Og havde det godt med det. Jeg kan ikke selv helt vurdere det, da vi lå ned det meste af tiden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Hun skriver at hun er 160/162 cm. Er du sikker på de 170?

Jeg er ret sikker på at hun sagde 160 cm til mig og det passer også med mit indtryk. Hvis hun var 170 cm ville 43 kg være for lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 7 timer siden:

Nåede kun blow, slikke hende og 2 stillinger inden jeg kom, mens jeg sad på knæ og knaldede hende mens hun lå på siden med det ene ben i vejret, så har man frit udsyn til det hele og kan røre stritbrysterne samtidig. 

Medmindre du er akrobat kan jeg ikke lige gennemskue hvordan denne stilling kan udføres. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 58 minutter siden:

Undskyld mig men kan det ikke være lidt meget hun er jo smuk nok i forvejen uanset om hun er 160 eller 170 ikke?

Ikke ligegyldigt for mig. jeg foretrækker dem små, først og fremmest fordi jeg ikke er så høj selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Medmindre du er akrobat kan jeg ikke lige gennemskue hvordan denne stilling kan udføres. ;)

Sad på knæ i sengen hvor hun lå på siden med røven mod mig, så løftede jeg hendes ene ben op i luften så hun havde helt spredte ben.

jeg er absolut ikke akrobat, men stillingen virkede skide fint for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...