Hop til indhold
Antrahx

Asian og hendes veninde Svendborg

Recommended Posts

Hej

Ja, der er alt for meget personfnidder og mudderkastning i den nævnte tråd. Det var mig der dengang startede tråden og beder også i et indlæg om at lade være med at fylde den alt muligt der reelt intet har med Aisan at gøre. Og spørger du mig ang. Aisan kan jeg helt sikkert anbefale hende 100 %. Meget få gange har jeg fået så dejlig og varm betjening som Aisan giver mig. Når det så er sagt. Så er det jo altid lidt med kemi mellem pige/kunde. Eksisterer den ikke kan det kun blive en dårligere oplevelse end hvis man harmonerer 100 % sammen.
Hendes absolut største minus er at hun taler meget dårligt engelsk, så det kan være en smule svært at kommunikere med hende. De efterhånden nogen gange jeg har været hos hende har jeg bare ladet hende styre showet. Så betyder det ikke så meget man ikke kan snakke sammen.
Jeg kommer hos hende for at blive nusset lidt om og for at slappe af. Her passer hendes utroligt stille og rolige væsen rigtigt godt. Skal ikke kunne sige om hun også er typen der er til vildt og hæmningsløst sex. Men må indrømme at jeg tvivler lidt, hun er ikke typen på det.
Kort sagt. Er du til stille og roligt og rigtigt godt sex med en sød pige. Så "go fuck her".... Og billederne er for øvrigt af hende. Det kan der ikke være den mindste smule tvivl om. Og de er garanteret heller ikke ret gamle. Og hendes alder passer også meget godt til de ca 30.

Ang. hendes veninde der hele tiden skifter navn. Tjaaa er man til en utroligt lille og smuk pige er hun da helt sikkert værd at besøge. Men i min verden kan hun slet ikke hamle op med Aisan. Men det er igen hvad man foretrækker. Hendes billeder er også ægte og heller ikke ret gamle. Men i modsætning til Aisan yder de hende på ingen måde retfærdighed. Hun er langt smukkere i virkeligheden. Og jeg mener LANGT SMUKKERE... Og så har hun en suverent smuk lille petit krop. Kunne da egentlig også godt finde på at besøge hende bare alene for at røre hende og betragte hendes smukke ydre. Der er også lidt forskellige tråde om hende. Men de kan være lidt svære at finde da hun hver gang hun er i Svendborg kalder sig noget nyt.
Men her er der lidt om hende:

Håber du blev lidt klogere....

Ahhhh bliver snart nød til at besøge en af dem og få noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...