Hop til indhold
Mr Nord

Liderlig Brønderslev

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/222790

Jeg har lige været der, og jeg må sige at det var en rigtig øv oplevelse.

Jeg ankommer til adressen, og foran hoveddøren møder jeg først en eller anden gut der bare står og overbeglor mig. Type: ja sådan en bistandsklient wannabe leve det hårde liv type.

Da jeg møder pigen i hendes lejlighed har hun åbenbart en aknedag. hele fjæset er oversmurt af akne og munden er et stort herpessår. Fair and square tænker jeg.... nu er jeg jo kommet. Nå vi kommer ind i soveværelset, og hun smider kludene. Fantastisk store patter, men det er så det. jeg lægger mig på sengen, som bære tydeligt præg af at blive brugt til erotik. klatter og plamager over det hele (føj). Hun ligger så og kigger på mig, og jeg siger skal vi ikke på med gummiet? - så svarede hun: Jamen skal jeg ikke guffe dig først? 

HOV STOP! HOLDT! - Har du set hvad du har på læben? det hedder herpes og det smitter som en i helvede! - tænker jeg. Jeg svare så at jeg skal have et blow med gummi hvis der skal ske noget. Hun begynder at fingerere ved dyret og der sker langsomt noget, på med hatten og afsted med blowjobet. - Okay blowjob hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg er så blevet træt af blow og tænker, jeg skal sku have fuld valutta for mine 500, så jeg smider hende om på ryggen og gør klar til at gå om bord. i det samme som hun spreder benene rammes mine næsebor af lugten! Der lugter rent ud sagt af en blanding af røvhul og sur fisse. Jeg forsøger at få sjoveren ind, men kammeraten har ligesom sagt: - "Det der! Det gør du simpelthen ikke imod mig!" - den bliver lille slap og blød, og jeg kunne sværge på at den forsøgte at kravle op i sikkerhed.

I bund og grund ikke noget jeg vil anbefale - Find et andet sted at bruge dine penge!

Pige: 2 stjerner og mest fordi hun skam er meget sød at smalltalke med

stedet: 1 stjerne - rodet og uhumsk, ja det er jo lige før man får en STD bare af at sætte sig på sengen med sin bare røv.
Sex: 1 stjerne - mest for forsøget på at give et anstændigt blowjob

Gentagelseschance: NEJ! så vil jeg hellere proppe den i en blender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Citat: "Det der! Det gør du simpelthen ikke imod mig!"  ...

Jeg griner stadig Mr Nord :D

Hold da kææft en sjov afhjemling, selvom din oplevelse var noget shit !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begriber ikke at du gennemførte.

For mig ligner det ikke en oplevelse, som man behøver at have gennemført, for at indse at man ikke kommer igen.

Skidt med pengene, som jeg ser det, så hellere miste dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen... Navnet udeladt men kendes til fulde... Er desværre en sørgelig eksistens der er presset af hendes kæreste til at gøre det her... Stedet er psykosocialt udslusning... Omkring std vil jeg vælge ikke at udtale mig men tror tingene kan fanges i andre opslag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...