Hop til indhold
Guest Kamilla K

kære hr.Trussetyv

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Kamilla K skrev, den 19/2/2017 at 23:26:

Jeg er ikke specielt interesseret i andres brugte trusser :huh:

Eller også ved jeg bare ikke hvad du præcist mener ?

Men tak for dit forslag :rolleyes: :)

Ok jegvskærer den lidt bedre ud så, du kan i forbindelse med dit besøg hos kunderne, sælge de brugte trusser, nogle har den fetich....pris på trusser og plus et tillæg for at du har brugt dem...Oki?...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pink trusser eller ej ...  så er det ikke trusserne der gør dig til en lækkerhaps... :)

Lækkerier hele vejen igennem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 24/2/2017 at 14:12:

jeg ved slet ikke hvad du mener ? 

:) 

mig i naughty pyjamas.JPG

Off topic, men fuck en mærkelig måde den vask er monteret på :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
GokGok skrev, for 23 timer siden:

Off topic, men fuck en mærkelig måde den vask er monteret på :geek:

Enig . men stedet ligger også i jylland . Tror det er derfor :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
Naboen skrev, den 25/2/2017 at 07:08:

Pink trusser eller ej ...  så er det ikke trusserne der gør dig til en lækkerhaps... :)

Lækkerier hele vejen igennem :)

Er det ikke ? 

Det er jeg bestemt glad for at du skriver :) <3

Jeg troede, at de trusser var grundlaget for hele min fysiske fremtræden og anatomi 

så jeg har virkelig været hele ude af den, siden de forsvandt :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, den 24/2/2017 at 21:33:

@Kamilla K 

Fandt du nogensinde tyven ? :D 

nej @holstebronx 

gerningsmanden er stadig på fri fod :( 

Hvis nogen har oplysninger i sagen 

så må I gerne ringe til mig på 71 40 41 39 

Jeg giver 400 kr i rabat på alle oplysninger der leder til spor af gerningsmanden . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
Alkoholikeren skrev, den 24/2/2017 at 17:39:

Ok jegvskærer den lidt bedre ud så, du kan i forbindelse med dit besøg hos kunderne, sælge de brugte trusser, nogle har den fetich....pris på trusser og plus et tillæg for at du har brugt dem...Oki?...

Åh på den måde :)

Jamen det gør jeg i forvejen ;) 

Man får tilbudt at købe de trusser jeg har på imens jeg dugvenlig og spændt venter på at ses med dem jeg besøger 

Men tak for indsparket , @Alkoholikeren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 timer siden:

nej @holstebronx 

Jeg giver 400 kr i rabat på alle oplysninger der leder til spor af gerningsmanden . 

Haha :D var de SÅ dyre, eller har de trusser sentimental værdi ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Haha :D var de SÅ dyre, eller har de trusser sentimental værdi ?

Noooooo @holstebronx så dyre var de ikke - men næsten ;) 

Den sentimentale værdi er dog den største  - kender du ikke det da ? :) 

Der findes altså ting som forsikringene ikke kan dække , fordi de har personlig værdi 

Ligesom mine trusser på billedet :);) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

Noooooo @holstebronx så dyre var de ikke - men næsten ;) 

Den sentimentale værdi er dog den største  - kender du ikke det da ? :) 

Der findes altså ting som forsikringene ikke kan dække , fordi de har personlig værdi 

Ligesom mine trusser på billedet :);) 

Jo jeg har da også ting som jeg ville være ked af, hvis de blev væk...dog ikke mit undertøj :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 12 minutter siden:

Jo jeg har da også ting som jeg ville være ked af, hvis de blev væk...dog ikke mit undertøj :D 

jamene det sentimentale forhold da være til mange ting -det kommer jo an på hvilke minder der er forbundet med diverse ting .

Bevares, jeg har stadig indpakningen ( ispapiret)  fra en is jeg engang fik , tørrede blade ,diverse sten, og alt muligt som mange finder erstatteligt og værdiløst 

men som har stor betydning for mig , fordi jeg har fået det af folk der har sat sit fingeraftryk på mit hjerte .

Og så havde jeg de trusser 

BEMÆRK :  Førnutid .Jeg HAVDE de trusser . :( 

kan du se det , kære @holstebronx ? Det ikke den fysiske genstand i sig selv der har  værdi , men minderne og hele essensen omkring genstanden der har værdi 

Åh alle de dejlige mænd der har pillet de trusser af mig - Priceless !! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, 1 time siden:

jamene det sentimentale forhold da være til mange ting -det kommer jo an på hvilke minder der er forbundet med diverse ting .

Bevares, jeg har stadig indpakningen ( ispapiret)  fra en is jeg engang fik , tørrede blade ,diverse sten, og alt muligt som mange finder erstatteligt og værdiløst 

men som har stor betydning for mig , fordi jeg har fået det af folk der har sat sit fingeraftryk på mit hjerte .

