postmand 526 Skrevet 28. Februar, 2017 Kamilla K skrev, for 2 timer siden: Jamen det er da egentlig mærkeligt at jeg slet ingen spor har fået at gå efter i sagen ? De er ret små - så de bliver svære at finde jeg putter at og til mine trusser i munden når jeg har sex , for ikke at skrige for højt hvis det er godt . Af og til putter andre dem i munden på mig , fordi mange ikke ønsker at "Fru Larsen next door " skal høre på folks damebesøg .. Hvis mine naboer hører dig, så siger ikke noget mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 4. Marts, 2017 Du har ikke mistet dem under leg i skoven ? ? ? Så lige, hvad en jæger havde haft med hjem . . . . Dine trusser er måske i blandt . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 4. Marts, 2017 den nysgerrige skrev, den 24/2/2017 at 15:55: Ja lidt voldsomt faktisk! Og stakkels føl Ja stakkels føl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 4. Marts, 2017 an2n skrev, for 7 timer siden: Du har ikke mistet dem under leg i skoven ? ? ? Så lige, hvad en jæger havde haft med hjem . . . . Dine trusser er måske i blandt . . . Muligheden foreligger, kære @an2n - muligheden foreligger ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Marts, 2017 an2n skrev, for 7 timer siden: Du har ikke mistet dem under leg i skoven ? ? ? Så lige, hvad en jæger havde haft med hjem . . . . Dine trusser er måske i blandt . . . Det ligner indretningen til en ægte "knaldhytte" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Marts, 2017 holstebronx skrev, for 21 timer siden: Det ligner indretningen til en ægte "knaldhytte" Hvor ved du det fra, @holstebronx ? Har du en knaldhytte ude i baghaven da ? Hvordan ser en knaldhytte egentlig ud ? Hvor er den bedste placering for sådan en ? Jeg har nemlig overvejet at anskaffe mig sådan en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 5. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 10 minutter siden: Hvor ved du det fra, @holstebronx ? Har du en knaldhytte ude i baghaven da ? Hvordan ser en knaldhytte egentlig ud ? Hvor er den bedste placering for sådan en ? Jeg har nemlig overvejet at anskaffe mig sådan en KamillaKs Knaldhytte, more bang for your bucks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Marts, 2017 GokGok skrev, for 8 minutter siden: KamillaKs Knaldhytte, more bang for your bucks EXACTLY ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 5. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 46 minutter siden: Hvor ved du det fra, @holstebronx ? Har du en knaldhytte ude i baghaven da ? Hvordan ser en knaldhytte egentlig ud ? Hvor er den bedste placering for sådan en ? Jeg har nemlig overvejet at anskaffe mig sådan en Laaaaaangt ude i skoven Minder mig om en lille historie: To venner var begyndt at finde deres koner en smule kedelige. Så fik de pludselig interesse for jagt og lejede derfor et stykke jagt med tilhørende jagt hytte. Dette var selvfølgelig en historie for at have et sted i fred for deres koner til at nyde andet og mere interessant kvindeligt selskab Det gik alt sammen fint i et par år, men så besluttede konerne at overraske deres mænd med en lækker frokost. Så de forberedte en lækker frokost og drog afsted for at overraske deres bedre halvdele. Stedet var dog ikke nemt at finde så de måtte spørge om vej. Tilfældet ville at de traf på jagtudlejeren og spurgte ham om vej til jagthytten. Jagtudlejeren mente dog at det ville være en dårlig ide at troppe op på jagten, da jægerne havde deres koner med sig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 2 timer siden: Hvor ved du det fra, @holstebronx ? Har du en knaldhytte ude i baghaven da ? Hvordan ser en knaldhytte egentlig ud ? Hvor er den bedste placering for sådan en ? Jeg har nemlig overvejet at anskaffe mig sådan en Haha nej dog ikke, men