Hop til indhold
22 cm and thick

NY pige i Svendborg - Aisan

Recommended Posts

 

Først kør til netto, er du ved netto, vent 5 min, nej, gå til indkøbsvognene, hvor længe skal jeg drives rundt i manegen???

Langt om længe kommer adressen, der ringes på, men der åbnes ikke,

Vel fordi Per nysgerrig skal kigge en an.

endelig bliver jeg lukket ind.

Hvem der åbner døren, har aftale med en pige, en anden åbner døren.

Endnu et stort minus.!!!

Derfor min frustration og farvel.

Sexeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

og så lader jeg dig få det sidste ord...hverken din, min eller pigernes verden bliver beriget af personfnidderi, som du igen lægger an til ved at kalde mig Per nysgerrig. 

Så sov godt Sexer 

Perfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen

Jeg vil som sådan ikke blande mig i det mellemværende Sexeren/Perfyn/Aisan/Emily har. Der imod vil jeg bede jer om ikke fylde en tråd der omhandler et besøg hos Aisan med det fnidder. Ikke mindst fordi hun så tilsyneladende OVERHOVEDET ikke på nogen måde har været indblandet. Jeg skrev anmeldelsen af mit besøg hos hende. Og som det tydeligt fremgår var jeg yderst tilfreds da jeg lukkede døren efter mig. Meget sjældent har jeg fået så god en behandling som jeg fik hos Aisan. Hvis min tid (og penge) tillader det vil jeg så absolut besøge hende igen inden hun forlader Svendborg.

Giv hende endelig et kram fra mig og fortæl hende hvilken dejlig oplevelse hun gav mig.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, for 22 timer siden:

Det samme gælder i øvrigt Harry's oplevelse (som jeg derudover ikke kender til, da jeg ikke var der på det tidspunkt) det kan ikke have være Aisan, da der kun er kommet et billede til hendes telefon, og det er IKKE et billede af Netto;) 

På Emilys telefon er der ankommet mange rigtig mange billeder kan jeg se via beskedsystemet, men ingen er set (hentet), da telefonen ikke modtager mms'er

Men som sagt ved jeg ikke hvorfor det gik galt med aftalen.

Med ønske om fortsat god aften - Perfyn

 

klap hesten Per,

Den ene fucking gang man sletter beskeder, så får man den svunget ind i krydderen, jeg ved ikke, hvorfor jeg skulle blandes ind i det her, jeg brugte det telefon nummer der stod under Aisan på Annoncelight den dag, så forventer jeg det er hende/telefon passer for hende der svare. Jeg kan ikke svare på, hvad der er på hendes telefon eller ej, men jeg kan bare sige, at det var min oplevelse ud fra den annonce der havde hendes billeder og profil. Så må folk tro på det eller lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er de igang igen...Sex uden gummi, vild prisdumpning - NEJ, dette er ikke en reklame.

Det er et frit marked, men hvad pokker er ideen med at slå bunden ud af det og samtidig udsætte sig selv og andre for grimme sygdomme

https://annoncelight.dk/showad/216522

Hvad får folk til at synke så dybt ?

Er markedet virkelig så hårdt presset?

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 8 minutter siden:

Det med gummiet kan vi jo godt blive enige om , men det da ok med gode tilbud , jeg er da også glad for min fakte\netto mm :) 

 

VH 

Det kan jeg da helt give dig ret i. Da Louis Nielsen for 38 år siden begyndte at sælge briller til langt under det man var vant til at give, tror jeg ikke der var nogen kunder der mente det var en skidt idé at dumpe priserne. Det samme gjorde sig gældende da de forskellige super- og discountmarkeder dukkede op og solgte varerne til langt under hvad den lokale købmand tog. Man kan også se at EL-giganten, Power og hvad de forskellige store kæder hedder stort set totalt har udkonkurreret de små forretninger - og de store også for den sags skyld. Der er da vist meget få her der ALDRIG handler nogen af de nævnte steder.

Hvad Aisan angår er jeg ret sikker på jeg skal en tur forbi hende og nyder hendes dejlige krop og gode selskab. Men - det bliver sex MED kondom, det kunne jeg aldrig finde på at gå på kompromis med. Lige meget hvor fristet man kunne være og hvor lav prisen er. Men vil så nok sige at selvom hendes priser havde ligget på standard 600 for 15 minutter ville jeg besøge hende alligevel. Nu håber jeg bare at jeg når to gange hos hende inden hun smutter igen. Eller måske sætter prisen op. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer!