Og så havde jeg de trusser 

BEMÆRK :  Førnutid .Jeg HAVDE de trusser . :( 

kan du se det , kære @holstebronx ? Det ikke den fysiske genstand i sig selv der har  værdi , men minderne og hele essensen omkring genstanden der har værdi 

Åh alle de dejlige mænd der har pillet de trusser af mig - Priceless !! :D 

Jeg har også et specielt forhold til min gamle seng. Men de gange en pige er flyttet ind, vil de helst have at sengen pakkes væk, og erstattes med deres egen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har også et specielt forhold til min gamle seng. Men de gange en pige er flyttet ind, vil de helst have at sengen pakkes væk, og erstattes med deres egen :D

:lol:

Jeg har lige købt en ny seng - den gamle forkneppede sag af en seng jeg havde , måtte desværre give op  -  poor thing  :( 

så nu skal jeg igang med at samle nye minder til min nye seng 

Men hold fast , hvor jeg glæder mig :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

Jeg har lige købt en ny seng - den gamle forkneppede sag af en seng jeg havde , måtte desværre give op  -  poor thing  :( 

så nu skal jeg igang med at samle nye minder til min nye seng 

Men hold fast , hvor jeg glæder mig :P 

Jeg overvejer faktisk også at købe en ny. Tror skal være en dobbelt med noget elevator styrring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 30 minutter siden:

Jeg overvejer faktisk også at købe en ny. Tror skal være en dobbelt med noget elevator styrring 

Mine trusser skulle tilfældigvis ikke ligge i din seng ?

Er du ikke nok sød at kigge  efter dem inden du smider din seng ud ? 

Be om ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, 1 time siden:

Mine trusser skulle tilfældigvis ikke ligge i din seng ?

Er du ikke nok sød at kigge  efter dem inden du smider din seng ud ? 

Be om ? 

Det tror jeg ikke, men måske de har ligget i min vaskemaskine......nogle af mine t-shirts er blevet lyserøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke, men måske de har ligget i min vaskemaskine......nogle af mine t-shirts er blevet lyserøde.

Sikker ? Kig lige igen :P:D 

Er nogle af dine t shirts blevet lyserøde ? Hi hi  du må være elendig til at vaske tøj :P  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 23 timer siden:

nej @holstebronx 

Kan man få ekstra tid i stedet for rabat? :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 6 timer siden:

Kan man få ekstra tid i stedet for rabat? :wub:<3

Har du oplysninger i sagen da ? :) 

Det er  jo en ret grov forbrydelse der er begået - at være trussetyv omhandler en del flere lovovertrædelser end blot straffelovens §276. 

Det er en omfattende sag der også omhandler §232 og måske mere endnu , alt efter sagens drejning . 

Så nu jeg dig  tilspørger igen og vær varsom -  men præcis - med dit ordvalg , da dette kan og vil blive brugt imod dig ; alt efter hvilke oplysninger du ønsker at give til kende : 

- Har du oplysninger i sagen ? 

:P :lol:

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg knækker under forhøret:wub:. Jeg aner intet om de forsvundne trusser. Tilgengæld ved jeg hvor din turkis lighter er, og jeg har en stor lyst til at købe nogen nye lyserøde trusser.....jeg kan se at det er et stort savn......måske i lak <3:):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 21 timer siden:

Jeg knækker under forhøret:wub:. Jeg aner intet om de forsvundne trusser. Tilgengæld ved jeg hvor din turkis lighter er, og jeg har en stor lyst til at købe nogen nye lyserøde trusser.....jeg kan se at det er et stort savn......måske i lak <3:):wub:

Jamen det er da egentlig mærkeligt at jeg slet ingen spor har fået at gå efter i sagen ? De er ret små - så de bliver svære at finde :(

jeg putter at og til mine trusser i munden når jeg har sex , for ikke at skrige for højt hvis det er godt . Af og til putter andre dem i munden på mig , fordi mange ikke ønsker at "Fru Larsen next door " skal høre på folks damebesøg ...så jeg har faktisk haft mig selv under mistanke . om jeg selv var  trussetyven uden at huske det ? :o

Men. SÅ små er de heller ikke .Så jeg ville have vidst besked ,hvis jeg havde slugt dem :) 

Lak er pænt :) 

En turkis lighter ? Haha vidste ikke at jeg havde sådan en liggende ? :) 

Hvis jeg kørte rundt efter alt det jeg har glemt rundt omkring , så ville jeg have hårelastikker , lightere , kondomer og især dildoer nok til resten af mit liv . Jeg får ofte en sms efter jeg er kørt fra folk "Du har glemt din dildo "

En gang glemte jeg min skolepigeuniform og andre lækkerier som blev kastet ned til mig gennem vinduet fra 3 sal .

Der burde jeg have tænkt hurtigt , og sat hatten frem og tjent en lille skilling på de forbipasserende :)

Men ja de trusser er et stort savn. Hvad de ikke har været vidne til - det er ikke småting :P:)  

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 29 minutter siden:

Men ja de trusser er et stort savn. Hvad de ikke har været vidne til - det er ikke småting :P:)  

Små trusser, store fornøjelser !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Små trusser, store fornøjelser !

Lige nøjagtigt :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...