det kunne da være hyggeligt med sådan en. Det skal da være ude i vildnisset så man ikke bliver forstyrret Ild i pejsen og så lige en whiskey til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Marts, 2017 Prinz skrev, for 8 timer siden: Laaaaaangt ude i skoven Minder mig om en lille historie: To venner var begyndt at finde deres koner en smule kedelige. Så fik de pludselig interesse for jagt og lejede derfor et stykke jagt med tilhørende jagt hytte. Dette var selvfølgelig en historie for at have et sted i fred for deres koner til at nyde andet og mere interessant kvindeligt selskab Det gik alt sammen fint i et par år, men så besluttede konerne at overraske deres mænd med en lækker frokost. Så de forberedte en lækker frokost og drog afsted for at overraske deres bedre halvdele. Stedet var dog ikke nemt at finde så de måtte spørge om vej. Tilfældet ville at de traf på jagtudlejeren og spurgte ham om vej til jagthytten. Jagtudlejeren mente dog at det ville være en dårlig ide at troppe op på jagten, da jægerne havde deres koner med sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) holstebronx skrev, for 7 timer siden: Haha nej dog ikke, men det kunne da være hyggeligt med sådan en. Det skal da være ude i vildnisset så man ikke bliver forstyrret Ild i pejsen og så lige en whiskey til 2 sekunder.... noterer lige .. "Noter til min knaldhytte : Placering i vildnisset . Ergo ,min baghave... Indretning: Ild i pejsen Og sex fra man træder ind af døren til man går igen - All the way kinky, hæmningsløst, dyrisk, hedt og intenst sex!" Jamen så har jeg da allerede en knaldhytte ? Jeg mangler bare at få installeret en brændeovn før den sorte træhytte ude i min baghave er færdig til at blive indviet Bortset lige fra at der mangler en vigtig detalje : @an2n ? Er du sød at skyde en kronhjort og skære hovedet af den ? Jeg skal have et sted til mine trusser , hvor jeg har fuldt overblik ! Redigeret 5. Marts, 2017 af Kamilla K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 9 minutter siden: 2 sekunder.... noterer lige .. "Noter til min knaldhytte : Placering i vildnisset . Ergo ,min baghave... Indretning: Ild i pejsen Og sex fra man træder ind af døren til man går igen - All the way kinky, hæmningsløst, dyrisk, hedt og intenst sex!" Jamen så har jeg da allerede en knaldhytte ? Jeg mangler bare at få installeret en brændeovn før den sorte træhytte ude i min baghave er færdig til at blive indviet Bortset lige fra at der mangler en vigtig detalje : @an2n ? Er du sød at skyde en kronhjort og skære hovedet af den ? Jeg skal have et sted til mine trusser , hvor jeg har fuldt overblik over dem ! Hej Kamilla Skal ikke til Sverige foreløbig på ELG-jagt . . . . HVIS stuevæggen havde været større, ville jeg gerne ha' haft sådan en bygget ind i et kuk-ur . . . . MØHHHH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 5. Marts, 2017 (edited) an2n skrev, for 8 minutter siden: Hej Kamilla Skal ikke til Sverige foreløbig på ELG-jagt . . . . HVIS stuevæggen havde været større, ville jeg gerne ha' haft sådan en bygget ind i et kuk-ur . . . . MØHHHH Det var også derfor jeg bad om en kronhjort . ikke en elg . Så afsted med dig ! Åh ja et kuk ur Sådan et skal der da næsten også være i en knaldhytte Men altså ikke med en Elg , hahah bare en lillebitte fugl med en KÆMPE pik, der kommer ud og skriger "time to fuck " Redigeret 5. Marts, 2017 af Kamilla K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Marts, 2017 @Kamilla K Tænk...her gik du og troede at sådan en knaldhytte ville være en større investering, og så ligger den allerede i baghaven ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 6. Marts, 2017 Kamilla K skrev, den 14-02-2017 at 15:48: Jeg fik i dag en virkelig sød Pm fra en af jer derude , med søde roser om mit profilbillede på