Hop til indhold
Sofiala

Jeres mening om boblebad med en gp?

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Man kan vel også være så uheldig at blive gravid, vist kondomet springer......Det kan så undre mig, at man ikke spiser p-piller som GP som en ekstra gardering.

Tror ikke der er nogen gp, der ønsker at blive gravid med en gæst. Så de fleste af os har nok taget vores forbehold :) 

Det tænker jeg, ville være lidt mere et problem for sugarbabes :) 

Men ellers er der jo heldigvis fri abort i vores lille Danmark, så det skal I nok ikke bekymre jer så meget om :) <3

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 2 minutter siden:

Tror ikke der er nogen gp, der ønsker at blive gravid med en gæst. Så de fleste af os har nok taget vores forbehold :) 

 

Det må man da håbe, men i relation til det indlæg jeg kommenterede på, lyder foreholdet lidt usikkert. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det må man da håbe, men i relation til det indlæg jeg kommenterede på, lyder foreholdet lidt usikkert. :)

Ja, du har nok ret i, at der er smittefare ved at gå i boblebad, men den er vil ikke større end at gå i badeland eller svømmehal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Sofiala skrev, for 19 minutter siden:

Ja, du har nok ret i, at der er smittefare ved at gå i boblebad, men den er vil ikke større end at gå i badeland eller svømmehal? 

Lidt større måske. De kommer jo klor i deres vand, det bruger man som regel aldrig i spa bade (i private hjem i hvert fald).
Men alligevel er risikoen minimal..

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, Lige nu:

Lidt større måske. De kommer jo klor i deres vand, det bruger man som regel aldrig i spa bade (i private hjem i hvert fald).
Men alligevel er risikoen minimal..

Jeg har egentlig tænkt mig at bruge klor og skifte vandet mellem gæsterne <3

Hvis nogen har kender et bedre middel, så skriv endelig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Sofiala skrev, Lige nu:

Jeg har egentlig tænkt mig at bruge klor og skifte vandet mellem gæsterne <3

Hvis nogen har kender et bedre middel, så skriv endelig :) 

Det lyder godt. Er som gæst heller ikke fedt at komme i vand, som den forrige måske er kommet i.. Hellere rent vand, så har du også 'ren' samvittighed (lidt vandet joke, ved det) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder godt. Er som gæst heller ikke fedt at komme i vand, som den forrige måske er kommet i.. Hellere rent vand, så har du også 'ren' samvittighed (lidt vandet joke, ved det) :P

Haha søde <3

Nej vel! Det skal være ordentligt og en dejlig oplevelse for alle <3

Måske man også kunne se det, hvis der flød lidt sperm rundt i vandet? I dont know? :) 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har egentlig tænkt mig at bruge klor og skifte vandet mellem gæsterne <3

Hvis nogen har kender et bedre middel, så skriv endelig :) 

Det er jo en spa, så vandet skal skiftet imellem gæsterne. Der plejer at ligge nogle klor tabletter i den slags sommerhuse. Du skal så lige huske, at det dels tager lidt tid at fylde den, og dels at du nok kommer til at tømme vandvarmsbeholderen, således at der skal gå lidt tid, inden det kan fyldes igen.

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo en spa, så vandet skal skiftet imellem gæsterne. Der plejer at ligge nogle klor tabletter i den slags sommerhuse. Du skal så lige huske, at det dels tager lidt tid at fylde den, og dels at du nok kommer til at tømme vandvarmsbeholderen, således at der skal gå lidt tid, inden det kan fyldes igen.

 

Det ville da være lækkert, hvis der var tabletter, men jeg køber alligevel noget for at være på den sikre side :) 

Jeg venter også med at oprette annoncen, til jeg kommer derud og lige finder ud af, hvor lang tid det tager at gøre det klar osv. Så ja, jeg er nok nødt til at planlægge det lidt og bede gæsterne om at skrive det, hvis de vil i boblebad.. 

Men det skal nok blive hyggeligt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt det kræver lidt planlægning, men sådan en spa, kan jo tage et besøg op på et højere niveau. Jeg har prøvet det, og det er dælme Weelness i særklasse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Korrekt det kræver lidt planlægning, men sådan en spa, kan jo tage et besøg op på et højere niveau. Jeg har prøvet det, og det er dælme Weelness i særklasse :)

Lige præcis! <3 Så må vi jo se til, hvad det koster i sidste ende at tilbyde den service.. Jeg synes da, det er et forsøg værd. I det mindste har man da fået nogle dejlige oplevelser ud af det, selvom indtjeningen måske bliver lidt lavere :wub:

Hvis jeg skulle købe sex, ville jeg da blive lidt tiltrukket af tiltaget :) 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 13/2/2017 at 17:33:

Jeg har lejet et sted med boblebad til formålet nogle dage her i vinterferien. Jeg synes selv det lyder ret hyggeligt at kunne invitere gæsten med i boblebad og måske kunne byde på en lille drink. Det er ment som en ekstra service, men gider I mænd egentlig det?

Det vil da være rigtig frækt og lækkert. Hvor henne i landet er det, du har lejet stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...