Så blev det fredag efter en lang og alt for travl uge. Kiggede de frække annoncer igennem og så at en af mine absolutte favoritter (stadig) var i Svendborg. Og så oven i købet til en rigtig god pris. Det er naturligvis Aisan, surprise - det er hende (det meste) af tråden handler om.

https://annoncelight.dk/showad/216522

Skrev til hende og fik hurtigt svar tilbage og aftalte en tid. 

Vel ankommet aftalte vi 15 min og hun fik hendes penge. Hun undskyldte hende dårlige engelske som da var blevet noget bedre siden jeg sidst besøgte hende. Bad mig smide tøjet og hun smed samtidig hendes egen sparsomme beklædning.

Lagde min på sengen og hun satte sig tæt op ad mig og begyndte at give mig fransk. Det er hun altså bare rigtig god til, det var en helt tilpas blanding af hele munden, læberne og hånden. Samtidig kælede jeg for hendes perfekt formede og fine, faste bryster. Hun monterede så pikken med en gummimand og lagde sig på alle fire med måsen i vejret, den invitation tog jeg med det samme imod og gled langsomt op i hendes dejlige varme fisse. Stille og roligt helt i bund og så bare køre løs - lige hvad jeg trængte til. Legede med hendes bryster samtidig, men da hun er rimelig høj er det lidt svært at nå dem i den stilling. Fik hende så til at ride mig så jeg samtidig bedre kunne nå hendes bryster. Hun sad ret op og red min pik op og ned, lod underlivet rotere rund, lagde sig helt ned over mig gned hele kroppen mod min.
Ville have hende i missionæren inden jeg blev nød til at overgive mig og lade pikken sprøjte. Her skiftevis legede hun med hendes bryster og klit, virkeligt frækt at se på, så nu måtte jeg bare lade pikke sprøjte.

Fik rengjort den nu slappe pik og veltilfreds tog jeg tøjet på mens jeg småsludrede en smule med Aisan - så meget det nu lader sig gøre. Hun fortalte hun bliver i Svendborg lidt endnu og nok kommer igen sidst på året. 
Aisan virker som et rigtigt dejligt menneske og har et blidt og roligt væsen, jeg føler mig virkelig godt tilpas og afslappet i hendes selskab. Desuden virker det som om hun virkelig nyder at have sex med hendes kunder. Der har været en smule/en del fnidder omkring at man er kørt forgæves og at hun ikke har overholdt de aftaler hun har lavet. Ved ikke hvad det skyldes og vil heller ikke forsvare det, for det er fandeme træls at køre forgæves til en aftale.
Men er man til en pige der virker som om hun nyder hvad hun laver og er god til det. Ja så synes jeg helt sikkert at man skal aflægge hende et besøg. Hun har mine varmeste anbefalinger selv om jeg reelt helst vil have hende for mig selv. :-)

Af sted til hende - og som altid: Vær god ved pigerne og behandle dem med respekt. De er her for at fornøje os.

God weekend og få jer noget:

Frisk luft - vejrudsigten ser god ud. :-) 
 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig i ovenstående vurdering af Asian. Virkelig sød og behagelig pige, der tilsyneladende nyder det hun laver. En happy girl :)

Kunne være dejligt med flere som hende. Gik temmelig glad derfra, smittet af hendes gode humør og gode sex... Måtte nærmest tage mig sammen, og tørre det smørrede grin af fjæset inden jeg gik i Netto ;-) Som der sjovt nok også var overskud til :D Det er jo tillige en god pris, og man føler derfor IKKE på samme måde "post GP coital anger" over at have brugt for mange penge... igen:wacko:

Tror faktisk jeg ville benytte GPére noget oftere, hvis prisen var den Asian tager. Dette ville måske endda løse problemet med for mange piger om for få sexkunder: Der ville ikke komme flere GPér, ej heller flere sexkunder sandsynligvis. Men de kunder der var ville nok gøre det oftere. Hånden på hjertet, så kunne vi vel alle godt bruge noget mere sex:D Men det er de færreste gennemsnits-danske mænd som har et lige så stort GP budget som deres lyst egentlig byder. Just saying...

Håber ikke jeg bliver overfaldet pga ovenstående kommentarer. I virkeligheden burde det give flere penge til GPérne. Mindre økonomisk bondeanger efter akten, kombineret med en lavere pris, vil alt andet lige give flere sexbesøg, og derfor flere penge til GPérne.

