Hop til indhold
gomorra

Singha Thai massage, Nr. Farimagsgade

Recommended Posts

Måtte endnu en gang sande at det der med alkohol og købesex er en elendig kombination.. 

Efter en våd eftermiddag/aften, var jeg på vej hjem, da kulden og alkohol liderligeden ramte mig. Som man nu gør i de situationer, tog jeg det første og bedste(not so much) tilbud der bød sig. Jeg mindedes desuden at jeg en gang for mange år siden var på det pågældende sted og kom derfra med et stort fedt smil på læberne..

Dey skulle vise sig at være en dum beslutning:

Jeg ringede på og blev vist indenfor af en relativ flot yngre thaipige i en lille stram kjole - god start tænkte jeg og fulgte efter hende til værelset. "Full package?" Ja tak svarede jeg "one hour 1400", hold da kæft en pris?!? Men hun så jo fræk ud og kulden udenfor lokkede ikke ligefrem, så jeg lod sprutten og mit andet hovede føre an.

Hun forlod værelset og jeg tog pænt mit tøj af og lagde mig på sengen(som iøvrigt var for kort:D). Lidt efter åbner døren og ind træder en ældre, småfed kvinde iført et håndklæde!?! Jeg ved godt at det er en af de ældste tricks i bogen, i særdeleshed med halvfulde kunder - men alligevel. Burde have sagt nej tak, men i min brandert tænkte jeg at hun nok var god til at give massage - NOT! Hun gjorde knap nok forsøget på at lade som om. Da jeg prøvede at forklare hende at hun godt måtte tage fat, viser det sig at hun ikke kan et ord engelsk..

Nå men hun rør mig lidt her og der(det skal siges at min hygiejne er i top og at jeg ikke er overvægtig) og jeg ligger og keder mig bravt. Endelig vender hun mig om og går igang med akten, lidt svensk og oliesvensk - og så giver hun mig kondomet stadig indpakket og gestikulerer at jeg skal iklæde mig gummifrakken. Bruger altid beskyttelse, men har sjældent været ude for selv at skulle påføre mig denne i prof. sex verdenen, nå det var også bare en mindre detalje..

Hun smider håndklædet og jeg er seriøst ved at bede hende om at tage det på igen. Har ikke noget imod behåring som sådan, men her var en utrimmmet jungle af en anden verden:/// Derudover kom hendes fedme for alvor til syns, så jeg måtte kæmpe med at holde erektionen. På en eller anden måde får jeg færdiggjort mig, og styrter ud i kulden til en velundt cigaret..

jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen - det er sidste gang jeg køber sex i en brandert (yeah Right) Til gengæld er det med garanti sidste gang jeg har besøgt Singha!!

Stedet: 5/10 Standard thai klinik, men pænt og rydeligt. Totalt indiskret.

Pigen: 1/10 ucharmerende og virkelig ikke pæn

massage: 1/10 alibi massage når det er værst

sex: 2/10 hun får point for i det mindste at virke engageret

chance for genbesøg: ikke på vilkår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, 1 time siden:

Til gengæld er det med garanti sidste gang jeg har besøgt Singha!!

Den garanti udstillede jeg allerede i 2012, og den er stadig gyldig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. Jeg fik pludselig et flashback med fuldstændig samme scenarie, hvor man en kold vinteraften efter en våd bytur fik forvildet sig

ned til Singha pigerne. Jeg har aldrig været der siden pga lignende oplevelse mht en hel tung thai-trunte med olie plask massage :-(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd for dig at du ikke tog et smut op ad Turesensgade til Chabaprai Thaimassage

plejer at have længe åbent og med FP + det løse

men Singha har haft et dårligt ry i mange år

øv for dig, held og lykke en anden gang 

mvh butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg

@butterfly

Turesensgade - har de nogen annoncer for tiden? Synes ikke jeg kan finde noget - heller ikke på de links der har været i gamle indlæg her i dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede samme nummer, bare om sommeren. En halvgammel søvn eller narkodrukken dame åbnede. Ingen liv, intet smil. Sur sur og helt væk. Inde i rummet spurgte hun "what you want". Jeg sagde sex. Hun sagde 2000 kr. Jeg sagde nej tak og var lynhurtigt ude.

Så hold Jer væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bevares jeg overlever nok et dårligt knald i ny og næ:D og er egentlig mest sur på mig selv over ikke at have kigget herinde(selv i min brandert), eller have lyttet til det andet hovede og løbet skrigende væk da jeg så hende..

Steder som Singha lever jo af turister og branderter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...