Hop til indhold

Recommended Posts

JohnnyBeGood skrev, for 6 timer siden:

Stadig ingen?

Øh der er da en der skriver han har været der flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men det må være fra tiden før hun annoncerede på EG og Shemalewiki - altså før hun gik "professionel". Det samme gælder de fire 5-stjernede anmeldelser på wikien - de refererer til oplevelser for nogen tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger med. Er også interesseret i at høre om nyere erfaringer.

Men, der står også at hendes nationalitet er dansk. Ved nogen om hun er det, eller om det bare skal forstås som dansktalende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
F67 skrev, for 11 timer siden:

Følger med. Er også interesseret i at høre om nyere erfaringer.

Men, der står også at hendes nationalitet er dansk. Ved nogen om hun er det, eller om det bare skal forstås som dansktalende?

Så vidt jeg kan forstå, stammer hun fra Grønland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var og besøkte henne i starten av februar.

Hun bor i en fin leilighet innerst godt skjult i fra gaten.

Avtalte tid over telefon og tok en taxi ut. Hun forklarte meg hvor det var og sto klar når jeg ringte på døren. Hun var kledd i bluse og skjørt med lange strømper og uten truse. Ble ledet inn til stuen hvor vi satte oss ned å pratet litt, hun kommer fra Grønland. Trivelig og lett å prate med, ble også tilbydd forfriskninger. Vi startet å kysse i sofaen før vi gikk inn på soverommet, hun ba meg om å kle av meg. Jeg la meg så ned på sengen på maven og hun startet å slikke min rumpe helt vilt. Hun beveget seg oppover å jeg kunne kjenne hennes stive lem på rumpeballene. Hun gled så rolig inn i meg og ga meg en god omgang. Jeg snudde meg så rundt og slikket hennes pik en liten stund før hun tok meg igjen. Efter hun var ferdig snudde hun seg rundt i sengen og jeg tok henne bakfra i doggy til jeg kom. Hun var stenhård hele tiden også når jeg tok henne. Ble spurt om jeg ønsket poppers men jeg takket nei. Efter vi var ferdig tok jeg en dusj på hennes bad. Aldri var det snakk om tiden vi brukte, ikke noe stress med å bli ferdig.

Alt i alt en meget hyggelig stund. Hun gir deg det du ønsker, er veldig lett å snakke med og bor i en fin leilighet som er skjermet fra gaten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oberst skrev, den ‎19‎-‎04‎-‎2017 at 12:17:

Jeg var og besøkte henne i starten av februar.

Hun bor i en fin leilighet innerst godt skjult i fra gaten.

Avtalte tid over telefon og tok en taxi ut. Hun forklarte meg hvor det var og sto klar når jeg ringte på døren. Hun var kledd i bluse og skjørt med lange strømper og uten truse. Ble ledet inn til stuen hvor vi satte oss ned å pratet litt, hun kommer fra Grønland. Trivelig og lett å prate med, ble også tilbydd forfriskninger. Vi startet å kysse i sofaen før vi gikk inn på soverommet, hun ba meg om å kle av meg. Jeg la meg så ned på sengen på maven og hun startet å slikke min rumpe helt vilt. Hun beveget seg oppover å jeg kunne kjenne hennes stive lem på rumpeballene. Hun gled så rolig inn i meg og ga meg en god omgang. Jeg snudde meg så rundt og slikket hennes pik en liten stund før hun tok meg igjen. Efter hun var ferdig snudde hun seg rundt i sengen og jeg tok henne bakfra i doggy til jeg kom. Hun var stenhård hele tiden også når jeg tok henne. Ble spurt om jeg ønsket poppers men jeg takket nei. Efter vi var ferdig tok jeg en dusj på hennes bad. Aldri var det snakk om tiden vi brukte, ikke noe stress med å bli ferdig.

Alt i alt en meget hyggelig stund. Hun gir deg det du ønsker, er veldig lett å snakke med og bor i en fin leilighet som er skjermet fra gaten.

Er der nogen der har nyere erfaringer med hende end februar?  Hun ser godt nok fræk og smuk ud! 

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1671&lan=en

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I torsdags bestilte jeg tid hos hende til fredag eftermiddag. Hun bekræftede og jeg bad om hendes adresse, men hørte ikke mere. Gentagne forsøg fredag formiddag  via telefon og SMS gav heller ingen resultater - så jeg fandt en anden. Sidst på eftermiddagen kom der en SMS, hvor hun beklagede at hun havde sovet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 5 timer siden:

I torsdags bestilte jeg tid hos hende til fredag eftermiddag. Hun bekræftede og jeg bad om hendes adresse, men hørte ikke mere. Gentagne forsøg fredag formiddag  via telefon og SMS gav heller ingen resultater - så jeg fandt en anden. Sidst på eftermiddagen kom der en SMS, hvor hun beklagede at hun havde sovet....

Godt nok ærgerligt doggingkbh, håber du havde en god oplevelse hos alternativet - kan anbefale at forsøge en ny aftale, ret sikker på hun er det værd :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber ikke længere sex, men bruger i stedet Tinder (når jeg søger piger) og Grindr og Boyfriend.dk (når jeg er på jagt efter en flot trans). 

I november havde jeg kontakt med "Nørrebros T-girl" via Grindr. Efter lidt flirt, udveksling af billeder, lyster osv havde vi egentlig aftalt at mødes hende.
Hun siger så lidt henslængt at hun kun er til bareback (uden gummi) og at hun meget gerne vil ha' min sperm i røven!! :shock: Jeg fik forklaret, at jeg ikke var til sex uden gummi, hvortil hun svarede at hun ikke gad mødes, hvis jeg insisterede på at bruge gummi. Aftalen blev derfor ikke til noget. 

Pas derfor på jer selv, hvis I vælger at besøge hende.  
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
LukeShyWanker skrev, den 12/3/2017 at 06:18:

I november havde jeg kontakt med "Nørrebros T-girl" via Grindr. Efter lidt flirt, udveksling af billeder, lyster osv havde vi egentlig aftalt at mødes hende.
Hun siger så lidt henslængt at hun kun er til bareback (uden gummi) og at hun meget gerne vil ha' min sperm i røven!! :shock: Jeg fik forklaret, at jeg ikke var til sex uden gummi, hvortil hun svarede at hun ikke gad mødes, hvis jeg insisterede på at bruge gummi. Aftalen blev derfor ikke til noget. 

Pas derfor på jer selv, hvis I vælger at besøge hende.

Tak for informationen... Jeg så godt en anmeldelse som jeg i første omgang læste henover. Det skulle lige vende oppe på øverste etage at for at kunne "tisse nogen bagi" samtidig med at kunden blev "kneppet", så måtte det nødvendigvis være foregået uden beskyttelse.

Der har uden tvivl været heftige debatter omkring emner såsom beskyttelse herpå forum, men jeg kan kun sige at jeg personligt håber på ikke at løbe ind i en person som Nørrebro's Tgirl. Jeg kunne lige forestille mig (hvis fakta ellers er korrekte) at en sådan person er så vant til at dyrke usikker sex at hun måske ikke engang ville spørge på forhånd, men bare stikke den op bagi uden hentydning til at det er uden kondom.

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan sådanne mennesker tænker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...