Måske kunne den lavere pris ovenikøbet, sortere de piger fra der ikke OGSÅ gør det Lidt af lyst og tilbøjelighed. Hvis man KUN gør det for pengenes skyld må man alt andet lige blive Mere skadet af det erhverv. Er pengene for store lokker det alt for mange til, som overhovedet ikke burde give sig af med det her. Og det tror jeg faktisk er tilfældet. Og det er sgu heller ikke rart for Nogen af partene.

Igen just saying... ønsker ikke at starte, en sikkert ofte gentaget diskussion. Men tænk over det... det kunne være et Win/Win plus WIN ;-) for alle.

Anyway... håber bestemt ikke at Asian, den søde pige, kommer til at blive udsat for mobning og trusler fra diverse interessenter, som tvinger hende til at sætte priserne op (tror desværre det er set ofte før) Men vi får se???

Asian har i hvert fald ikke fortjent andet en ros... ikke mindst for at sætte et smil godt fast i ansigtet på mig en søndag aften. God weekend sgu alligevel :) ;)

Redigeret af Marcus
Tilføjelser
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marcus skrev, for 1 time siden:

Kan kun være enig i ovenstående vurdering af Asian. Virkelig sød og behagelig pige, der tilsyneladende nyder det hun laver. En happy girl :)

Kunne være dejligt med flere som hende. Gik temmelig glad derfra, smittet af hendes gode humør og gode sex... Måtte nærmest tage mig sammen, og tørre det smørrede grin af fjæset inden jeg gik i Netto ;-) Som der sjovt nok også var overskud til :D Det er jo tillige en god pris, og man føler derfor IKKE på samme måde "post GP coital anger" over at have brugt for mange penge... igen:wacko:

Tror faktisk jeg ville benytte GPére noget oftere, hvis prisen var den Asian tager. Dette ville måske endda løse problemet med for mange piger om for få sexkunder: Der ville ikke komme flere GPér, ej heller flere sexkunder sandsynligvis. Men de kunder der var ville nok gøre det oftere. Hånden på hjertet, så kunne vi vel alle godt bruge noget mere sex:D Men det er de færreste gennemsnits-danske mænd som har et lige så stort GP budget som deres lyst egentlig byder. Just saying...

Håber ikke jeg bliver overfaldet pga ovenstående kommentarer. I virkeligheden burde det give flere penge til GPérne. Mindre økonomisk bondeanger efter akten, kombineret med en lavere pris, vil alt andet lige give flere sexbesøg, og derfor flere penge til GPérne.

Måske kunne den lavere pris ovenikøbet, sortere de piger fra der ikke OGSÅ gør det Lidt af lyst og tilbøjelighed. Hvis man KUN gør det for pengenes skyld må man alt andet lige blive Mere skadet af det erhverv. Er pengene for store lokker det alt for mange til, som overhovedet ikke burde give sig af med det her. Og det tror jeg faktisk er tilfældet. Og det er sgu heller ikke rart for Nogen af partene.

Igen just saying... ønsker ikke at starte, en sikkert ofte gentaget diskussion. Men tænk over det... det kunne være et Win/Win plus WIN ;-) for alle.

Anyway... håber bestemt ikke at Asian, den søde pige, kommer til at blive udsat for mobning og trusler fra diverse interessenter, som tvinger hende til at sætte priserne op (tror desværre det er set ofte før) Men vi får se???

Asian har i hvert fald ikke fortjent andet en ros... ikke mindst for at sætte et smil godt fast i ansigtet på mig en søndag aften. God weekend sgu alligevel :) ;)

Men så kommer pigerne jo ( nærmest bogstaveligt ) til at knokle røven i laser for at tjene de samme penge.....og det er bare ikke dem alle der synes det er sjovt at knalde 10 mænd om dagen, eller kan holde til det.....de er jo ikke maskiner  :)

Jeg har også besøgt hende og kan tilslutte mig hun er en sød pige der er  god at bolle med :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Marcus

Ja Aisan er en RIGTIG gp, hun gør mænd som os glade. Havde det rigtig godt i krop og sjæl da jeg gik derfra. Håber tiden tillader et besøg mere hos hende inden hun forlader Svendborg. :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke hun svare på smser andre der har samme erfaring ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes ikke hun svare på smser andre der har samme erfaring ?

Har lige lavet en aftale med hende. Hun svarede med det samme. Så prøv igen. :-) Bemærk at de er to på adressen. Det er det nummer der starter med 91.