mine annoncer - heri blandt også roser for de pink trusser jeg har på. Jeg har desværre ikke de trusser mere. De er ganske enkelt forsvundet. Om det er en trussetyv der er på spil, vides ikke. For hvem i alverden skulle have stjålet mine trusser ? Så fik jeg anden Pm - fra endnu en af jer derude . Endnu en, der synes at jeg så fræk ud i de pink trusser... Jeg begyndte faktisk at blive nervøs. For er det de pink trusser, eller mig der ser fræk ud ? HVis det kun er de pink trusser, så har jeg jo i sandelighed et problem - især nu hvor de er væk Jeg har ledt i vasketøjskurven. Der var de ikke. Jeg har været nede på vaskeriet for ar tjekke alle maskiner - uden held. Jeg har gennemrodet min chaufførs bil og min taske med frækt tøj, ja alle tænkelige og utænkelige steder - men nej. De er ikke at finde. jeg har faktisk ledt i et par måneder nu - indtil en kær tilskuer af min søgen fortalte mig, at det uden tvivl er en trussetyv der har været på spil. Først kunne jeg faktisk ikke rigtigt finde ud af , om jeg skulle føle mig krænket - eller beæret ? Men jeg vælger da klart at føle mig beæret - hva`ellers Kære hr Trussetyv , HUSK at de max må vaskes på 30 grader og de må IKKE tørretrombles ! Bedst er det at bibevare fisselugten i dem, og blot vindtørre dem af og til Så holder de længst God fornøjelse med dem /Kamilla K. Ps er der nogensinde nogen af jer , der har prøvet det samme ? At få stjålet sit undertøj ? Kære Kamilla. Dejligt at læse, du er aktiv på eroguiden; og igen-igen trives jeg med dit skriv; NU er det åbenbart en trudsetyv der har en pink-diagnose, om du er krænket eller beæret, har du jo selv svaret på qua dit indlæg - jeg er 100% ikke Tyven; men såfremt du virkelig savner pink-trusser, sender jeg gerne 10 stk. til dig, uden forbehold; oven i købet incl. pink roser - fint nok dit sprogbrug formodentligt tænder en del mænd; og såfremt det kun er pink(e) trusser der tænder mænd; og ej dig som kvinde, vil jeg ikke reflektere nærmere over; og jeg vil heller ikke bruge min tid og energi ift. at læse din potentielle respons. Jeg har såvel læge og tandlæge (begge af feminin ´art´) jeg frekventerer sporadisk - af og til også glædespiger; de glædespiger jeg specielt tænder på, er karismatiske, intelligente, og gæve frækkerter, der netop tænder mig ift., at de - ligesom min læge og tandlæge, at de holder fortrolighed, og ej forstyrrer mig, ift. alverdens 100% irrelevant info; jeg ser frem til en samstund med dig inden længe; og såfremt du reagerer sur og småfornærmet på mit skriv; så fint nok - jeg er sikker på, at du om 5, 10 eller 15 år vil erkende overfor dig selv, at du formodentligt i primo marts, var lidt for højt-flyvende - såfremt du har barn/børn; ja så har jeg nok fat i noget vigtigt;;;;; Tak til dig, fordi du hermed har læst mit skriv; Kamilla K skrev, den 14-02-2017 at 15:48: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) holstebronx skrev, for 14 timer siden: @Kamilla K Tænk...her gik du og troede at sådan en knaldhytte ville være en større investering, og så ligger den allerede i baghaven ! Hovedet af en kronhjort , samt installering af en pejs , er da også en større investering ? Men ellers så , ja - haha Dog vil jeg ikke kunne bruge den hele året . Nu er jeg ikke landmand, så jeg ved ikke hvad sådan nogle mennesker laver, andet end at øve sig til det årlige "Traktortræk i Lem" ?? Men puha hvor det stinker af lort , hver gang de øver sig. Så jeg tror det er en dårlig ide, at bruge hytten i baghaven Redigeret 6. Marts, 2017 af Kamilla K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 6. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 7 timer siden: Hovedet af en kronhjort , samt installering af en pejs , er da også en større investering ? Men ellers så , ja - haha Dog vil jeg ikke kunne bruge den hele året . Nu er jeg ikke landmand, så jeg ved ikke hvad sådan nogle mennesker laver, andet end at øve sig til det årlige "Traktortræk i Lem" ?? Men puha hvor det stinker af lort , hver gang de øver sig. Så jeg tror det er en dårlig ide, at bruge hytten i baghaven Kronhjort og pejs kan du sikkert let knalde dig til ! Ok, landmandsgylle kan nok blive svært at komme udenom desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Marts, 2017 Hvad med denne i forhaven @Kamilla K ? ? Kan bruges som tørrestativ til trusserne, når det ikke dufter alt for meget af vitaminer . . . Bor selv i en mindre by - MEN oplever 'duften' fra oplandet hvert forår . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 8. Marts, 2017 holstebronx skrev, den 6/3/2017 at 18:36: Kronhjort og pejs kan du sikkert let knalde dig til ! Ok, landmandsgylle kan nok blive svært at komme udenom desværre Jeg ved ikke , hvordan man knalder sig til en kronhjort..??? Vidste heller, at man kunne knalde sig til en pejs? kan man så også knalde sig til en lille traktor med frontlæsser - eventuelt med en lift bagpå ? Altså bare sådan en i "Ferguson - størrelse " ? jeg er dybt uenig , for hvis man først er tændt, så opdager man da ikke lugten af gylle Tsk tsk ! Man skulle tro at du aldrig havde været liderlig, hvis du ikke ved det, @holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 8. Marts, 2017 an2n skrev, den 6/3/2017 at 19:10: Hvad med denne i forhaven @Kamilla K ? ? Kan bruges som tørrestativ til trusserne, når det ikke dufter alt for meget af vitaminer . . . Bor selv i en mindre by - MEN oplever 'duften' fra oplandet hvert forår . . . Haha Den er perfekt , @an2n Jamen det er da kun nogle dage ,der lugter . I en by lugter der af benzin HVER dag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 4 timer siden: Jeg ved ikke , hvordan man knalder sig til en kronhjort..??? Vidste heller, at man kunne knalde sig til en pejs? kan man så også knalde sig til en lille traktor med frontlæsser - eventuelt med en lift bagpå ? Altså bare sådan en i "Ferguson - størrelse " ? jeg er dybt uenig , for hvis man først er tændt, så opdager man da ikke lugten af gylle Tsk tsk ! Man skulle tro at du aldrig havde været liderlig, hvis du ikke ved det, @holstebronx Man kan meget som glædes pige Jamen som jeg har sagt før, så er jeg ikke den mest liderlige kniv i skuffen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Marts, 2017 Kamilla K skrev, for 8 timer siden: Haha Den er perfekt , @an2n Jamen det er da kun nogle dage ,der lugter . I en by lugter der af benzin HVER dag . Her i 'byen' 'på landet' lugtede det kun af benzin til traktor-ringridning til byfesten . . . . - Nu er de gået økologisk - over til kokasse bingo . . . . FRISK luft er kun 3 km væk - DER ligger fjorden . . . . - DOG lidt længere til stranden, hvor man ka' bade netto, OG nyde solnedgangen i en-/tosomhed . . . . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. Marts, 2017 (edited) Kamilla K skrev, for 22 timer siden: Jeg ved ikke , hvordan man knalder sig til en kronhjort..??? Vidste heller, at man kunne knalde sig til en pejs? kan man så også knalde sig til en lille traktor med frontlæsser - eventuelt med en lift bagpå ? Altså bare sådan en i "Ferguson - størrelse " ? jeg er dybt uenig , for hvis man først er tændt, så opdager man da ikke lugten af gylle Tsk tsk ! Man skulle tro at du aldrig havde været liderlig, hvis du ikke ved det, @holstebronx Jeg kom lige i tanke om, at du nok hellere lige burde læse denne tråd Redigeret 9. Marts, 2017 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 9. Marts, 2017 holstebronx skrev, for 10 timer siden: Jeg kom lige i tanke om, at du nok hellere lige burde læse denne tråd Det er en skidegod tråd Tak for linket @holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg