Hop til indhold

Dina det var lange sedan sist

Featured Replies

Skrevet

Hej på er!

Jag treffede Dina och Sandra på Romanticas sex party ikväll. Skrev en anmeldelse i sex events i deras tråd.

Två meget flotte piger jag treffet förr. De höll sitt allerförste sex party ikväll. Vilken Valentines day 2017:wub:;)

Jag har icke treffet Dina på en lang tid. Jag mindes hon er en megasmuk pige. Jag mindes hon er en stjerne i sengen. Och utanför;) Men att det var sååå gott mindes jag icke... Kombinationen av högste model look och en top notch action tog mig langt in i drömmeverlden.

Jag ville bare lyfte denne top pige. Jag kan love att det icke blir så lang tid till neste gang med Dina. Du er en stjerne på alle sätt. Tack för ikväll! 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=46

Hälsningar A

Skrevet

Det er dét jeg har skrevet i laang tid.

Dina ER en stjerne!!

Bare flere smukke piger med mellemøstlig baggrund ville gå ind i branchen. Få godt med p.. og tjene gode penge

Redigeret af ppd

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja, det ville være top værdsat med flere mellemøst piger.

Dina er både super smuk og smilende og har en fantastisk sexet krop. Service er absolut i top

Skrevet
Chuck skrev, for 1 minut siden:

Kysser Dian med tunge ?

Ja :)

Skrevet

Men Dina har været på vagt i Sexy Club hele dagen i dag - i hvert fald i følge deres hjemme side.

Er der 2 Dinaer med samme billeder ?

Skrevet
Chuck skrev, for 7 minutter siden:

Men Dina har været på vagt i Sexy Club hele dagen i dag - i hvert fald i følge deres hjemme side.

Er der 2 Dinaer med samme billeder ?

Så vidt, jeg kan læse mig til, var det sexparty, hvor Kattjakt mødte Dina, den 14. februar.

Hvad har det at gøre med, at Dina er på vagt i Sexy Club i dag?

Skrevet

Sorry det er jeg som ikke kan læse :o(

• 2 years later...
Skrevet

Pigen Dina som er hos Romantica nu, er der nogen som ved om det er den Mellemøstlige pige med rødder i Syrien som netop hed Dina og var hos Sexyclub, dengang det var hot og sprødt dér?

Profilteksten siger: 

"Jeg er en superslank brunette-babe med en højde på 170 cm og 50 perfekt fordelte kilo. Jeg er udstyret med et par dejlige ungpigebryster, der fylder en C-skål, og den fineste lille bagde" og "Modtager kun skandinavisk-udseende gentlemen."

Det sidste kunne betyde at hun ikke vil møde mænd af samme etnicitet som hende selv, og det forstår man godt da der sikkert ville komme rygter mm

Men er det klassiske Dina?

http://www.romantica.dk/profil.php?id=167

Redigeret af ppd

Skrevet

Jeg har ikke mødt den nye Dina. Men hvis ikke det er den samme, er det da påfaldende, at hun vælger at bruge både samme navn og præcis den samme annoncetekst, ord for ord. Så mon ikke den er god nok. Men så ærgerligt at se på profilbilledet, at de dengang så perfekte fine bryster har været udsat for noget...

Håber du dropper en lille anmeldelse, hvis du vælger at besøge hende. Dengang var hun blandt de mest roste...

Skrevet
ppd skrev, for 20 timer siden:

Sexyclub, dengang det var hot og sprødt dér?

Er det ikke det mere?

Eller hvad mener du?

Skrevet
Gorm skrev, for 6 timer siden:

Er det ikke det mere?

Eller hvad mener du?

Vagtplanen har flere huller end pigerne...(!)

Ofte er der ikke piger i weekenderne, selv torsdag og fredag aften er der (ingen) på deres vagtskema.

Det er ofte de (nogenlunde) samme piger som har vagter,altså ikke så meget rotation som feks. Seductiongirls, Cassiopeiastars.

Det var gode tider med  piger som Alia, Livlige Laura og Græstelskende Clara. Nu syntes stedet at være en skygge af fordoms styrke..og blandet andet overgået af Romantica ser ud til at kunne skifte mere mellem deres piger..

Skrevet
ppd skrev, for 3 timer siden:

selv torsdag og fredag aften er der (ingen) på deres vagtskema.

Det lyder trist.

Det er længe siden, jeg har været der. For tiden frekventerer jeg Mon Chérie, hvor jeg har fundet en sød pige. :biggrin:

Skrevet
ppd skrev, for 11 timer siden:

Vagtplanen har flere huller end pigerne...(!)

Ofte er der ikke piger i weekenderne, selv torsdag og fredag aften er der (ingen) på deres vagtskema.

Det er ofte de (nogenlunde) samme piger som har vagter,altså ikke så meget rotation som feks. Seductiongirls, Cassiopeiastars.

Det var gode tider med  piger som Alia, Livlige Laura og Græstelskende Clara. Nu syntes stedet at være en skygge af fordoms styrke..og blandet andet overgået af Romantica ser ud til at kunne skifte mere mellem deres piger..

Alba, Dina, Sisse må du heller ikke glemme.. Men ja, det er en skam - det er ellers blevet pænt efter ombygningen.. Håber sgu ikke stedet drejer nøglen om. 

Skrevet

Jeg er glad for at jeg nåede de nævnte piger. 

Nutidens unge studiner med et flot ansigt over gennemsnittet, og spændstig krop har mere travlt med deres Instagram, studier og smartphone end pigerne dengang, som hellere ville kombinere studierne med penge eller et eller to sabbatår og masser af pik (og lidt fitness træning)

Dejlige minder at tænke tilbage på!:P

Var alting bedre i gamle dage?

Skrevet
Pigeglad skrev, den 19.9.2019 at 18:34:

Jeg har ikke mødt den nye Dina. Men hvis ikke det er den samme, er det da påfaldende, at hun vælger at bruge både samme navn og præcis den samme annoncetekst, ord for ord. Så mon ikke den er god nok. Men så ærgerligt at se på profilbilledet, at de dengang så perfekte fine bryster har været udsat for noget...

Håber du dropper en lille anmeldelse, hvis du vælger at besøge hende. Dengang var hun blandt de mest roste...

Det er ikke den samme.

Skrevet

Havde da overset det sted på Ø - Ser ud til at være et rent og nydeligt sted.

• 3 months later...
Skrevet
ppd skrev, for 5 timer siden:

Dina er tilbage hos Romantica.

Forhåbentlig et stykke tid :P

http://romantica.dk/profil.php?id=46

Men det kan også være at de bare har byttet rundt på nye Dina og "gamle" Dinas billeder - bevidst eller ubevidst. På sexy club er der lige nu samme tekst på nye Dina, men hvor nye Dinas billeder fortsat er i brug.

Skrevet

Dina

Dina skønne charmerende smukke dejlige Dina, som jeg har besøgt mange gange tidligere, på Sexy Club, Eventyrpigerne og andre steder, er tilbage igen.

Du har været meget savnet Dina, ikke kun af mig, men af mange andre af dine faste kunder.

Besøgte hende på hendes første vagt i går, på Romantica.

Lige så smuk og dejlig selskab, lige så fortryllende og intim som altid.

Dina sagde hun er på Romantica hver anden fredag, til at starte med.

velkommen tilbage, du får meget travlt :)

http://romantica.dk/profil.php?id=46

Skrevet

Hun er uden tvivl en dejlig pige, men hvis hun havde haft lang pause allerede i februar 2017 og nu igen frem til 2020, så kan hun da ikke blive ved med at være 21år?

Skrevet
Miller's Crossing skrev, for 30 minutter siden:

Hun er uden tvivl en dejlig pige, men hvis hun havde haft lang pause allerede i februar 2017 og nu igen frem til 2020, så kan hun da ikke blive ved med at være 21år?

Tænker vel også 21 år + omkring 5-6 år..?

Da jeg besøgte hende på PG  for 2 år siden, var hun vel omkring de 25-26+ somre (Håber ikke jeg fornærmer nogen, men ønsker også folk får realiteterne på bordet, da jeg selv hader gættekonkurrencer.

Under alle omstændigheder vidste hun med hænderne og ved at dreje underlivet, præcis hvordan det skulle gøres og dejligt at vi som kunder stadig har muligheden for at finde etniske danske piger, da de små sorte hår omkring missen er så indbydende..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.