Go' fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må prøve at skrive til hende er hun at træffe andre steder kan se det er de sidste 2 dage. Hvornår kommer hun evt tilbage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 18 timer siden:

Må prøve at skrive til hende er hun at træffe andre steder kan se det er de sidste 2 dage. Hvornår kommer hun evt tilbage ?

Hun fortale mig at hun tager hjem i dag søndag (06/10/2016) og nok kommer igen i december/januar. Om hun mente at hun er her begge måneder eller hun ikke ved hvilken måned eller hvad hun egentlig mente ved jeg ikke helt. Hendes engelske stinker virkelig... Men - i hvert fald kommer hun snart igen. Tror ikke hun er at træffe andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens!

Så måtte jeg som skrevet lige forbi den dejlige Aisan igen. Startede med at handle i Netto hvor jeg så sjovt nok rendte på hende. :-)
Nå men vil reelt ikke skrive så meget om det. Bortset fra at jeg denne gang havde en halv time sammen med hende - så der var lidt bedre tid - forløb tingene meget som de tidlige gange jeg har været der. Hun startede med at blæse lidt liv i den hvorefter vi havde sex i forskellige positioner. Sluttede af med at tage hende stående op ad sengen. :-)
Igen glædede jeg mig over hendes dejlige afslappede og rolige væsen, det smitter virkelig af på én og man har det rigtigt godt i hendes selskab. Ingen hastværk eller skelen til uret. Fra vi startede til jeg var færdig gik der præcis en halv time, så man må sige at det alligevel var godt timet.

Glæder mig allerede til hun dukker op i Svendborg igen. :-) 

Så skal jeg igen have:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay har prøvet at skrive til begge tlf nr. men intet svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Gu ved om jeg har været gået forkert, kan slet ikke kende noget af alt det gode som i oplevet.

Hun skulle godt nok hjem dagen efter så hun var måske træt.

Men det korte og lange var, ned på sengen på med gummiet hive i stokken og op og stå ind med ham,

ud ned på sengen igen og så blev den lige revet af, ok det ku jeg selv ha gjort, og sparet min tid og penge for

en 1/2 time.

Det var tamt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 1 time siden:

Hej.

Gu ved om jeg har været gået forkert, kan slet ikke kende noget af alt det gode som i oplevet.

Hun skulle godt nok hjem dagen efter så hun var måske træt.

Men det korte og lange var, ned på sengen på med gummiet hive i stokken og op og stå ind med ham,

ud ned på sengen igen og så blev den lige revet af, ok det ku jeg selv ha gjort, og sparet min tid og penge for

en 1/2 time.

Det var tamt. 

Hej...

Nu er det jo ca 2 måneder siden hun var i Svendborg og du skriver i dag 4. januar. Hvornår var du der? For det VAR vel hende du var hos? Men tror nu at det nok altid vil være sådan at vi ikke alle vil have samme oplevelse af et besøg hos samme pige. Kemi, forventninger og den slags. Både pigerne og vi er jo forskellige.
Har efterhånden besøgt hende en del gange - og har ingen af dem været ude for at hun kun var ude på at gøre mig hurtigt færdig. Men har hver gang givet sig tid til at give mig en god oplevelse.
Ingen tvivl om at hun står meget højt på min ønskeseddel og skal besøge hende næste gang hun er her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 22cm.

Nu kan jeg ikke lige se hvad datoen har med min oplevelse at gøre,

og desuden var det midt i December jeg var forbi, og ja efter billederne skulle det være hende.

Og angående besøg og oplevelse er som du skriver forskellige.

derfor føler jeg også at min kritik har plads her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hillerslev

Datoen har det med din oplevelse at gøre - at vist det var en "nylig" oplevelse havde det ikke været hos Aisan. Men da det var midt i december måned var det jo nok hende du var hos. Betvivlede da slet ikke din oplevelse af hende. Og alt kritik er da også på sin plads, så længe man er fair over for pigen. Hvilket jeg da slet ikke har nogen grund til at tro du ikke er. Man kan jo gang på gang se at de pigen nogen falder i svime over synes andre nærmest er håbløse. Det kan så enten skyldes at man bare ikke har samme smag, kemien mellem GP og kunde er ikke eksisterende, at pigen havde en dårlig dag (må hun så bare ikke lade gå ud over kunden) eller noget helt andet.
Bedre held næste gang. Det lyder måske lidt hånende, men er velment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, den 13/5/2017 at 11:06:

Hun kommer tilbage 17 maj, hørte jeg en lille fugl synge :)

 

He he hvis du har ret var min antagelse i marts måned ikke helt forkert. :-)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...